Läskit reidet = lantio "kateissa"

pegi19

Minulla on ongelmana se, että reiteni ovat läskit, ja ne ovat myös lantion alapuolelta paljon leveämmät kuin lantioni. Normaalia?

Kuina saan läskit reiteni pois? Suvussani on siis paljon ylipainoisia ihmisiä. Sukuvikaa(ko) läskit reidet ja peppu?

6

1858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaa

Kaikenlainen liikunta laihduttaa. Esim. kävely, uinti. Jos syöt vähemmän kuin kulutat laihdut.

• päärynäkurvit

Tunnenpa pari naista joilla ei juuri ole ylipainoa mutta reidet ja lantio tosi leveät. Hartiat ja yläosa on kokoa 38 mutta alaosa 42 - 44. Lisäksi reisien ulkosyrjällä oikein "muhkut". Sen täytyy olla geeniperintöä. Tosi ahkera jumppa voi auttaa mutta ne parikin liikakiloa menee varmasti noihin reisiin.

• olipa se missä tahansa
        päärynäkurvit kirjoitti:

Tunnenpa pari naista joilla ei juuri ole ylipainoa mutta reidet ja lantio tosi leveät. Hartiat ja yläosa on kokoa 38 mutta alaosa 42 - 44. Lisäksi reisien ulkosyrjällä oikein "muhkut". Sen täytyy olla geeniperintöä. Tosi ahkera jumppa voi auttaa mutta ne parikin liikakiloa menee varmasti noihin reisiin.

Eipä siihen paljon geeniperimä vaikuta, vaan hormonit. Kaikilla meillä on joku kohta jonne kaikki ylimääräinen ekstaravinto kerääntyy. Jollain se on maha, toisellä pylly, jne...

Minullakin kerääntyy kaikki ekstra reisiin, ja pohkeisiin. Nyt tällä hetkellä painoindeksini on n. 20, eli olen suhteellisen hoikka mutta jaloissani on edelleen rasvaa. Ylävartalosta olen hoikka. Näin se vaan menee. Tarkoituksena on laihduttaa noi viimeisetkin rasvat pois. Ahkerakaan jumppa ei ole niin tehokasta kuin ruokavaliomuutokset.

• naisilla yleensä

Hormonit määrittävät sen mihin rasva kehossa kerääntyy. Naisilla yleensä kerääntyy reisiin ja takapuoleen, ns. päärynälihavuutta. Miehillä taas vatsaan.

Kun laihdutat niin kyllä se lantiokin sieltä sitten löytyy. Sukuvikana teillä on todennäköisesti hyvä ruokahalu tai vääränlaiset ruokailutottumukset.

• wrdo

Sama, mullakiii on kauheet reidet.

kaikilla muilla ne on sopivat mutta musta, mulla ne on LIINA LÄSKIT!

• Pylväsjalkainen
        wrdo kirjoitti:

Sama, mullakiii on kauheet reidet.

kaikilla muilla ne on sopivat mutta musta, mulla ne on LIINA LÄSKIT!

Olen hyväksynyt reiteni, paksut ovat, samoin sääret.
        Painoindeksi n.25, en pidä itseäni lihavana, tunnen itseni terveeksi ja hyväkuntoiseksi.
        Hölkkä tai juoksu ei näillä jaloilla onnistu, liikunnaksi hiihtoa, uintia ja pyöräilyä.

Hyvä puoli tässä on että sydän ja sisäelimet eivät niinkään rasvoitu. Tietää pitkää ikää.

Ei aina valiteta vaan sopeudutaan tosiasioihin ja nautitaan tästä ainoasta elämästämme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe