Oli se hienoa kun Juulin paatti tuli ulkosivulle! Jäi mieleen Julian miehen sanonta,miksi menet maihin ja juot kaljaa ja kuset pois ei mitään hyötyä, osta souvineri kestää kauan!
Hieno muisto!
9
871
Vastaukset
- Jamo M
Minulle taas tulee soudellessa mieleen, ne lukuisat kosteat kinkerit mukavien seilauskavereitten kera.
- heh
Bunkratessa Kanariansaarilla Purto de la gruzsissa AL laivoissa paivähuoneeseen ahteriin ilmestyi aina kauppias nainen. Ostin Lee farkkurotsin, Pitihän se sitten ensimmäisenkerran pestä. Kieltämättä unohtui viikoksi likoamaan,ja kun nostin takkia kauluksesta hihat jäivät pytsiin. ei jäänyt huonoja muistoja jossain takki oli hautunut,arveltiin että jossain kontissa vuosia.Ostin ainakin viis tai kuus halpaa Seiko kelloa tältä kauppiaalta,aina joka reissu yhden.Tulomatka aina ilman kelloa.Naiset aina lirkutteli kellon ranteesta.Poppa mummo Boniksessa oli kanssa aina kauppaamassa messissä.
- :-)
Se ollut "Noppamummo" ?
- heh
:-) kirjoitti:
Se ollut "Noppamummo" ?
olikin muistan sen vaan poppamummoksi.
- merilläollut
ollutkaan Santa Cruz?Itse muistelisin näin.
merilläollut kirjoitti:
ollutkaan Santa Cruz?Itse muistelisin näin.
santa cruz se oli, ihan eripuolella saarta
- merilläollut
actinia kirjoitti:
santa cruz se oli, ihan eripuolella saarta
muistini vielä pelaa.Ankkuriboksi oli Kanarialta lähdettäessä savinen paikka,onko kokemusta?
- X Sähkäri
Myös Viiksi kantoi joskus matkalaukkunsa messiin myyden kelloja kampoja ja kaikenlaista muuta pientavaraa. Erityisesti Suomen kielellä lausutun kondomimainoksen muistan vieläkin: " on varma, kestävä,pestävä ja tipparivaaraa ei oo"
- okay1
let yor love flow
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828