Mielestäni eniten REIDET JA PERSE ..inhoan ! En ole käyttänyt farkkuja sitte vuoteen mun kamalien läskien takia . Rakastan farkkuja, BUT no can duu !:
Ahdistavin ruumiinosa?
36
2251
Vastaukset
- Susannnnna
toi on hankala kysmys.. En tykkää reisitä, perseestä enkä vatsasta.
Mutta mulla heräs sellanen kysymys, että käytäksä sit collareita, jos et farkkuja käytä? (: - pikkuinenpulla
reidet ahistaa aivan järettömän paljon. farkkui ei oo kiva ostaa ku tuntuu et sit kaikki näkee ihrat vielä paremmin :(
- gummii
käytän yleensä joka päivä collareita tai jotain löysiä mustia pöksjä. Tai sit jos jonnekki ulos pitäis mennä niin sukkahousut ja pitkä tunika jolla peittää reidet ja perse..
- pikkuinenpullla
gummii kirjoitti:
käytän yleensä joka päivä collareita tai jotain löysiä mustia pöksjä. Tai sit jos jonnekki ulos pitäis mennä niin sukkahousut ja pitkä tunika jolla peittää reidet ja perse..
Hei jos kerta tykkäät farkuist nii poikien vaateosastolt löytyy kivoi lököfarkkui :) Tai no riippuu ihmisest et onko kui tyttömäine ja näi mut oikee istuvat poikien farkut hoikentaa sopivast:D
- 3nna
Eniten taitaa ahdistaa reidet ja vatsa..
- ahdistaa
eniten jenkkakahvat ja kamalat sisäreisiläskit.
Myöskin kainalomakkarat oksettaa, kun ilmaantuvat tiettyjen vaatteiden kanssa. - nancycallahan
reisien yläosa, tuntuu et sinne kerääntyy aina läskii :s ja maha tietenki. mut pahin on perse ja reidet...
- joku pallo
Reidet,takamus ja alli-kädet.
- greenfigure
vatsa. hyi. pois vaan kaikki siltä alueelta.:(
- 24v
greenfigure kirjoitti:
vatsa. hyi. pois vaan kaikki siltä alueelta.:(
Vatsa ihan kauhee löllykkä möllykkä....
- mannavelli
24v kirjoitti:
Vatsa ihan kauhee löllykkä möllykkä....
Täällä myös tuo vatsa. Pömppis.
- kaikkein eniten
rinnat!! hyi hitto vihaan niitä...2.eniten maha.
- munlista
nämä ahdistavat:
-perse (aina iso)
-vyötärö, jenkkakahvat (ilmaantuvat kun BMI > 17)
-vatsa (kasvaa myös suhteessa valtavaksi em.BMI:llä)
Toisaalta ylävartalon anorektinen luisevuuskin ahdistaa. Se ei muutu miksikään, vaikka olisin normaalipainoinen.
Eniten vituttaa olla navasta ylöspäin kovan luokan anorektikko ja alapuolelta tukevahko. Painohan on näiden keskiarvo eli hoikka/normaali....mutta mielummin olen kaikin puolin pieni, se on ainoa mahdollisuuteni olla sopusuhtainen, valitettavasti.
Ja nämäkö ovat vain anorektikon mielipiteitä? Ei, olen saanut vastaavaa palautetta monelta muultakin ihmiseltä ympärilläni.- Villenium
Ärsyttävää että kaveri huomattuaan mun painopakkomielteen on sinnikkäästi väittänyt että olen vaan kuihtunut ja kuihtunut vaikka rehellisesti olen LIHONUT - viitisen kiloa viime vuodesta. Osa pituuskasvua, osa lihasta (jee) mutta leijonanosa näitä ns. naisellisia muotoja eli reittä, persettä ja lantiota.
Eli inhottavimmat ruumiinosat top 3 on perse, yläreidet ja alaselän lihat, hyrrrr. Vyötäröön asti olen oikeasti hoikka, kylkiluut tuntuvat ja näkyvät mutta kapea vyötärö vaan korostaa leveää lantiota ja jalkoja! En tahtoisi ehkä olla luiseva koko kropaltani mutta jos se on ainoa tie sopusuhtaisen kokoiseksi niin näillä mennään...
- jokainen osa.
Ärsyttää olla päärynävartaloinen, minulla on yhtä leveä persus kuin hartiatkin ellei sitten omat silmät valehtele ja persus onkin leveämpi. Käsivarret ovat löllöt ja reidet paksut, vihaan hölskymistä juostessa.. vihaan sitä että olen litteä ja leveä. enpä löydä itsestäni mitään hyvää sanottavaa.
- kljwoj
Takapuoli! Se tuntuu vaan kasvavan ja löllöstyvän, kun muuten kutistun. Ärsyttävää.
- yli kaiken
mun läski perse ja paksut jalat. Inhoon niitä.
- ...
Vatsa, kyljet, selkä. Mulla on ihan ensiksi lähtenyt reisistä ja pehvasta... Oon kutistunut 2 housukokoa 3 kk:ssa. Reidet näyttää kaikista hoikimmalta osalta. Pehva taas on liian littana ja treenaan pehvalihaksia että tulis pyöreempi pehva. Pohkeet taas on liian paksut:/
Mutta maha ja nuo kylkikahvat ja selkäläskit:( Helppo olla syömättä kun vetää tiukat farkut jalkaan, jalat näyttää hyvältä mutta sit rölly tursuaa farkkujen päälle, yäks:( - ahdistavimmat
1. Reidet. Varsinkin tiukoilla farkuilla istuminen on kamalaa, kun reidet tuntuu jättimäisiltä.
2. Jenkkikset ja vyötärön seutu. Yök 8(
3. Tissit. Pois ne minusta.
Painoindeksi on joku 20, ainakin yhdella numerolla saisi vielä pienentyä. Ja kroppa sais todellaki kiinteytyä. - huanopäivä
pömppövatsa
lihavat kädet
tissit - ducard
Ehdottomasti reidet ja takapuoli. Vihaan käsivarsiani, vatsaani, kasvojani, kylkiäni, rintojani. Kaikkea mahdollista, mutta tahdon ja pyrin aina peittämään reidet sekä takapuolen, jotta edes kehtaisin mennä ihmisten ilmoille.
- möhömaha
Inhoon mahaani. Peitän sen aina istuessakin tyynyllä tms. Sit rinnat.. ällöttävät roikkuvat rasvasäkit. Lantio, vyötärö, reidet, perse, käsivarret.. ööh taidan itseasiassa inhota kaikkea itsessäni. HYI.
- neiti,,f
AIVAN!Mulla ihan sama ongelma.Vihan mun reisiä,persettä ja pohkeita.Siis hyi vittu!
- sdfdsfdsfdfdfdfd
Olen täysin tyytyväinen kroppaani, ei valittamista :) Olkaa tekin!
- eniten kk
sdfdsfdsfdfdfdfd kirjoitti:
Olen täysin tyytyväinen kroppaani, ei valittamista :) Olkaa tekin!
vatsa, selkä ja reidet
- fgfgfgfdvcb vbs
eniten kk kirjoitti:
vatsa, selkä ja reidet
reidet ja perse, sit jos on vähääkään syönyt tai juonut niin maha ku se pullottaa ällösti
- littleblackhood
alkaen kasvoista päättyen nilkkoihin... vihaan itseäni! D:<
poikaystävän mielestä oon ihana ja kaunis, olen kerran purskahtanut nauruun kun hellästi hän totesi tuon. oon pahoillani vieläkin, muru...
painan nyt mitä-lie-kiloa, viimeksi toukokuussa punnitsin ja silloin oli ihanat 53,6kg tässä 170cm kropassani ja olin aivan seitsemännessä taivaassa vaikka ei tuo vielä tarpeeksi alhainen paino ole. Nyt oon niin turvoksissa etten kestä itseäni, maha pömpöttää ja reidet löllyvät, pitäisi sitten vielä yrittää olla viehkeä ja harrastaa seksiä..grrrr!
Sitten on vielä tämä itseni pahoinpitely, pitää koko ajan selitellä viiltohaavoja ja mustelmia.. ennen murua ei kukaan tiennyt tästä sairaasta harrastuksesastani poistaa ahdistusta. Aivan kuin selittelisin lääkärille että kävelin päin ovea, ei kukaan mua pahoinpitele. Tämä on minun keho ja minulla on oikeus tehdä sille mitä minä haluan, selittelemättä. Hän tietää kyllä, kerroin seurustelun alkaessa, tai noh ekan yön jälkeen, kun ihmetteli arpia.
En halua puhua itsestäni, en kestä sitä, oksettaa.. olen mitätön rumilus, joka vie tilaa muilta.. haluan kuolla pois...mutten voi, olen pelkuri. Pah!- hhhhhhhhhh
KÄSIVARRET, VATSA! olen yläkropasta lihoava hyi vittu.
- täälläkin
hhhhhhhhhh kirjoitti:
KÄSIVARRET, VATSA! olen yläkropasta lihoava hyi vittu.
oksettaa kun kattoo peiliin :(
- Ms.Fairytale86
Vatsa, alaselkä, reidet yläosasta!
- ..............
Ihan pakko nyt kysyä kun on näitä viestejä selaillut, että miksi osa porukasta inhoaa lantiota, rintoja jne? Nehän on naisellisia muotoja ja jos anorektikko haluaa olla kaunis (siis tämähän on se syy miksi moni on sen laihdutuksen aloittanut, ainakin olen näin käsittänyt?) niin eikö sitä toivoisi pikemminkin litteää vatsaa mutta kuitenkin kurvikkaita muotoja??
- tuleva tissitön
.............. kirjoitti:
Ihan pakko nyt kysyä kun on näitä viestejä selaillut, että miksi osa porukasta inhoaa lantiota, rintoja jne? Nehän on naisellisia muotoja ja jos anorektikko haluaa olla kaunis (siis tämähän on se syy miksi moni on sen laihdutuksen aloittanut, ainakin olen näin käsittänyt?) niin eikö sitä toivoisi pikemminkin litteää vatsaa mutta kuitenkin kurvikkaita muotoja??
Siihen millaista kauneutta mä tavoittelen, ei kuulu 'naisellisia muotoja' ollenkaan. Inhoan koko sanaa.
- oekdodek
ehottomasti maha. painoindeksi 16.5 eli muuta mulla ei sitten oikein olekaan, kaikki muut on lähtenyt. MIksei se oikeesti lähe???!!!
- sinttitintti
Tissit, yyh, hirveäää...
2.hirvein on yläreidet ja perse.
Ärsyttävää kun vyötärö on pieni ja lantio on luiden kohdalta vielä tosi pieni(siis käytännössä ihan ku lapsilla) Mut sitte persuksissa ja reisissä on ihme rasvahyllymäkerros lihasten päällä.- allitallit
en kestä mun käsiä, ne on niin liiiihavat
- minnnmiinn
allitallit kirjoitti:
en kestä mun käsiä, ne on niin liiiihavat
reidet, posket ja ALAVATSA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944