onko täällä muita joka kokee saman ongelman kun minä..olen nuori äiti kohta kahden lapsen äiti,joudun tekemään kaikki kotihommat yksin,ruuat, pesemään astiat, siivoamaan ja hoidan lapsen melkeinpä yksin ym..yritän tehdä kaiken niin hyvin kun pystyn että kaikilla olisi hyvä olla.mies juo viikonloput kaljaa ja pelaa pelejänsä tai katsoo telekkaria,vähän kahtoo lasta jos käsken,mutta jos lapsi menee hänen tavaroihinsa niin mies huutaa lapselle hirveesti ja antaa tukka pöllöä..tämä on niin rasittavaa,kun ei lapsen tarvitse tehdä oikein mitään ku mies huutaa,lapsen huutoa se ei kestä yhtään lapsi vajaa vuoden ikäinen.tuntuu että alan masentua,en käy nykyään enää missään,en kerkiä yksinkertaisesti kun kotona on niin paljon hommaa,en lastakaan ulos kerkiä viedä.tuntuu et kaikki kaatuu niskaan.en kerkiä huolitella itseäni yhtään olen kun havukkaahon ajttelija,suoraan sanottuna kun seinästä revästy.ennen lasta meikkasin itseni melkeinpä joka päivä ja laitoin hiukset ym.mutta ei enää oo mitää intoa.seksi ei huvita kun en saa siitä mitään nautintoa,mies laukeaa muutaman työnnön jälkeen:(tuntuu välillä että mikään ei huvita.mitähän olen tehnyt väärin.
mikä on mennyt
7
517
Vastaukset
- lady 87
moi. Olen yhden lapsen äiti ja teen myös kotona kaiken, toisaalta mies on viikot kotoa pois ja tulee vain viikonlopuksi kotiin. Mulle tuli jotenkin surku kun luin sun viestin. Ei sen tarvitse mennä niin, tuntuu inhottavalta että mies huutaa noin pienelle lapselle ja juo. Eikä välitä susta.. Ymmärrän ettei seksi kiinnosta.. Jos kaipaat juttu seuraa, voit lähettää sähköpostia.. Lady_d(at)luukku.com. Mun tilanne siis ei ole kuin sun,mutta kyllä ystävää/juttu seuraa voi aina välillä kaivata.. Ja siis lukemani perusteella SÄ et ole tehnyt mitään väärin. Vaikutat hyvältä ja HUOLEHTIVALTA äidiltä! Jotkut äidit ei tekis mitään vaikka mies makais lahnana sohvalla. Sä pidät koko perhettä kasassa.. Mut älä anna sen miehen juoda tai huutaa lapselle..
- Hämmästynyt--------------
Sinä et varsinaisesti ole syypää mihinkään, mutta on kaksi asiaa, joita ihmettelen kovasti:
1) Olet ottanut miehen, josta ei ole puolisoksi eikä isäksi.
ja
2) Hyväksyt tilanteen, jonka kaiken järjen mukaan ei saa antaa jatkua.
Nyt mies vakavaan puhutteluun. Kerro, että hänen kuuluu olla isä ja puoliso: Hänen pitää isänä luonnollisena velvollisuutenaan hoitaa lapsensa. Puolisona hänen täytyy olla sinulle kumppani ja tukea sinua. Hänellä ei myöskään ole oikeutta asua asunnossanne, ellei huolehti kotinne askareista. Hänellä ei ole oikeutta syödä pöydässänne, jos ei valmista ruokaa säännöllisesti jne.
Teet selväksi, että hänen on joko muututtava tai häivyttävä. Sinulla olisi varmasti helpompaa lapsen kanssa, jos passattavia olisi vain kaksi kolmen sijaan.
Miksi oikein olet antanut tilanteen päästä noin huonoksi ja jatkua sellaisena? Sitä vähän ihmettelen.- mie86
Yhdyn siinä mielessä tähän että miks oot päästäny tilanteen näin pitkälle? Sä oot todennäköisesti todella hyvä äiti ja ajattelet kaikkien parasta. Lapsen paras on varmasti tässä vaiheessa se, ettei samassa asunnossa asu tuommosta terroristia ku tuo sun miehes. Anteeks jos sanoin liian suoraan, mutta mitä kauemmin oot tuossa suhteessa on sun sitä vaikeempi lähteä suhteesta tai yrittää korjata sitä. Voimia!
- ----------------------------
Aivan niin.
Halusin rohkaista sinua toimimaan omaksi ja perheesi parhaaksi ja viheltämään miehen lapsellisen käytöksen poikki. Varmasti voi olla hankalaa, jos tilanne on jatkunut noin pitkään.
Sinä olet kuitenkin arvokas ja (ja varmasti hyvä ihminen, kun mietit täällä lastesi parasta) ja ansaitset kunnollisen perhe-elämän, jossa sinulla on kunnollinen mies ja lapsillasi huolehtiva isä. Muista, että sinulla on oikeus siihen.
Ehdotan, että aloitat aivan asiallisella keskustelulla siitä, kuinka pahalta tilanne sinusta tuntuu. Kysyt, miten mies aikoo korjata tilanteen. Jos ei ole kuulevinaan, niin sitten voi ottaa peliin uhkailun häädöllä yms. järeämmät keinot. Onko sinulla ympärilläsi ystäviä ja läheisiä sukulaisia? He varmasti olisivat tukenasi. - ....................
yhdyn edellisiin vastaajiin, mutta lisäksi vielä:
Sinun tehtäväsi on huolehtia, ettei mies missään nimessä kajoa lapseenne, vaikka kuinka tämä ronkkisi isännän tavaroita. Eli missään nimessä tukkapöllyt EIVÄT SAA JATKUA!!!!!
Herran jestas, ei alle vuoden vanha ymmärrä, jos ei johonkin saa koskea, eikä todellakaan ansaitse satikutia siitä hyvästä. Missään nimessä miehesi ei saa pikkuiseen kajota. - vastauksia!
Eipä noihin ole lisättävää. Jos nuo pystyt tekemään toteen ja pitämään, niin olet jo autettu.
Onnea matkaan. - Ei muuta kuin toimeen
Yhdyn täysin edellisiin vastauksiin ja toivotan myös onnea matkaan. Todellakin ansaitset paljon parempaa.
Toivon, että sinulla on rohkeutta toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740