Maksupääte ja mikä yhteys ???

Kukaan ei neuvo

Eli ongelmana on se että minkä yhteyden ottaisi maksupäätteelle ??

Yritykseen ei ole tulossa tietokonetta, joten adsl tulisi aika kalliiksi, pelkälle maksupäätteelle.

Puhelin liittymä tulee olemaan gsm. Halpojen kk maksujen takia. Lankaliittymän vuosi maksut on niin perkeleen isot.

Joten mitä jää jäljelle ??

Maksupäätteen saamme huomenna, mutta ei ole vielä tietoa merkistä ja mallista.

Mitä tehä, sonera pisteessä eivät osanneet sanoa mitään.

Jos joku osaa neuvoa, niin voiko laittaa jotain hintoja esille ?

Kiitoksia avusta jo näin etukäteen

12

3191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klökklökö
      • Daaliass

• Daaliass
        Daaliass kirjoitti:

Soneralta uusimmat laitteet:

http://www.sonera.fi/Yrityksille/Tuotteet ja palvelut/Yrityspalvelut/Maksup%E4%E4tepalvelu

Yhdellä pienellä kk-maksulla saat kaiken. Laitteen, varalaitteet, ohjelmistopäivitykset ym.

Soneralla vasta lanseerattu uusi palvelu ja tuliterät laitteet. Ainoana tarjoajana Suomessa laite johon saat samaan GPRS:n ja datayhteyden. Varmentavat halutessa toisiaan. Myös varalaite konsepti aino Suomessa.

Hinta Soneralla halvempi kuin Elisalla vastaavassa palvelussaan joten ota Sonera.

• puolivälierä
        Daaliass kirjoitti:

Soneralla vasta lanseerattu uusi palvelu ja tuliterät laitteet. Ainoana tarjoajana Suomessa laite johon saat samaan GPRS:n ja datayhteyden. Varmentavat halutessa toisiaan. Myös varalaite konsepti aino Suomessa.

Hinta Soneralla halvempi kuin Elisalla vastaavassa palvelussaan joten ota Sonera.

Soneran pax s80 viikon käytössä. Toimii satunnaisesti, yleensä ei. Ongelma on, että systeemi on uusi ja liikkuvia osia liikaa. Sonera, laitetoimittaja Point, pankki, Luottokunta syyttelevät toisiaan, kukaan ei oikein tiedä, mikä maksutapahtuman suorittamisessa mättää. Itsellä jo nyt enemmän tietoa aihealueesta kuin kellään yllämainittujen asiakaspalveluissa, vaikka oon ihan eri alan osaaja. GPRS on riittävä, jos kaikki toimii, mutta käyttökelvoton, jos pienikin aukko soft/hard/syncro -osastoilla.

• Maksupääteasiakas
        puolivälierä kirjoitti:

Soneran pax s80 viikon käytössä. Toimii satunnaisesti, yleensä ei. Ongelma on, että systeemi on uusi ja liikkuvia osia liikaa. Sonera, laitetoimittaja Point, pankki, Luottokunta syyttelevät toisiaan, kukaan ei oikein tiedä, mikä maksutapahtuman suorittamisessa mättää. Itsellä jo nyt enemmän tietoa aihealueesta kuin kellään yllämainittujen asiakaspalveluissa, vaikka oon ihan eri alan osaaja. GPRS on riittävä, jos kaikki toimii, mutta käyttökelvoton, jos pienikin aukko soft/hard/syncro -osastoilla.

Olen ottanut huhtikuussa Soneran maksupäätepalvelun ja itselläni kaikki toimii ihan hienosti.

• Oma APu
        puolivälierä kirjoitti:

Itse olen yrittänyt selvittää nyt äitini kaupan PAX S80 maksupääteongelmaa. Minulla on aivat samat kokemukset. Kukaan ei tunnu tietävän mistään mitään. Maksupäätteessä sain oman MasterCard Goldini toimimaan, mutta ainoastaan magneettijuovan kautta.

Suosittelen lähettämään laitteen takaisin ja hommaamaan laitteen joka toimii. Arvelinkin että aiheesta löytyy pienellä googlauksella vahvistusta omille ajatuksille.

• JebuLis

Kannattaa huomioida se, että GPRS signaali ei ole missään sijainnissa vakio. Se vaihtelee aluettain rajusti.

Jos jotain toimivaa haluaa, niin hommatkaa oikeasta pääte, joka toimii LAAJAKAISTAN kautta. Vaihtoehtoisesti WLAN.

• kölkökl

Kyllä GPRS on varmatoimisempi, kuin yksikään peruslaajakaista, joissa saattaa olla katkoksia jopa päivittäin.
      Nyt Luottokunta tarjoaa 2 vuoden sopimuksella kokonaisvaltaista maksupäätepakettia, jossa ei tarvitse enää sopimusta pankinkaan kanssa ja maksaa pankille provikoita.

• Luottiksen vajakit

>Nyt Luottokunta tarjoaa 2 vuoden sopimuksella kokonaisvaltaista >maksupäätepakettia,

Luottokunnalla on www-sivuston koodareina jotakin saamarin vajakkeja. Nuokin maksupäätteet löytyivät vielä kuukausi sitten tällaisesta bookmarkista:
        http://www.luottokunta.fi/fi/vastaanottopalvelut/maksupaatteet/erilliset_maksupaatteet.htm.

Nyt vajakit ovat muuttaneet osan kirjaimista HUUTAMISEKSI isoilla kirjaimilla, ja osoite on tätä muotoa:
        http://www.luottokunta.fi/FI/VASTAANOTTOPALVELUT/MAKSUPAATTEET/ERILLISET_MAKSUPAATTEET.HTM

Luottokunnan sivuston bookmarkkeja pitää tämän vuoksi jatkuvasti päivittää, vaikka asiat pysyvät samoina. Näitä bookmarkkeja välitämme mm. omille asiakkaillemme jotka käyttävät luottokunnan palveluja. Annetut bookmarkit eivät toimi.

Ihme säätämistä Luottokunnalla, aivan turhan vuoksi. Pelkkää osaamattomuutta.

• Mikkelin mies

Jos käytätte Soneran GPRS ja 3G yhteyksiä niin laitteet toimii jos kenttä on lähellä maksimia. Muussa tapauksessa ongelmia. Kokemusta on ja nyt skulaa.

• tukuntuttaa

Älä ainakaan Pointilta ota. Pointin "palvelu" on aivan syvältä. Tosin voipi oll avaikeaa ko. firmaa välttää....

Mikään ei toimi, ei koneet eikä palvelu. Palvelevat hirveän hintaisessa minuuttitaksaisessa tukipuhelimessa, johon vastaavat eivät osaa neuvoa missään ongelmassa. Kun olet ensin kuunnellut pamhuilumusiikkia kymmenellä eurolla ja verisuonet alkavat jo paukkua, vastaa puhelimeen asiantuntija joka ei tiedä mistään mitään ja ongelmalle ei voi puhelimessa ikinä tehdä mitään. Neuvoksi tulee että lähetä kone huoltoon, lähetät ja maksat postimaksut itse, n. 12 eur. per kerta.
      Voit toki lähettää pointin sivuilta postia ihan maksutta, tosin posteihin ei kukaan koskaan vastaa.
      Olen aivan täynnä ko. firman monopoliasemaa ja ns. palvelua.

• point taken

ota vaikka nets finlandilta ne laitteet. Meillä joku elisan leasingsysteemi sitä kautta (laajakaista) ja toimii ihan hyvin.
        Puhelimeenkin vastasivat sieltä ja laittoivat vehkeen toimimaan niin kuin piti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1506
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      14
      957
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      82
      775
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe