Jos on, niin olen valmis maksamaan.
Kellään kopiota elokuvasta Älä kieltäydy kahdesti
5
1072
Vastaukset
- Coan Sennery
Kirjoita [email protected]!
- Osoita solidaarisuutta!
"Never say Never again" ei ole AITO Bond-filmi. Osoita solidaarisuutta virallisten Bond-filmien tekijöille! Minusta se on huonompi kuin Pallosalama jota se melko paljon muistuttaa. Elokuvan lopussa Connery iskee silmää kameralle, ainakin "Ultimate ... DVD-set"-editiossa.
- väistin muurin
Se Conneryn silmänisku katsojille elokuvan lopussa oli jokin vanhempi kuin "Ultimate ... DVD-set"-editio. Voi se tietysti olla siinäkin?
- Blonde Bond
väistin muurin kirjoitti:
Se Conneryn silmänisku katsojille elokuvan lopussa oli jokin vanhempi kuin "Ultimate ... DVD-set"-editio. Voi se tietysti olla siinäkin?
Onko tostakin ilmestynyt jo Ultimate Edition? Tiedän että se on Suomen ulkopuolella julkastu muistaakseni samana päivänä kuin Quantum of Solace. Mutta Suomessa en kyllä itse ole vielä kyseistä läpyskää nähnyt. En ainakaan Tampereella. Mulla on siis vaan se aikasempi versio, missä ei ole mitään extroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751101
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547