Vanhoillislestadiolaiset, mikä on se mörkö, jota pelkäätte siinä jos reippaasti nostaisitte kissan pöydälle liikkeessänne?
Voisitte toimia seuraavan paavalin ohjeen mukaan:
1.Tess.
5:21 mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
Asiallinen ehdotus
7
363
Vastaukset
- hypännyt pöydälle
Devoit kirjoitti:
Taisit ottaa liian kirjaimellisesti.
Se makaa äänekkäästi kehräten pitkin pituuttaan vl-pöydällä ja vaatii rapsutusta.
hypännyt pöydälle kirjoitti:
Se makaa äänekkäästi kehräten pitkin pituuttaan vl-pöydällä ja vaatii rapsutusta.
Ettei se olisi vaihetuspöydällä?
- silloin
tuo mörkö saisi taas kyytiä, kun pesekelemme toistemme jalkoja matkanpölyistä ja sitten taas nauru sekä laulu helähtää ilossamme. Tätä se on meidän matkamme lähteeltä lähteelle.
- .......................
"Voisitte toimia seuraavan paavalin ohjeen mukaan:
1.Tess.
5:21 mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;"
Niinhän vl-liikkessä on pyritty toimimaankin, ainakin mun käsityksen mukaan. Kyllä esimerkiksi täysraittius ja televisiottomuus ovat "koeteltuja" ja hyväksi koettuja asioita. että tulisi mennä sellaisiin tilaisuuksiin, jossa on jotakin hyvää. Jos niin luulet, (kuten uskon), olet ymmärtänyt kohdan perin väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683