TPS ON PASKA

Riska#13

OLIPA TPS PASKA, EI OLLUT MITÄÄN VASTUSTA!!! OPETELKAA RANTARUOTTALAISET ENSIN LUISTELEEN!!! TPS OLI JOPA YLLÄTTÄVÄN HUONO, JA SUIKKANEN IHME VALMENTAJA KANNATTAS OPETELLA VALMENTAMAAN ENSIKSI!!! TPS JA TURKU HAISEE!!!

8

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

joka fanittaa jotain joukkoetta jonka saavutukset on 2 hopeaa. Ei huhhuhh mikä tili!

• Kärpät#62

No eipä ole TPS.lläkään tällä vuosituhannella mitään saavutettuna! Joten hys hys

• tepsiläine
        Kärpät#62 kirjoitti:

No eipä ole TPS.lläkään tällä vuosituhannella mitään saavutettuna! Joten hys hys

kaksi kultaa ja yksi hopea. Kultaa 2000 ja 2001 ja hopeaa 2004

• Anonyymi

Lemppari lista Ilves SaiPa Tps Kookoo

• Anonyymi

Tps ei voittanut tänä vuonna mestaruutta mutta saipa se ottaa lopulta

• Anonyymi

Miten tämä Mikko Koivu on valittu valmentajaksi, kun kiusannut vaimoaan vuosia ja lapsia.

Miten voi olla valmentajana jos kiusaa lapsia katkaisemalla sähköt, vedet ja ajaa pois kotoaan vaihtamalla lukot.

Minkä kuvan TPS antaa palkaamalla jonkin Mikko Koivun. Kyllä valmentajalla tulee olla puhdas tausta ja eettiset käyttäytymisnormit.

Mistä näitä henkilöitä valitaan suhteilla. Mikko Koivu on miljoona mies hoitaisi nyt omia lapsiaan kun sekään ei taida onnistua. Helenahan on hoitanut lapsia ja mIkko KOivu pettänyt koko ajan ja hakenut uusia naisia rahalla ja muuten.

Onko tällainen henkilö sopiva valemntajaksi ja millaisen kuvan se antaa TPS seurasta ja sen johdosta. Ihmettelen suuresti toimintaa ja valintamenttelyä.

• Anonyymi

Tappara munat meni murskaks Tps Tps Tps

• Anonyymi

Turun Toverien hienoin pelaajin voittivat ensimmäisen liigamestaruuden. Pullaseura sittemmin kieltämättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      121
      5504
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      62
      3791
    3. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      43
      3449
    4. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2872
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      27
      2604
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      2107
    7. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      26
      1938
    8. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      11
      1926
    9. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1697
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      111
      1552
    Aihe