Se on kuulkaas niin, että tänään Kyösti vetäisee seuraavan rivin:
132 Pelicans - Blues Merkki: 1, Kerroin: 2,35
136 Ässät - Lukko Merkki: 1, Kerroin: 2,15
138 Skellefteå - Färjestad Merkki: 2, Kerroin: 1,95
147 Salernitana - Brescia Merkki: 2, Kerroin: 2,35
Kokonaiskerroin 23,15
Siis ihan täyttä lottoamista--eli en kehota ketään peesaamaan. Tuskinpa meikäläistä muutenkaan moni peesaa...
Mutta onhan se nyt jumanauta joskus se Pelsujen ensimmäinen kotivoitto tultava! Jatkoerä Lahdessa ei kyllä olisi yllätys... Ässiin luotan oikeastaan enemmän kuin Pelsuihin: Vehanen on ollut ainoa syy, miksei Ässät ole jo kesälomilla. Viimeksi Vehanen ei pystynyt enää ihmeisiin, ja luotetaan siihen, ettei tänäänkään. Färjestad on rivin typerin haku, mutta tuntuu Skellefteålla olevan sellaisia maalintekovaikeuksia, ettei sen voittoa uskalla pelata. Viimeksi Skellefteån kotipelissä Färje teki voittomaalin 14 sek ennen loppua, eli aikaa jäi runsaasti! Brescia lähti mukaan siksi, että sen kertoimet ovat syöksymässä--yhtäänhän en Serie B:stä kyllä itse ymmärrä...
PS. Syyllistyn nyt siihen, mistä yleensä itse syytän Teppoa ja Taavettia, eli säälittävään jälkipelaamiseen. Nasahti nääs lauantaina yli 20-kertoiminen rivi Juventus Fribourg Kloten Auxerre, minkä olin parin promillen kännissä heittänyt Ärrälle ravintolaa vaihtaessani. Myös päivän trio nasahti keskinkertaisella kertoimella 65 ja risat (panosta ei tosin ollut kuin 1€). Sitä minä vaan, että on se kumma, että kun scouttaa kunnolla, niin ei osu mikään--kuten esim. eilen--mutta sitten kun vasemmalla kädellä heittää kännirivin niin heti osuu. Tällä logiikalla tänään tulee pelkkiä huteja, koska olen vielä toistaiseksi selvin päin...
PPS. Tromsön kertoimet tuntuvat nekin syöksyvän. Äsken vielä meinasin pelata Rosenborgia, mutta nyt taidan olla sitä mielipuolta, että ykköstä vaan lapulle. Jotenkin on sellainen tuntu, että Norjassa pelit päättyvät erittäin usein kotivoittoon. Am I right or am I right?
Blues tänään lomille
Sika-Kyösti
6
331
Vastaukset
- huomannut2
Ensinnäkin, Teppo ei ole koskaan saanut naista!
- huomannut2
Pelaako Vehanen nykyään Ässien riveissä?
- cd90g.
Pääsitkö koskaan tavoitteeseesi? Eli rassaamaan Robinhon tiukkaa poikapeppua. Vai laittoiko Robinho jalat ristiin viime metreillä?
- en mene halpaan
Onnee vaan yritykselle mutta Rosenborg tän hoitaa, kerrointen pudottaminen on kusetusta ettei vaan bookkerit tekis jättitappioita.
Ja sitten vielä, Lukko voittaa! - kuokkavieras
Pelicans on kusessa jos ei tänään voita tuota peliä, samoin Kalpa. En jaksa uskoa että kumpikaan enää jaksaa vieraissa painaa täysillä.
- tästä?
Kannattaa olla humalassa - pelaat rennommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m503768Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163635Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983431Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813237Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363019Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582508- 502365
- 1022237
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142039Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182029