kauhea ilkeä uskonto

kypsä tähän kaikkeen!!!

nyt se on nähty. yritin suhdetta -olen EI LESTADIOLAINEN- ja onneksi olkoon!!! te ilkeät voititte. meidän suhde kaatui painostukseen, vihaan, kyttäämiseen ja uhkaamiseen. Mikä jumala on sellainen, joka ajaa ihmistä onnettomaksi. lestadiolaisuus on tehty vain ihmistävarten. se mahdollistaa toisen alistamisen ja tällä uskonnolla EI OLE MITTÄN TEKEMISTÄ raamatun kauniin ja hyvän sanoman kanssa. se on ilkeä pakkomielteinen alistava uskonta, joka mieluummin tuhoaa ihmisen kuin antaa hänen ajatella itse. Onneksi on kyylälauma ympärillä pitämässä huolen, ette vaan tee mitä itse haluaa. hyi hemmetti mitä sakkia!

5

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outo

olen kokenut itsekin tuon kyttäämisen..muka lempeässä ja niin auttavassa mielessä. olen samaa mieltä, että se on vain keino hallita ihmistä ja hyvin onnistuukin. lauma seuraa järjettömiä vaatimuksia

• tehdä

ns. naimaparannusta sitten, niitäkin on tosin se on huono keino sillä valheella tuppaa olemaan lyhyet jäljet.

• Lestadiolainen

Voisitko täsmenttää että on kysymys vanhoillislestadiolaisuudesta, niin että et tarhraat meidän mainetta?

• minävaingsr

Nyt ovat näköjään jopa muiden suuntien lestadiolaiset lähteneet yhteisrintamaan vanhoillislestadiolaisten mustamaalauskampanjassa. Ikävää.

• dcfvghbjnkml
        minävaingsr kirjoitti:

Nyt ovat näköjään jopa muiden suuntien lestadiolaiset lähteneet yhteisrintamaan vanhoillislestadiolaisten mustamaalauskampanjassa. Ikävää.

en ole lestadiolainen ja ikinä en haluakaan te kahjot! olette niin täynnä omia riitojanne ja hälmöyksiänne, että teette tästäkin jonkun ihme mustamaalausjutun. EN OLE LESTA JA IHMINEN, JOSTA VÄLITIN OLI VL!!! turha keksiä muuta kuin että olette ilkeitä ja kyttäätte. siinä teidän upea voimanne! ELi voima olkoon kanssanne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe