AIDON RAKKAUDEN?
MISTÄ TUNNISTAT
4
569
Vastaukset
- vaan tietää
sydämmessä. Tunne vain vahvistuu ajan myötä.
- mitä vain
rakkaasi ja rakkauden vuoksi
- ei ole
omaan napaan tuijottelua, Rakkaudessa ei ole vihaa, rakkaudessa ei ole arvostelua, rakkaudessa ei ole vaatimuksia toisilta, rakkaudessa ei ole oman edun tavoittelua toisten kustannuksella, rakkaudessa ei ole tuomitsemista, rakkaudessa ei ole välinpitämättömyyttä läheisistä eikä muistakaan. Rakkaus antaa anteeksi, rakkaus ei kadehti, rkkaus unohtaa oman paskan tärkeyden ja huomioi toisen, rakkaus asettaa toisen parhaan oman edun edelle, rakkaus on nöyrä, rakkaus hyväksyy itsensä ja hyväksyy muut sellaisena kuin on, rakkaus on lämpö, rakkaus on läheisyys, rakkaus parantaa ja korjaa kaiken, kun sen rakkauden oikein ymmärtää. Rakkaus ei pyydä paljon, ainoastaan sen että tiedät mikä sydämessäsi on oikein ja sen tiedät vain kun opit tuntemaan ja tietämään kun teet toiselle samoin kuin haluisit itsellesi tapahtuvan. Rakkautta ja sen olemusta ei kukaan voi sinulle opettaa, sinun on se itse opittava....ja tunnettava sydämessäsi.
- sivusta.
juuri tuota, todella hieno kuvailu.
Eikä sitä usko ennen kuin sen itse kokee ja tuntee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760