Kuulapää itkee vielä voitonkin jälkeen ja ylimielisille puheille ei riitä edes taivas rajana. Aivan naurettava. Ja onnea vaan Jypille, te tuutte häviämään välierät alta aikayksikön tuolla pelillä.
Dufva on naurettavin
9
300
Vastaukset
- Mä vaan
Mistä hän itki ku mullei näy canal ?
ps. miten muuten Tps voi olla tuolla miehistöllä runkosarjan 10.???????- Joonaspäivää
Voihan se olla kun on tollainen turkulaisyleisö. Tulee vasta viimetipassa joukkueen apuun ja käyttäytyy kun idiootit.
- hunajaista
katkeruuden vuodatusta suomen turusta..
- Risen ranne
"Tuolla pelillä" tarkoittaa, että JYP kääntää tiukat pelit voitoksi. Ja kyllä se Immonenkin siitä vielä syttyy...
- Joonaspäivää
Turkulaiset vielä itkee...buaaa...buaa...hah hah hahahaaa...ihanaa..pelit jatkuu Jkl:ssä. Tepsiläiset buuaa Aurajoen sorsille...
- ja itkijä kuulapäänne
jäätte ilman mitalia ja sit mä nauran naurettavaa käytöstänne...HAHAHHHAHAHHAAA
- Aina naurattaa
ja itkijä kuulapäänne kirjoitti:
jäätte ilman mitalia ja sit mä nauran naurettavaa käytöstänne...HAHAHHHAHAHHAAA
Mua naurattaa aina Tuppukylän Pallo Seura ja turkulaiset, olette niin säälittävän hauskoja ja tamperlaisetkin sen tietää. Toivottavasti pysytte aina Turussa ja turkulaisina niin ihmisillä ympäri Suomen on hauskaa. Heh heh.
Matil ja Tepol terveisiä, kyl määgi turuus sano lammas vai Teppo
- seppo pappa leppäköntys
ja LEUKA SUIKKANEN ON SÄÄLITTÄVIN.
- talade svenska oopu kikkel
älkää tepukalaiset surko, sillä menkää lavatansseihin siellä määkii matti ja teppo sekä sooloja huutaa seppo.
Ilkka kanerva tekstaa. anna meille joskus tuo puol joesta eikä aina tää puoli.
Auran aallot: soittaa! no onkos tullut kesä
ei oo tullu kun hunajata hunajata hunajata , sillei et suikkasen viikset ja leuka on ihan mähjässä.
hyvää ja pitkää kesää kipru anna tukkasi kasvaa...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994