nyt se on nähty. yritin suhdetta -olen EI LESTADIOLAINEN- ja onneksi olkoon!!! te ilkeät voititte. meidän suhde kaatui painostukseen, vihaan, kyttäämiseen ja uhkaamiseen. Mikä jumala on sellainen, joka ajaa ihmistä onnettomaksi. lestadiolaisuus on tehty vain ihmistävarten. se mahdollistaa toisen alistamisen ja tällä uskonnolla EI OLE MITTÄN TEKEMISTÄ raamatun kauniin ja hyvän sanoman kanssa. se on ilkeä pakkomielteinen alistava uskonta, joka mieluummin tuhoaa ihmisen kuin antaa hänen ajatella itse. Onneksi on kyylälauma ympärillä pitämässä huolen, ette vaan tee mitä itse haluaa. hyi hemmetti mitä sakkia!
kauhea ilkeä uskonto
5
384
Vastaukset
- outo
olen kokenut itsekin tuon kyttäämisen..muka lempeässä ja niin auttavassa mielessä. olen samaa mieltä, että se on vain keino hallita ihmistä ja hyvin onnistuukin. lauma seuraa järjettömiä vaatimuksia
- tehdä
ns. naimaparannusta sitten, niitäkin on tosin se on huono keino sillä valheella tuppaa olemaan lyhyet jäljet.
- Lestadiolainen
Voisitko täsmenttää että on kysymys vanhoillislestadiolaisuudesta, niin että et tarhraat meidän mainetta?
- minävaingsr
Nyt ovat näköjään jopa muiden suuntien lestadiolaiset lähteneet yhteisrintamaan vanhoillislestadiolaisten mustamaalauskampanjassa. Ikävää.
- dcfvghbjnkml
minävaingsr kirjoitti:
Nyt ovat näköjään jopa muiden suuntien lestadiolaiset lähteneet yhteisrintamaan vanhoillislestadiolaisten mustamaalauskampanjassa. Ikävää.
en ole lestadiolainen ja ikinä en haluakaan te kahjot! olette niin täynnä omia riitojanne ja hälmöyksiänne, että teette tästäkin jonkun ihme mustamaalausjutun. EN OLE LESTA JA IHMINEN, JOSTA VÄLITIN OLI VL!!! turha keksiä muuta kuin että olette ilkeitä ja kyttäätte. siinä teidän upea voimanne! ELi voima olkoon kanssanne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756