Olemme perustamassa face bookiin ryhmää. Vastaanottokeskus Närpiön kuntaan. Olen ollut huolestunut Närpiön jäämisestä paitsioon kun valitaan vastaanottokeskusten sijoituspaikkakuntia.
Olemme siksi perustamassa facebookiryhmän ajamaan tätä asiaa. Samoiten aijomme kerätä atdressin jonka luovutamme Astrid Tohrssille.
Vaikka Närpiö on 9000 asukkaan kunta niin on silläkin oikeus saada työllistävä vastaanottokeskus Närpiöön.
Vastaanottokeskus Närpiöön
Me vaadimme
3
176
Vastaukset
- se sinne
vastari vaan Närpiöön. Olis oikeesa paikassa.
- silurus
Olen ehdottomasti sitä vastaan, että veronmaksajien rahoja käytetään tuollaiseen toimintaan. Itse voisin kuitenkin osallistua lahjoitukseen, jos rahat käytettäisiin vastaanottokeskuksen kuluihin Mogadishussa tai edes Tukholmassa. Se olisi paljon kustannustehokkaampaa ja ympäristöystävällisempää.
- myös!!
Anna linkki, minä allekirjoitan! Mitä useempi sen parempi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770