En tiedä sanotko sanasi tahallasi vai tarkoituksella, mutta aika alkaa olla lopussa. Kenenkään ei tarvitse sietää oikkujani eikä minun tarvitse sietää kenenkään oikkuja. Ei enää, en suostu siihen. Mieti hetki mitä haluat.
Sinun pitäisi
15
1140
Vastaukset
- pitää aina
selvittää sen ihmisen kanssa ,, ei näin.
tämä ei oo aikuisten tapa hoitaa asioita.
eikö sinusta oo puhumaan hänen kans? - mies joka kirjoitti päivällä..
Sanon sanani tarkoituksella.. Tunteisiini on kätkettynä katkeruutta joka hälvenisi anteeksi pyynnöllä. Rakkaus sen sijaan on niin voimakasta että se kuittaisi kaiken jos haluaisit..
- tässä jo
aikaa kulunut, aivan liikaakin, tiedän sen. En tarjoa sulle oikkuja, mutta rakkautta voisin tarjota - kaikesta huolimatta..
- sinun..
kanssa puhua? teetkö kanssakäymisen hänelle helpoksi?
Mieti myös omaa käytöstäsi.
Joskus ei näe miten itse toimii. - sä ollut
hänelle hyvä? ottanut huomioon? oletko ymmärtänyt häntä?
- olla ..
ystäväsi, yhteydessä kanssasi. Mutta teit sen
mahdottomaksi.
Et halunnut samaa.
Onko halu olla yhteydessä oikuttelua?
Ei sun tarvii sietää mua enää.- kokenut samaa
kuin minäkin, vaikka uskon, että suurin kuilu välillämme on väärinkäsitykset, kai.
- Edellinen,
kokenut samaa kirjoitti:
kuin minäkin, vaikka uskon, että suurin kuilu välillämme on väärinkäsitykset, kai.
kuinka paljon niitä väärinkäsityksiä mahtaakaan olla - ja kuinka pienellä ne olisi voitu välttää.
Puhumalla toisillemme.
Mutta sä puhuit ja vastailit aina mieluummin kaikille muille, nimettömiin viesteihin.Mun tunnisteelliset viestit sä ohitit sanomatta mitään,vastaamatta.
Muut oli sulle aina mieluisampia juttukavereita.
Se tuntu raskaalta, enkä koskaan voinut ymmärtää
sitä miks teit niin.Halusitko tahallas satuttaa?
Kun muistelet vuosi ja kaksi taaksepäin, et moneen viestiini oo vastannut.
Viime kesä ... kuinka pahalta tuntu.
Mutta .. ehkä sä teit niinkuin susta tuntu hyvältä. - mietteissä ..
Edellinen, kirjoitti:
kuinka paljon niitä väärinkäsityksiä mahtaakaan olla - ja kuinka pienellä ne olisi voitu välttää.
Puhumalla toisillemme.
Mutta sä puhuit ja vastailit aina mieluummin kaikille muille, nimettömiin viesteihin.Mun tunnisteelliset viestit sä ohitit sanomatta mitään,vastaamatta.
Mutta .. ehkä sä teit niinkuin susta tuntu hyvältä.mennään täällä. koko kevät ollut pohdinnan aikaa,
kaiken puntaroimista. miksi toisen käytös on niin
rankkaa, miksi on niin vaikeaa sanoa edes muutama
sana. en taida edes muistaa miltä tuntuisi .. - vaan, jotta
Edellinen, kirjoitti:
Puhumalla toisillemme.
Mutta .. ehkä sä teit niinkuin susta tuntu hyvältä.sitkee sissi oot.
- näitä...
X. X. X .X parkoja kun vielläkin yrittävät laittaa sanoja toisen suuhun..kun minä ja kun minä ,sanon näin ja teenkin noin..kuinka sinuun sitten enään luottaa voin...lallahhl
- tulee ihan
liian helposti ja liian paljon viestien kautta. Kun voisi nähdä aina kasvot tai kuulla äänen,niin kokonaiskäsitys olisi useasti aivan toinen.
- se meni
mutta miten tähän sopii se kesäinen viesti. Miten käsitit sen väärin. Sitä en tule koskaan käsittämään.
- viesti.
toivottavasti hän on oikutellut niin pahasti et ansaitsi ton.
olisiko ilmassa puhe - ja kommunikaatiovaikeuksia - varma ,
että olit oikeudenmukainen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877