OLIPA TPS PASKA, EI OLLUT MITÄÄN VASTUSTA!!! OPETELKAA RANTARUOTTALAISET ENSIN LUISTELEEN!!! TPS OLI JOPA YLLÄTTÄVÄN HUONO, JA SUIKKANEN IHME VALMENTAJA KANNATTAS OPETELLA VALMENTAMAAN ENSIKSI!!! TPS JA TURKU HAISEE!!!
TPS ON PASKA
8
591
Vastaukset
- ...
joka fanittaa jotain joukkoetta jonka saavutukset on 2 hopeaa. Ei huhhuhh mikä tili!
- Kärpät#62
No eipä ole TPS.lläkään tällä vuosituhannella mitään saavutettuna! Joten hys hys
- tepsiläine
Kärpät#62 kirjoitti:
No eipä ole TPS.lläkään tällä vuosituhannella mitään saavutettuna! Joten hys hys
kaksi kultaa ja yksi hopea. Kultaa 2000 ja 2001 ja hopeaa 2004
- Anonyymi
Lemppari lista Ilves SaiPa Tps Kookoo
- Anonyymi
Tps ei voittanut tänä vuonna mestaruutta mutta saipa se ottaa lopulta
- Anonyymi
Miten tämä Mikko Koivu on valittu valmentajaksi, kun kiusannut vaimoaan vuosia ja lapsia.
Miten voi olla valmentajana jos kiusaa lapsia katkaisemalla sähköt, vedet ja ajaa pois kotoaan vaihtamalla lukot.
Minkä kuvan TPS antaa palkaamalla jonkin Mikko Koivun. Kyllä valmentajalla tulee olla puhdas tausta ja eettiset käyttäytymisnormit.
Mistä näitä henkilöitä valitaan suhteilla. Mikko Koivu on miljoona mies hoitaisi nyt omia lapsiaan kun sekään ei taida onnistua. Helenahan on hoitanut lapsia ja mIkko KOivu pettänyt koko ajan ja hakenut uusia naisia rahalla ja muuten.
Onko tällainen henkilö sopiva valemntajaksi ja millaisen kuvan se antaa TPS seurasta ja sen johdosta. Ihmettelen suuresti toimintaa ja valintamenttelyä. - Anonyymi
Tappara munat meni murskaks Tps Tps Tps
- Anonyymi
Turun Toverien hienoin pelaajin voittivat ensimmäisen liigamestaruuden. Pullaseura sittemmin kieltämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742