p***a mua kohtaan? Mitä pahaa mä tein? Sä leikit kuin jollakin esineellä. V*****taa vieläkin, että sä olit p***a just mulle. Ilkeilit, kun kaiken pitää olla sun mittapuun mukaan niin h****tin täydellistä ja olin niin väsynyt, etten jaksanut yhtään mitään - edes miettiä. En enää ikinä halua tällaista suhdetta. Ihminen joutuu henkihieveriin sinunlaistesi kanssa. Mitä järkeä? Ei yhtään mitään järkeä.
Miksi sun piti
olla sellainen
2
657
Vastaukset
- leikkin ryhtyy
se leikin myös kestäköön.
- mitään leikkiä.
Jos rakastun/ihastun, menen siihen täysillä mukaan. En leiki ihmisten kanssa. Minusta on niin väärin, että minulla leikitään. Kun alkuhuuma on mennyt ohi, testataan sen jälkeen todellinen luonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018254- 565142
- 244787
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274690Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364510Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h744407- 623973
- 423625
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402904- 452619