uskonsa ja saavat pelkonsa

asettavat Hänen rinnalleen ...

Tässä jakeessa on sama asia sanottu eri tavalla. Ne, jotka tekevät hyviä töitä,, perivät maan, saavat vahvaksi uskonsa ja saavat pelkonsa tilalle turvallisuuden. Jumala myös varoittaa, että ne jotka asettavat Hänen rinnalleen muita, ovat syntisiä.

http://suomenshiiamuslimit.us/seuralaiset.php

7

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

keskustelemaan uskonnostaan. Ihmisten tasa-arvoisuus ei ole muslimeille mieleen tälläkään palstalla. Palstan kirjoittajia ei pidetä vastauksen arvoisena. Vain kovimmille räyhäähille sheikki on joskus vastannut, mutta ei koskaan asiallisesti kysyvälle.

Selittäkääpä nyt, miksi Muhammedin pahat teot eivät olleet syntiä, vaan olivat esimerkillisinä pidettäviä? Terroristeille Muhammed on ollut oikea esimerkki.

• .....

keskustelevat jatkuvasti uskonnostaan..keskenään..silloin se on meille itsellemmekin hyödyllistä ja auttaa kehittymään muslimina paremmaksi sen sijaan että kinastelisimme täällä ihmisten kanssa jotka pitävät meitä terroristeina.

• ....
        ..... kirjoitti:

keskustelevat jatkuvasti uskonnostaan..keskenään..silloin se on meille itsellemmekin hyödyllistä ja auttaa kehittymään muslimina paremmaksi sen sijaan että kinastelisimme täällä ihmisten kanssa jotka pitävät meitä terroristeina.

kysymyksiin. Teillä ei ole vastauksia, joita voi pitää hyväksyttävinä. Niinkuin nämä sheikit avaukset ovat yksinpuhelua. Hän puhuu sellaisia, mitkä ovat helppoja. Vaikeisiin kysymyksiin hän ei puutu.
        Muslimien vastaus kysymyksiin on aina ollut väkivalta. Jos profeettaa joku loukkaa, se on tapettava. Profeetta teki kyllä itse samalla lailla.

• ....
        .... kirjoitti:

kysymyksiin. Teillä ei ole vastauksia, joita voi pitää hyväksyttävinä. Niinkuin nämä sheikit avaukset ovat yksinpuhelua. Hän puhuu sellaisia, mitkä ovat helppoja. Vaikeisiin kysymyksiin hän ei puutu.
        Muslimien vastaus kysymyksiin on aina ollut väkivalta. Jos profeettaa joku loukkaa, se on tapettava. Profeetta teki kyllä itse samalla lailla.

et osaa mitään muuta kuin solvata joten ei sinun kanssasi kukaan keskustele. Islam on meille kaunis tapa elää ja sinun käsityksesi meistä ei merkitse mitään.

• mieltä että
        .... kirjoitti:

ei saa tappa ketään?????
        http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Salah al-Samuni menetti verilöylyssä 29 sukulaistaan/1135244177954

• ....
        .... kirjoitti:

et osaa mitään muuta kuin solvata joten ei sinun kanssasi kukaan keskustele. Islam on meille kaunis tapa elää ja sinun käsityksesi meistä ei merkitse mitään.

Varastat myös minun nimimerkkini. Eikö minulla ole oikeutta pitää nimimerkkini?

Kun väität minun solvaavan, sinun täytyy esittää minun solvauksiani. Paljastuu kuitenkin, ettei sinulla ole mitään näyttöä.
        Väitteesi on aivan väärä. Esität sen vain syyksi, kun et pysty vastaamaan kysymyksiin islamista.
        Tämä on tuttu juttu jo yli 5 vuoden ajalta.

• ....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe