Onko kellään samanlaista ongelmaa, että kun IHO PÄÄSEE KUIVUMAAN alkaa akne iskeä? Oma ihoni on sellainen sekaiho, otsanenäleuka-alueella mustapäitä ja finnejä mutta muuten puhdas. Ihoni ollessa kuiva olen huomannut että silloin finnit alkavat iskeä, kuntaas silloin kun iho on rasvaisempi ja kiiltää, ei finnejä tule ja iho on varsin hyvässä kunnossa. Minulla on myös otsassa ja leuassa finnejä, jotka ovat pieniä ja ihonalaisia, niitä on mahdoton puristaa eikä paikallishoitokaan auta. Voisiko kuivuus olla syy? Olen käyttänyt Wicnelact-liuosta kuukauden ajan, mutta iho ei ole sen paremmassa kunnossa kuin ennen sen käyttöä. Olisiko mitään TEHOKASTA tuotetta, mikä ei kuivata ihoa? Onko luontaistuote kauppojen sisäisistä kaunis iho yms. lääkkeistä mitään kokemuksia?
kuiva iho ja akne
korppuinen
1
284
Vastaukset
- ummu
Ihon pinnan kuuluu olla pehmeä eli vähän rasvainen. Jos iho on kuiva, rasvat sunmuut ei pääse ihosta pois ja muhii ja finniytyy sitten kivasti just ihon alle.
Toi toive että TEHOKAS tuote, joka ei kuivata ihoa särähti vähän korvaan. Ihonhoidon tarkotus ei oo päästä finneistä eroon, ns tehokkaat on yleensä just finnientappotuotteita jotka nimenomaan kuivattaa ihoa. Iholle paras on joku mieto pesuaine ja hyvä kosteusvoide. Sit kun HOITAA IHOA, finnit lähtee niinkun kaupan päälle (paitsi jos sairastaa aknea).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954