Vanhoillislestadiolaiset, mikä on se mörkö, jota pelkäätte siinä jos reippaasti nostaisitte kissan pöydälle liikkeessänne?
Voisitte toimia seuraavan paavalin ohjeen mukaan:
1.Tess.
5:21 mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
Asiallinen ehdotus
7
365
Vastaukset
- hypännyt pöydälle
Devoit kirjoitti:
Taisit ottaa liian kirjaimellisesti.
Se makaa äänekkäästi kehräten pitkin pituuttaan vl-pöydällä ja vaatii rapsutusta.
hypännyt pöydälle kirjoitti:
Se makaa äänekkäästi kehräten pitkin pituuttaan vl-pöydällä ja vaatii rapsutusta.
Ettei se olisi vaihetuspöydällä?
- silloin
tuo mörkö saisi taas kyytiä, kun pesekelemme toistemme jalkoja matkanpölyistä ja sitten taas nauru sekä laulu helähtää ilossamme. Tätä se on meidän matkamme lähteeltä lähteelle.
- .......................
"Voisitte toimia seuraavan paavalin ohjeen mukaan:
1.Tess.
5:21 mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;"
Niinhän vl-liikkessä on pyritty toimimaankin, ainakin mun käsityksen mukaan. Kyllä esimerkiksi täysraittius ja televisiottomuus ovat "koeteltuja" ja hyväksi koettuja asioita. että tulisi mennä sellaisiin tilaisuuksiin, jossa on jotakin hyvää. Jos niin luulet, (kuten uskon), olet ymmärtänyt kohdan perin väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632