Kun jotkut on valittaneet huoltojen olevan kalliita, kannattaa helpommat huoltohommat tehdä huolto-oppaan avulla, niitä löytyy halvalla tuolta
http://www.ago.fi
Vaikemmat työt ja suuremmat rempat voi sitten teettää jollain hyvällä korjaamolla, esm autoasi-ketju, joka on kuitenkin paljon halvempi kuin merkkihuollot
Audien huolto
7
753
Vastaukset
- kehittämistä
Vaikka tuo aloitus haiskahtaa vähän mainokselta, niin putiikkia voin silti suositella! Itse hommasin sieltä Octaviaan saksankielisen huolto-oppaan jo vuosia ennenkuin Haynesin englannin- tai suomenkielistä opasta oli saatavissa. Ja niin vaan on itse tullut opeteltua tavallisimmat vuosihuoltoonkin liittyvät hommat ja säästöä on tullut reippaasti, vaikka muuutaman kympin joutuukin Tee-se-itse -hallista vuosittain maksamaan. Ja toisin kuin huollossa, tiedän varmasti että kaikki työt on myös tehty, mitä itse asiassa pidän hyvinkin tärkeänä! Oikeastaan vain jakohihnan vaihdon jätän suosiolla muille ...
Ja onhan siitä oppaasta ollut sekin hyöty, että näillä autopalstoilla on voinut kirjan avulla antaa neuvoa sellaisissakin ongelmissa, joihin en itse ole törmännyt!- Leevi Luikku
Kandee varoa tuota clubia. Ettei vain olisi venäläisten pyörittämä niin kuin Saabilla?
- Audi-Finn
Leevi Luikku kirjoitti:
Kandee varoa tuota clubia. Ettei vain olisi venäläisten pyörittämä niin kuin Saabilla?
Tarkoitat varmaan Audi Clubia, joka mainostelee jotain venäläisiä korjausohjeita?
- ripitio
Voi vittu taistelkaa nyt näitten kanssa voi jessus mitä korjaus ja huolto hintoja.No jokainen pistää rahansa mihin haluaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599