Audien huolto

Ei kallista

Kun jotkut on valittaneet huoltojen olevan kalliita, kannattaa helpommat huoltohommat tehdä huolto-oppaan avulla, niitä löytyy halvalla tuolta
http://www.ago.fi
Vaikemmat työt ja suuremmat rempat voi sitten teettää jollain hyvällä korjaamolla, esm autoasi-ketju, joka on kuitenkin paljon halvempi kuin merkkihuollot

7

753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehittämistä

Vaikka tuo aloitus haiskahtaa vähän mainokselta, niin putiikkia voin silti suositella! Itse hommasin sieltä Octaviaan saksankielisen huolto-oppaan jo vuosia ennenkuin Haynesin englannin- tai suomenkielistä opasta oli saatavissa. Ja niin vaan on itse tullut opeteltua tavallisimmat vuosihuoltoonkin liittyvät hommat ja säästöä on tullut reippaasti, vaikka muuutaman kympin joutuukin Tee-se-itse -hallista vuosittain maksamaan. Ja toisin kuin huollossa, tiedän varmasti että kaikki työt on myös tehty, mitä itse asiassa pidän hyvinkin tärkeänä! Oikeastaan vain jakohihnan vaihdon jätän suosiolla muille ...

Ja onhan siitä oppaasta ollut sekin hyöty, että näillä autopalstoilla on voinut kirjan avulla antaa neuvoa sellaisissakin ongelmissa, joihin en itse ole törmännyt!

• Leevi Luikku

Kandee varoa tuota clubia. Ettei vain olisi venäläisten pyörittämä niin kuin Saabilla?

• Audi-Finn
        Leevi Luikku kirjoitti:

Kandee varoa tuota clubia. Ettei vain olisi venäläisten pyörittämä niin kuin Saabilla?

Tarkoitat varmaan Audi Clubia, joka mainostelee jotain venäläisiä korjausohjeita?

• ripitio

Voi vittu taistelkaa nyt näitten kanssa voi jessus mitä korjaus ja huolto hintoja.No jokainen pistää rahansa mihin haluaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe