Mökkibileet

-?-

Olimme kokoontuneet kaveriporukalla viettämään iloista kesäpäivää mökille Saimaan rannalle. Vesiurheiltiin, pelailtiin, syötiin ja saunottiin. Iltaa kohti virvoikkeetkin alkoi hupenemaan ja porukka hajaantumaan kuka minnekkin. Ilta jo hämärtyi ja kuutamo valaisi kauniisti lämpimässä kesäyössä. Päätimme illan isännän Jarin kanssa lämmittää vielä yö saunan. Odottelimme saunan lämpenemistä ja mietimme ketähän saamme saunaseuraksi? Ja onko ylipäätänsä jengi enää hereillä. No ei aikaakaan kun saimme saunalle seuraksi Riikan jonka mies oli jo sammahtanut mökille ja hänen jälkeen tuli Jarin vaimo Maija. Siitä sitten muitta mutkitta mentiin saunaan tyttöjen kanssa. Tytöt siveellisesti uimapuvut päällä! Maija pyysi Jaria hakemaan mökiltä lisää juotavaa ja mä jäinkin naisten kanssa kahden saunaan. Tunsin hetkeni koittaneen ja totesin että vihdoin fantasiani on toteutunut kaksi naista ja minä! Tytöt lähti juttuun mukaan mutta mitään sen kummempaa ei ehtinyt tapahtua kun Jari tuli juomien kanssa saunalle. Jari tokaisi tullessaan että olisin lyönyt vaikka vetoa että Pasi jo täällä pesee tyttöjä täyttä päätä! Tunnelma tiivistyi ja Jari ehdottikin kuutamouintia. Samassa hän hävisikin uimaan Riikan kanssa. Mä jäin Maijan kanssa saunaan. Kun jäimme kahden Maija alkoi tehdä oloa tukalaksi jutuillaan ja kerroinkin hänelle että en ole saanut naista pitkään aikaan ja sinulla olisi nyt tilaisuus korjata vahinko...Hän käytti tilaisuutta hyväkseen ja kyseli mun ja Jarin reissuista joita silloin tällöin tehdään. Olin jännittävässä tilanteessa kaverin vaimon kanssa. Ajattelin että voisin kyllä panna Maijaa mut en missään nimessä voi kertoa vahingossakaan kertoa mun ja Jarin seikkailuista. Maija meni alalauteelle eteeni istumaan ja otti kauhallisen vettä jonka hän kaatoi jalkojeni väliin. Kullini nosti heti päätään pystyyn vastaten kutsuun. Maija mittaili kulliani ja pallejaan käsillään...alkoi leikittelemään kielellä samalla kiristäen multa tietoja, mut vakutiin hänet viattomista retkistämme ja sain palkkioksi kiduttavan hidasta nautinnollista suusexiä! Maija kehotti mua tarkkailemaan ikkunasta uimareita et onx ne vielä pinnalla. Sanoin että kyllä he siellä uiskentelee, mut en kyllä ollut uskoa näkyä miten! (enkä todellakaan kertonut Maijalle). Näky oli todella kiihottava. Riikka nojaa käsillään laiturin reunaa vasten ja seisoo vedessä ja Jari panee häntä vimmatusti takaapäin. Riikka on iso XL lady ja hänen ISOT rinnat heiluu hervottoman villisti panon tahdissa. Kehotan Maijaa imemään multa kunnolla et pääseen purkautumaan kovista paineistani ja pian spermat syöksyykin Maijan kasvoille. Samassa huomasin että uimarit on tulossa saunalle päin ja äkkiä huuhtemaan todistusaineisto pois! Samassa ovesta sisään tuli Riikka ja Jari. Jari kuittaili jotain että mitääs täällä on touhuttu kn ei uimaan ehditty? Maija lähtikin vuorostaan jäähylle ja jäin "kohteliaisuuttani" vielä hetkeksi kärvistelään. Riikka oli laittanut uikkarit takaisin päälleen ja aloinkin houkuttelemaan että riisuisit nyt saunassa sentään uikkarit pois ja vonkaamisemme tuottikin tulosta. Riikka riisuuntui ja alkoi vaahdottamaan itseään ujon kiihottavasti...Maija kutsui Jaria ulos ja jäinkin Riikan pesuavuksi. Menin Riikan taakse seisomaan otin rinnoista kaksin käsin kiinni ja aloin puristelemaan niitä oikein ronskisti. Riikka totes et nyt tuli liaan kuuma ja ryntäs ulos! Nolostuin ja häntä koipien välissä menin perässä ulos istumaan rappusille Riikan viereen. Edessä avautuikin uusi näytelmä. Jari makaa laiturilla ja Maija ratsastaa villisti Jarin kyrvällä. Samalla hyväilemme Riikan kanssa toisiamme ja hetken päästä olemme saunan kuistilla kiimaisessa tilanteessa. Riikka ratsastaa mun päällää mahtavat rinnat heiluen. Maija ja Jari ei tyydy pelkästään katselemaan meitä vaan Maija istuu muitta mutkitta kiimaisella posliinipillullaan suoraan naamalleni! Fantasiani on tullut toteen MIELETÖN kiimainen tunne. Me kaikki kolme ollaan jo aivan huipulla nautinnon äänet täyttää kesäyön. Lysähdämme raukeina kaikki kolme makaamaan kuistille. Jarilla sen siaan vielä kulli on kovana kuin rautakanki. Hän menee Rikaan päälle ja alkaa panna häntä rintojen väliin...kiihoittavan näköistä kun Riikka samalla ottaa terskan välillä suuhun...Huomaan tilaisuuteni taas koittaneen! Pääseen vielä kokeilemaan kullillani Maijan turvonnutta posliinipillua. Käydään nelinkontin jonon jatkoksi ja alan naida tuota kiimapillua takaapäin samalla kun Maija nuolee Riikan pillua. Maijan pillu alkaa olla jo todella märkä!! Otankin kiiltävän kullini ja työnnyn Maijan peppuun...Tilanne oli kuin suoraan jostain leffasta, mut tällä kertaan täysin totta ja minä vielä mukana menossa. Saimme hommat hoidettua kaikkia tyydyttävästi. Peseydyttyämme vielä kerran lähdimme hiljaa kohti mökkiä joka oli jo ihan pimeä. Toivotimme hyvät yöt ja jokainen meni varaamaansa loossiinsa lepäämään. En ehtinyt edes pitkäkseni kun Riikka tuli kertomaan että hänen mies ei olekkaan nukkumassa? Ei muuta kuin etsimään yhdessä tuumin. Aloitimme mökistä (joka on iso useita huoneita) Menimme katsomaan myös huoneesta johon kaksi sinkkua Atte ja Niina oli majoittunut "lepäilemään" Huoneen ovi oli auki ja jo kaukaa kuuli että ei siellä ainakaan nukuttu! Mut mentiin kurkkaamaan kuitenkin "salaa". Siellä Niina on nelinkontin patjalla lattialla ja Atte panee häntä takaapäin samalla Niina ottaa suihin myös Riikan mieheltä...

Näin yö päättyi onnellisesti ja kaikki oli tyytyväisen tietämättömiä yöllisistä tapahtumista. Tarina pohjautuu pääpiirteittäin tositapahtumiin.

-?-

3

10620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuh..

      ..Sulla ei oo kirjottajan lahjoja..

    • Cael

      Tarina etenee aika nopeasti, mutta sisältää onneksi tarpeeksi hyvää meininkiä.

    • Niina

      ...vai näin on päässyt käymään?!?!?!?!!!! HuhHuh!!
      Hmmm...Mullahan taitaisi olla mahdollisuuksia varmaan pyytää pieniä palveluksia herra -?- Varmaan mielelläsi auttaisit mua pienissä kotiaskareissa ettei vaan juttu leviäis tietyille ihmisille...?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      80
      3530
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3314
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3059
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1951
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      144
      1522
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1292
    Aihe