Mieheni oli sitä mieltä ettei yksikään heteromies usko ennustajiin tai selvännäkijöihin.
Itse olin asiasta eri mieltä.
Nyt mielenkiinnolla kysyisin oletteko itse tai tunnetteko yhtään miestä, joka käyttäisi ennustuspalveluja.
kiinnostaako miehiä
9
624
Vastaukset
- mama miia
että miehiä käy selvännäkijöidän luona. Sillä yksi
tuttu selvänäkijä kertoi, että hänellä on miehiä asiakkaina, muttei tietenkään muuta kertonut. Kerran kun tulin hänen luotaan, ovessa tuli vastaan mies, yllätyin, sillä tunsin ulkonäoltä hänet, oli muuten poliisi ammatiltaan, siviiliasussa toki.Samoihin aikoihin kaupungissamme oli katoamistapaus, josta kirjoitettiin paljon. Kysyin tältä näkijältä, että onko käyty tästä tapauksesta kyselemässä, niin vastasi, että on kyllä. Kyllä ne miehetkin käy ja soittelee, mutta ne eivät sitä ääneen sano.- asiakkaana paljonkin
Yleensä keskittyvät kyselemään työ ja talousasioista.
Eräs virkamieskin on käväissyt ihan ammatin puolesta luonani.
Minulla on vastaanotto, jossa eniten kyllä naisia käy, mutta parin vuodenaikana ovat miehet lisääntyneet kyselijöinä.
Ja heiltä enemmän arvostustakin. Eikä tässä mistään seksipalveluista ole kyse, vaikka jotkut palstan häiriköt haluavat ymmärtää. - mahd.kävijä
asiakkaana paljonkin kirjoitti:
Yleensä keskittyvät kyselemään työ ja talousasioista.
Eräs virkamieskin on käväissyt ihan ammatin puolesta luonani.
Minulla on vastaanotto, jossa eniten kyllä naisia käy, mutta parin vuodenaikana ovat miehet lisääntyneet kyselijöinä.
Ja heiltä enemmän arvostustakin. Eikä tässä mistään seksipalveluista ole kyse, vaikka jotkut palstan häiriköt haluavat ymmärtää.eli onko sinulla kotona vastaanotto?
- on itsekin selvänäkijä
monet sen asiakkaista on miehiä.
- tällä kaverilla
on ällistyttävän laaja ja kansainvälinen asiakspiiri.
Taitaa olla jengiä joka mantereelta... - PJ tekee vielä
tällä kaverilla kirjoitti:
on ällistyttävän laaja ja kansainvälinen asiakspiiri.
Taitaa olla jengiä joka mantereelta...duunit ilmaiseksi, ihan hyvästä sydämestään.
- uskon sisko
:D miehet uskoo ihan yhtälailla ennustajiin ja ennustuksiin kuin naisetkin. Tosin miehes ehkä pelkää esim. oman seksuaalisen suuntaumuksen paljastumista. Kiertää kaukaa ennustajat ja sen alan palvelijat. tottakai sehän on selvä juttu se.
Ja jos määrällisesti ajatellaan kuinka paljon on miehiä asiakkaina, se on 10-15 % luokkaa.
Vakavasti ajateltuna. Miehillä on samat ongelmat kuin naisilla. Naisten on vaan helpompi puhua ongelmistaan ja tutkailla tulevaa. - länsi-suomi-70...
ja selvännäkijä.
- mutta vain,
jos kyseessä on naarasennustaja ja on kaunis sekä antelias...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770