oltiin matkalla kotiin pohjosesta eilen kun autoon tulvi bensan hajua. Tutkittiin asia ja huomattiin että bensakansiteri oli kaatunut ja auennut!! Sitä oli imeytynyt jo peräkontin kankaisiin. Ikkunat auki ajettiin vähän aikaa mut tuli niin kylmä. Eli istuin bensan hajussa 6tuntia. :( päätä särki ja huimas koko loppumatkan. Itkin silmät päästäni kun ajattelin mitä tästä tulee nyt vauvalle. :(
ei ollut rahaa että olisin mennyt kotiin bussilla ja yritettiin hankaa bensaa pois, mut se oli jo imeytynyt ja sitä oli aika paljon sinne valunut. Miten tässä nyt vauvalle käy? :'(
bensan haistelu :(
8
5096
Vastaukset
- rv25
en oikein itse osaa sanoa tuohon mitään mutta jos asia vaivaa mieltäsi niin soita teratologiseen tietopalveluun
http://www.hus.fi/default.asp?path=1;28;824;2049;2265;2260;3437
puh. (09) 471 76 500
arkisin klo 9-12
Olen sinne itsekin kerran soittanut raskauden alussa ja ystävällistä neuvontaa sain :)- toinen mammaliiiiiiiiiiiiiiii
Mä en soittais mihinkään koska jos jotain siitä on tullut niin ei voi asiaa enää korjata. Ei sitä millään lääkkeellä voi korjata.
- kannattaa soittaa
toinen mammaliiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Mä en soittais mihinkään koska jos jotain siitä on tullut niin ei voi asiaa enää korjata. Ei sitä millään lääkkeellä voi korjata.
No tuskin sitä nyt kukaan sen takia soittaakaan, että jollain tuota asiaa voisi korjata. Mutta eikö ole melkoisen turhaa itkeskellä itsekseen asiaa jos huoli onkin turha? Jos on voinut aiheuttaa vahinkoa niin sitten on, mutta jos keskuksesta sanotaan ettei mitään huolta ole niin odottajan olo helpottuu huomattavasti.
- jfjghssg
kuuntelin äsken kotidopplerilla niin vauva syke oli n.144 ja liikkui. rv 21 menossa.
-alkuperäinen - kuin vauvalle...
Minulla kerran sattui niin, että kävin tankkaamassa autoa kun huomasin että pari miestä oli tullut ihan viereen tankkaamaan muovipulloja täyteen bensaa..sitä oli sitten maassa ja joka paikassa ja tietenkin jouduin haistelemaan ennen kuin oma tankkaukseni oli suoritettu loppuun. Noh, tietty oli paljon lyhyempi altistus kuin sinulla, mutta soitin sinne teratologiseen tietopalveluun. Sanoivat silloin, että istukka suojelee lasta aika tavalla. Bensiinistä ilmeisesti ainoastaan osa kykenee kulkeutumaan istukan läpi. Imppaavat äidit ovat saaneet samankaltaisia lapsia kuin alkoholia käyttävät ymmärtääkseni. Sinulla oli nyt vain yhdenkertainen altistus eikä jatkuva imppaus kyseessä. Soita sinne teratologiseen tietopalveluun, mutta uskon, että suurimmat vaikutukset kohdistuivat sinuun itseesi.
- istua moisessa
paikassa 6 tuntia??!!!Raskaana!! Miten sille tulevalle sitten ostetaan esim. mahd. tarvittavaa äidinmaidonvastiketta, vaippoja sun muita jos ei ole varaa bussilippuunkaan odotusaikana.
Entäpä jos lapsi vaikka sairastuu tai tulee muuta yllättävää menoa, lääkkeiden ostoa tms.
Soita ihmeessä sinne Teratologiseen!!! JA neuvolaan- gsdfssfsd
Tuo edellinen vastaus oli todella törkeä. Syyllistät että on huono äiti jos vaikka ei ostanut sitä bussilippuja kun säästää vauvaa varten? ja jos tämä tapahtui sunnuntaina niin ei sillo pakosti iltasin mene busseja. Ja on moni äiti joka tietoisesti juo perseet ja polttaa tupakkia raskaana ja eivät välitä vauvasta. Tässäkin keskustelussa äiti yritti tuulettaa autoa ja hankata sitä pois, kävi mielessä että menis bussilla ja on huolissaan vauvasta. Ihan turhaan moitit. Häpeä ja mene muualle haukkumaan ihmisiä.
- Äippä888..
Ehkä toinen käsi tai jalka tulee olemaan epämuodostunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760