Otin viikonloppuna viinaa ja kaiken lisäksi eksyin yökerhioon. No onneksi rahaa ei mennyt toklkuttomasti eikä mitään hävinnyt. Vaan kun en saisi juoda, se voi olla minulle hengenvaarallista. En vain kestänyt toista yksinäistä viikonloppua, Nyt on morkkis ja kuuuluukin olla!
Tlik otettua ja lähdettyä ravinteliin
3
254
Vastaukset
- kaffeemuki
Minäkin olen lähtenyt lukemattomia kertoja pakoon itse... korjaan, yksinäisyyttäni baareihin, "tutustumaan ihmisiin" ja "keskustelemaan". Näin vuosikausia. Huono puoli oli vain se, että niistä reissuista ei jäänyt käteen mitään. Olo oli entistä yksinäisempi ja kurjempi. "Keskustelut" olivat todellisuudessa lähinnä humalaisten näennäisviisauksia ja huumori kaksimielisiä näppäryyksiä, usein näistä jutteluista ei edes muistanut jälkikäteen mitään jne.
Nykyisellään, viinattomuuden myötä yksinäisyyden tunnekin on pikkuhiljaa väistynyt, vaikka näen esim. kuukaudessa huomattavasti vähemmän ihmisiä kuin ennen, jolloin kävin baareissa. Merkillistä! Ehkä ne baarituttavat eivät olleetkaan niin merkittäviä..?- tekstistäsi
kaiken lisäksi juuri viikonloppuna menin ulos jotta tapaisin ihmisiä enkä olisi yksin kotona.
visalla juotiin ja no reseptilääkkeitä mausteena päälle. Kyllä onkin ihana maanantai, morkkis on niin paha ettei kehtaa ulos mennä. - voi tuntea
sellaista tiettyä yhteenkuulumisen tunnetta koko baarin kanssa. Valheellistahan se on, mutta jotenkin se tuottaa sillä hetkellä mielihyvää. Maanantaina tosiaan tulee sitten se morkkis. Muistan tälläiset kuviot hyvin itsekkin, juopottelua viikonloppuisin. Ilta saattoi alkaa ihan normaalisti, mutta päätyö vaikka minne, esim. ihan toiseeen kaupunkiin, jatkoille kauniiden naisten työ joskus päädyin jatkoille miljonäärien ja kuuluisuuksienkin koteihin. Aina nuo uudet tuttavuudet kehuivat minua jälkikäteen kuinka hyvä tyyppi olen ja kuinka hyvää läppää minulla on. Tosiasiassa olen aika hiljainen ja tuota kännissä heitettyä läppää en edes muista :( Minulle on useastikkin käynyt niin että jälkikäteen esim. naiset ovat kehuneet että viihtyvät kanssani, mutta juttu on jäänyt siihen koska minulla ei ole ollut hajuakaan mistä olen heidän kanssaan keskustellut... No nykyisen naiseni tapasin selvinpäin ja siitä aloinkin vähentää alkoholin käyttöä, nyt olen absolutisti. Nykyinen nainenkin kehuu juttujani, vaikka en itse pidä itseäni mitenkään sanaseppona. Mutta nykyisellään ilman alkoholia olen oppinut avautumaan enemmän myös ilman viinaa ja ennenkaikkea hulluttelemaan jne. Olen käynyt jonkun verran yökerhoissakin, ihan selvinpäin, mutta ei niillä sinällään enää ole mitään tarjottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891