metsänsiimeksessä työttömät

älyvapaata hommaa

Kyllä tuo työttömien aktivointikoulutus, on pelkkää metsä/mmastokoulutusta/kuntoutusta siinä se ikä vierähtää ilman eläkekertymiä loputtomiin, kuka noita työttömiä ottaa töihin olisi helpotus eläke, eikä tarvitse vaatteita kenkiä kuluttaa jossain kuntoutuskoulutuksessa,vaatteet ja harrastusvälineet maksaa paljon minulle riittää kun olen 50 kymppinen ihan jätteet päällä työtöntä on opettu vain välttämättömiin tavaroihin. eipä vielä uuvu kuin työttömien laulukuorokurssi, että työttömät pääsevät mölisemään metsään lintujen joukkoon. Etelä Suomessa oli laulukuorokurssi johon karenssin uhalla piti hakea ja oppa laulamaan, vaan laulajia ei niistä vaan työttömiä oppivat vähän suutaan avamaan ja mölisemään

8

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä123

Opettele ensin kirjoittamaan järjellistä tekstiä, jossa on pilkut, pisteet ja isot alkukirjaimet paikoillaan.
      Vasta sitten voi alkaa avautumaan täällä.

Kiitos!

• ihan hyvin

työttömien aktivointikurssit on kyllä ihan jonninjoutavia, totta puhuu tämä ap.
        Köyhää vain kyykytetään ja bensa palaa kun pitää niille kursseille pakosta mennä.

• tohhhhh

Ei taallä olla millään äidinkielen tunnilla 123;n,selvästi toi asia on esitetty ja toiset kirjoittaa "viisaita"varten luettavaa pilkallaan hoono suomeksi.Mutta kieltämättä työttömiä nöyrytetään ilman heidän omaa syytänsä,milloin mihinkin mitään antamattomaan koulutuksiin/kursseille joissa ei ole mitään tolkkua työn saannille.

• Äksyli
        tohhhhh kirjoitti:

Ei taallä olla millään äidinkielen tunnilla 123;n,selvästi toi asia on esitetty ja toiset kirjoittaa "viisaita"varten luettavaa pilkallaan hoono suomeksi.Mutta kieltämättä työttömiä nöyrytetään ilman heidän omaa syytänsä,milloin mihinkin mitään antamattomaan koulutuksiin/kursseille joissa ei ole mitään tolkkua työn saannille.

Tempputyöllistäminen ja loputon kurssittaminen ei työllistä. Se on tutkittu juttu!

• sapaoaa
        Äksyli kirjoitti:

Tempputyöllistäminen ja loputon kurssittaminen ei työllistä. Se on tutkittu juttu!

Lieksan lehdessä oli työttömien virkanimikkeet,eli työelämävalmennus, työvoimakoulutus, kuntouttava työtoiminta joilla nimikkeillä häväistää työttömiä 8 euron palkalla loputtomiin palkansaajat joilla on oikea työ saavat työttömiä pilkata ja olla turpa ristissä ja virnuilla. Haista paska Tarja Lehto onko työtön julkinen virkanimikkeissään kun sinne pakosta joutuuu, työttömien tietosuojaa rikotaan kuule perkele sossu. Sitä tempputyöllistämistä orjatyötä vitun koulutusta jne. tässä perkele

• luvantonta
        sapaoaa kirjoitti:

Lieksan lehdessä oli työttömien virkanimikkeet,eli työelämävalmennus, työvoimakoulutus, kuntouttava työtoiminta joilla nimikkeillä häväistää työttömiä 8 euron palkalla loputtomiin palkansaajat joilla on oikea työ saavat työttömiä pilkata ja olla turpa ristissä ja virnuilla. Haista paska Tarja Lehto onko työtön julkinen virkanimikkeissään kun sinne pakosta joutuuu, työttömien tietosuojaa rikotaan kuule perkele sossu. Sitä tempputyöllistämistä orjatyötä vitun koulutusta jne. tässä perkele

Työttömän ei ole sovelliasta käyttää ammattinimikettä, kun ei ole ammattitaitoa ja on menettänyt ammatin.Palkkatuella työvoimaviranomainen keksii jonkun ammmattinimikkeen alle johon työtön työllistetään vaikka ei hallitse ammattitaitoa.Työtön kuuluu olla julkinen, millä työllistetään, vakituisen hommia ei työtön saa tehdä

• taikatemppu koulutuksessa o...
        Äksyli kirjoitti:

Olen käynyt noin 8 työhallinnon työvoimakurssia, en ole työllistynyt ollenkaan ja olen työtön. Työnantajat ovat ihan nauraneet höpö höpö kursseille. ovat sanoneet eihän mikään ammattitutkinto ole.Siinä vain työllistyvät vain kurssinpitäjät ja rahat viedään työttömiltä nytkin saadaan hyvä rahoitus ja työtön saa vain 8 euroa potista.

• joutaisi kuolla jo
        sapaoaa kirjoitti:

Työttömän elämä on sitä nöyrytystä, julkisuutta,terveystarkastukset ovat julkista riistaa,ei kyllä ole pakko osallistua terveystarkastuksiin, minä hoidan elämäni muulla tavalla jotta kuolen ennen kansaneläkeikää, en syö paljoa,voi olla nälkäkuurilla en käy kaupassa, mitä sitä käy jos ei ole rahaa kuin etsiä ruokaa biojätesäiliöstä.terveystarkastuksissa.Kyllä työttömän asemaa olla edelleen huonontamassa ei oikeaa työtä, koulutusta jotain paskan hämmennnystä tämä on

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      119
      5089
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3628
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1484
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      21
      1307
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1282
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1188
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1107
    Aihe