Onko onnistumisen edellytyksiä?

SkorppariM-vaakaN

suhteella ? Tapasin vastikään ihanan skorpparimiehen, mutta askarruttaa voisiko suhde toimia, kannattaako edetä...? Yleisimpien ennusteiden mukaan ei, mutta en haluaisi uskoa tuota :)

Vaakanainen

5

1032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skopun

      Olin pitkässä liitossa vaakamiehen kanssa. Ei nyt mikään intohimojen täyttämä liitto ollut kasvettiin yhteen ja sitten erilleen. Mustasukkaisuusongelmia voi tulla ainaski skopun puolelta.

    • vakuuttanut

      Minullä oli 4 vuoden suhde vaakanaisen kanssa.

      Seksi oli alkuun ihan ookoo, mutta itse sain keksiä ja ehdottaa kaikki uudet kikat. Sitten kerrat alkoivat vähentyä ja seksi jäi semmoiseen perussettiin ja kerran kuussa iloitteluun. Tuon kanssa samalla suhde alkoi väljähtyä semmoiseksi kaverilliseksi. Lopulta minulta loppui kiinnostus kokonaan seksiin hänen kanssaan ja suhteesta hävisi rakkaus ja sitten annoinkin jo kenkää.

      Tottakai me välitimme toisistamme niinkuin ystävät välittävät toisistaan, pussailimme ja hyväilimme kun luultiin että suhde olisi juuri sellaista koko loppuelämä, mutta todellisuudessa mitään syvempää tunnesidettä ei ollut. Ei mitään sellaista "kuumaa tunnetta" ollut koskaan. Se oli vähän sellaista itselleen valehteluakin koska aikaisempaa kokemusta pitkistä suhteista ei ollut. Sitä kuvitteli että kun ihastuminen menee ohi, niin arki tulee tilalle ja sitä arkea elettiin meidän kohdalla jo vajaan vuoden päästä ensitapaamisesta.

      Kun sellaisen tunteen puutteen sitten tunnistin tutustuessani erääseen toiseen ihmiseen, niin vaaka jäi kerralla kakkoseksi.

      Kavereita olemme vieläkin, mutta emme enää yhdessä. Olin nimittäin sen verran mies että pistin poikki ennenkuin olisin lähtenyt pettämään. Sen voin sanoa että olisin varmasti pettänyt jossain vaiheessa, koska tunne oli jotain aivan toisenlaista kuin mitä olin aikaisemmin kokenut.

      Kun vertaan muihin kumppaneihini, niin ehdottomasti kiimaisinta seksiä olen saanut Oinaan kanssa, mutta se oli sellaista perusseksiä, kuumaa ja paljon. Oinas ei saanut tarpeekseen minusta. Valitettavasti hänen päänsä oli niin seko ettei hänen kanssaan tullut lainkaan toimeen ja niinpä annoin hänelle kenkää. Hänen kanssaan emme ole edes kavereita.

      Skorpparin kanssa määrä oli semmoista keskinkertaista tasoa johtuen ihan kiireistä, mutta hän oli ihan helvetin kinky, enkä tarkoita mitään ruoskia ja spänkkäämistä ja muuta nössöä, joten laatu korvasi määrän. Hän osti harva se viikko jonkun uuden alusvaatekerran tai jonkun muun viritelmän ja fantasiat joita leikittiin olivat ihan jotain todella outoa, mutta helevetin kiihottavia! Todellakin seksin pimeä puoli oli mukana kuvioissa hänen kanssaan. Niin pimeää etten niistä mainitse tässä koska viesti poistettaisiin. Mitään salailuuksia ei skorpparin kanssa ollut, vaan tunneside oli todella vahva ja meni ihan pohjamutiin saakka kerrasta. Se oli ensimmäinen katse kun tiesi että nyt meitä viedään ja siinä hävisi Oinaankin kiihkeys. Jos näitä naisia vertaisi autoiksi, niin vaaka oli joku pikku toyota jota kokeillaan teininä ja ajatellaan että sillä pärjää. Oinas oli joku helvetin pyörillä kulkeva raketti. Sillä pääsee ja lujaa, mutta kääntyä ei voi. Skorpioni oli sitten ferrari tai lamborghini - tyyliä, laatua, ja vauhtia! Jo pelkkä ulkonäkö tiesi sitä että kohta jyrähtää.

      Sanomattakin on selvää että kyseisestä skorpionista tuli vaimoni. Seksi ei ole vähentynyt ollenkaan, vaan se on pelkästään syventynyt siitä mitä se ennen oli. Vaikka nyt on ikääkin tullut ettei ole enää semmoista nuoren miehen kestävyyttä harrastaa seksiä monta kertaa päivässä, niin pelkkä vaimoni katse saa hormoonit hyrräämään ja se henkinen yhteys kiihottaa ihan pirusti. Vaaka ei pystynyt siihen koskaan, ei vaikka nuoren miehen kestävyyttä ja intoa oli paljon. Sillä se seksi varmaan toimikin alkuun niin hyvin, pelkän nuoruuden innon voimalla. Nyt aikuisena sitä vaatii jo laatuakin, eikä mikä tahansa kolo kelpaa enää täytettäväksi.

      Astrologit ainakin väittävät niin että skorpparin ja vaa'an suhde ei ole millään tavalla tulinen, vaan enemmänkin kaverillinen. Meidän kohdalla se piti kyllä paikkansa täysin. Ei meitä voi ystäviksikään ihan sanoa, mutta kavereita ollaan kyllä.

      Vielä jos lisään sen että minun ja vaa'an kohdalla oli sellainen alkutilanne että vaaka oli ihan hulluna minuun ja tunsi todella kovaa ihastusta ja rakkautta. Hän olisi ollut valmis menemään naimisiin kanssani jo muutaman viikon päästä. Minun kohdalla ihastus oli sellaista puolitehoista kun vertaa hänen jälkeensä tulleisiin rakkaussuhteisiin. Jälkeenpäin kun ajattelen niin jotenkin hänestä sen aistikin ettei hän ole se oikea, että se tyyli on väärä. Kun ei vaan sytyttänyt niin ei sytyttänyt, eikä kyse ollut edes ulkonäöstä tai siitä seksin puutteesta. Puutteet johtuivat sen henkisen yhteyden puuttumisesta minun kohdallani.

      Sen verran nuori olin etten tiennyt mitään siitä kuinka joku voi saada sukat pyörimään jaloissa, joten olisin varmaan suostunut hänen kosintaansa jos se olisi tullut eteen. Häntä aikaisemmin oli ollut pelkkiä yhden yön panoja, joten niitä en tietenkään laske tähän koska ne olivat pelkkää seksiä. Hän oli ensimmäinen jonka kanssa oli vähän tunteitakin mukana, mutta kuten selvisi, niin tunteita oli lopultakin vain keskinkertaisesti.

      • innostanut

        Tyypillistä skorpioonimaista manipulointia ja itsekehua.
        No, seksihän on osa elämää, mutta sinulla se näyttää muuttuneen hallitsevaksi. Sukupuolielin hallitsee elämääsi tyyliin: Matti Vanhanen. Ja sitten taas selitellään.


      • todellakin
        innostanut kirjoitti:

        Tyypillistä skorpioonimaista manipulointia ja itsekehua.
        No, seksihän on osa elämää, mutta sinulla se näyttää muuttuneen hallitsevaksi. Sukupuolielin hallitsee elämääsi tyyliin: Matti Vanhanen. Ja sitten taas selitellään.

        tunnet minut hyvin.


      • skopun
        todellakin kirjoitti:

        tunnet minut hyvin.

        Tuo sai jälleen kerran minut ajattelemaan, millaista ois olla skopumiehen kanssa. Vaakamiehen kans se oli just tota toveruutta ja hän ei saanut minua petissäkään tai muutenkaan syttymään. Tuttua ja turvallista.
        Nyt olen puhjennut seksuaalisesti kukkaan. Olen saanut kokeilla Kalamiestä...Ok, mutta minä olin se aktiivinen ja kekseliäämpi sängyssä. Just kaikkee uutta ja erilaista janosin. No sitä kokeiltiin todellakin kaikkea mahdollista. Kalat ei vaan kumppanina sytyttänyt ja minun temperamentti meni yli hilseen. No nyt on Rapumies vuorossa. Meillä on ihana ja kiihkeä seksisuhde menossa. Rapu todella haluaa tyydyttää naisen. Se on mahtavaa! Tämä hellempi ja romanttisempi puoli vetoaa minuun nyt kun sain uteliaisuuteni tyydytettyä Kalan kanssa. Rapu kyllä kuvittelee vielä, että en ole kokeillut paljon mitään, muutakuin lähetyssaarnaajaa, heheh. Kiva aina välistä yllättää : ) Ainakin se on käynyt jo pari kuukautta aivan kuumana minuun ja sekös lämmittää mieltä. Minäkin olen kuumana häneen. Vuosien jälkeen herään kosteista unista, jossa tää ihana mies on mun kanssa. Jos tää rapusuhde jää seksisuhteeksi niin sitten kyllä kaivan skopumiehen jostain kiven alta vaikka...

        ~skopun


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8821
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1443
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1335
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1239
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1112
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1094
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      847
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      818
    9. 46
      809
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      791
    Aihe