Ja mitä odotat tulevaisuudelta? Vai oletko tyytyväinen nyt?
Mitä kaipaat menneisyydestä...
10
649
Vastaukset
kaipaan sitä huolettomuutta,mitä oli lapsena.Tulevaisuus on sitä mitä sitten on..En ajattele sitä.Menen päivä kerrallaan..:)
- tretori
silloin tällöin joitakin maailman turuille kadoinneita ystäviä. Odotan lottovoittoa! Muuten olen ihan tyytyväinen tähän päivään ja oloon ja jopa "päivän sanan mukaisesti" pömppövatsaani:)
- Jäbä´
Bänet harmittaa. Rakastan häntä vieläkin.
- kaivataan
Kaipaan ehdottomasti sitä aikaa kun ei tarvinnut huolehtia mistään. Nyt tuntuu ettei muuta enää teekään kun murehtii...laskuista, töistä, terveydestä..jne. Voi niitä huolettomia teinivuosia..toisaalta taas en haluaiai olla enää sen ikäinen, haluaisin vain sen huolettomuuden takaisin. Suorittamisen ja pätemisen jatkuva pakko on sitkeä viitta harteilla mikä tappaa kaiken hauskan.
Tulevaisuudelta vain odottaa vähän sekä henkisiä että fyysisiä kipuja. Ja näin 20 vuoden määräaikaisten työsuhteiden jälkeen sitä odottaa vihdoin vakituisen työn rauhaa.- sar08
Olisi tosiaankin kiva joskus huomata,ettei ole kiire eikä huolia.Joka päiväinen ahertaminen kyllä palkitsee,mutta miten se kostautuu?Ei ollut viime kesänä lomaa vakituisista töistä.meni konkkaan.Nyt uudessa vakituisessa onneksi vähän pääsee kesän aikana lomalle.Toivottavasti ei kiire ja harmit pilaa tätäkin vapaa-aikaa.Koettu on jos vaikka mitä.
- vanhapiru.
sar08 kirjoitti:
Olisi tosiaankin kiva joskus huomata,ettei ole kiire eikä huolia.Joka päiväinen ahertaminen kyllä palkitsee,mutta miten se kostautuu?Ei ollut viime kesänä lomaa vakituisista töistä.meni konkkaan.Nyt uudessa vakituisessa onneksi vähän pääsee kesän aikana lomalle.Toivottavasti ei kiire ja harmit pilaa tätäkin vapaa-aikaa.Koettu on jos vaikka mitä.
Taitoa elää tässä ja nyt. Ja taitoa leikkiä ja osata kuvitella asioita. Ja sitä elämän ja tulevan kiihkeää odotusta. Kun ei ollut tietoa, että tavallista arkea ne aikuisetkin elää... En tiedä, mutta ainakin minulla odotukset elämän suhteen ovat laimentuneet sitten lapsuus ja nuoruus vuosien.
- sar08
vanhapiru. kirjoitti:
Taitoa elää tässä ja nyt. Ja taitoa leikkiä ja osata kuvitella asioita. Ja sitä elämän ja tulevan kiihkeää odotusta. Kun ei ollut tietoa, että tavallista arkea ne aikuisetkin elää... En tiedä, mutta ainakin minulla odotukset elämän suhteen ovat laimentuneet sitten lapsuus ja nuoruus vuosien.
Nyt on sellainen aika.Nyky kiireet ja hirmu suuret vaatimukset kaikilta.Milloin se päättyy?Milloin voi ajatella rauhallista paikkaa..kiireettömyyttä..todellisen rauhallista yö unta..Milloin loppuu tämä kulutus juhla..rahan himo..oma itsekkyys ja kateus..Ei saisi ahnehtia liikaa,vaan kukapa sen taitaisi osata?Joskus ajatus hapuilee vain tyhjää olotilaa..Syystäkö!!Jossakin on joskus oltava hyvä olla.
- sar08
vanhapiru. kirjoitti:
Niin onhan tämä vähän sellaista,pettymyksen taivalta tämä ihmisen elämä,MUTTA aina jaksaa pitää toivoa yllä.lapsuus on ollut ihanaa kaikilla,ei ole paljon huolta tarvinut kantaa.Varhais nuoren aika ollut yhtä kapinaa oman itsensä kanssa ja sitten aikuisena yrittää paikkailla ihmis-suhteita sun muita juttuja.Ei pidä kuitenkaan luopua toivosta.Tää on elämää jota pitää nyt alkaa elämään täysillä.
- MIes 46-v...
mitään, kun on vielä terve ja "menneisyyttä ei ole ollut" eli olen edelleen sinkku ja vieläpä samannäköinen kuin 25-vuotiaana.
Ensviikol 47-v.
Ehkä joskus sitten 70-v. harmittelen että joku asia olisi pitänyt tehdä toisin, mutta en tällä hetkellä. - mersunen
päivä kerrallaan etteenpäin,menneitä en muistele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872