Tuli ostettua kalusteita Soffasta, muttei niille pyhäpäivänä Visa eikä pankkikortti kelvannut. Tarjosvat rahoitusta ja 3 kk vapaata maksuaikaa. Kuluja ei kuulemma tule. Postissa tuli Tuohi Master Card, muttei laskua ole vielä näkynyt. Milloihan sitä laskua voi odottaa? Oma pankki on eri kuin Nordea. Pitääkö jo huolestua ja jonottaa asiakaspalveluun?
Tuohi
15
6696
Vastaukset
- ,,,,,,,
ei kannata huolestua - mikäli kortti löysi postitse perille niin varmuudella laskukin tulee perässä. Odottele vaan rauhassa :-)
- onpa kumma
Mikä kauppa on sellanen johon ei pyhäisin kelpaa Visa eikä pankkikorttikaan mutta ilmeisesti siis arkisin kelpaa??? En ole ennen moista kuullutkaan.
No joo, voithan sä soittaa Nordea Rahoitukseen ja kysellä missä se lasku viipyy. En mä tohon oikein muuta neuvoa osaa antaa. Mut odottelisin kuitenkin vielä jos siitä ostoksesta on kulunut vasta vähän aikaa, noilla on yleensä vähintään 30 vrk maksuaikaa ja kun mä esim. käytin ekaa kertaa St1 Visaani niin lasku tuli vasta paaaaljon myöhemmin. Eli siinä menee ensin jonkun aikaa. Mut jos ei kuukauden päästä ostosta ala laskua kuulumaan niin soita Nordea Rahoitukseen.- KHaa
Jos esim huonekaluliike ei saa olla sunnuntaina myyntitarkoituksessa, niin se voi pitää esimerkiksi huonekalunäyttelyn tms. Tällöin et voi tehdä kauppaa käteisellä etkä kortilla, mutta voit toki täyttää ns. luottohakemuksen (joka varmennetaan paikanpäällä) jolla voit sitten ostaa tuotteen näyttelystä mukaasi.
Lasku tulee korottoman maksuajan päätyttyä. - kkkkuu
KHaa kirjoitti:
Jos esim huonekaluliike ei saa olla sunnuntaina myyntitarkoituksessa, niin se voi pitää esimerkiksi huonekalunäyttelyn tms. Tällöin et voi tehdä kauppaa käteisellä etkä kortilla, mutta voit toki täyttää ns. luottohakemuksen (joka varmennetaan paikanpäällä) jolla voit sitten ostaa tuotteen näyttelystä mukaasi.
Lasku tulee korottoman maksuajan päätyttyä.Ostin kalusteita viime kesänä.
Otin tuohen ja korotonta puoli vuotta. Nyt tuli joku 10 euron lasku Nordeasta, liittyen Tuoheen.
Maksoin sen alkuperäisen summan niistä huonekaluista sillä samalla laskulla ilman sitä kymppiä.
Eli en halunnut enää jatkaa sitä Tuohta ja sen luotto-ominaisuutta. - ?wv
kkkkuu kirjoitti:
Ostin kalusteita viime kesänä.
Otin tuohen ja korotonta puoli vuotta. Nyt tuli joku 10 euron lasku Nordeasta, liittyen Tuoheen.
Maksoin sen alkuperäisen summan niistä huonekaluista sillä samalla laskulla ilman sitä kymppiä.
Eli en halunnut enää jatkaa sitä Tuohta ja sen luotto-ominaisuutta.olis varmaan pitänyt maksaa tuo 10 euroakin, eli laskutusmaksu,
ainakin meidän korteissa on aina jokin laskutusmaksu olut.
----------
mekin olemme avanneet jo 6-8 kertaa ”mustassa pörssissä”
nordea rahoituksen jonkun luottokortin,
koska sillä on saatu joskus takuuta tuotteelle 5 v,
ai joskus 3-12 kk korotonta maksuaikaa,
mutta
kyllä meille on selvitelty ja papereissa on lukenut että
ainoa lisäkulu kortin ottamisesta ja ko. maksutavasta on
se laskutusmaksu, se tulee aina maksaa,
mutta jos maksaa kaiken kerralla, silloin ei ole mitään muita kuluja. - wuffjahuh
...pittää kauheesti kysellä ku ei tuu laskuu...????
- wuffjahuh
..et mä oon alaviite ...
laitax niinku posena vai nana??? - se lasku
vajaat 2 vko ennen eräpäivää, ilman ylimääräisiä kuluja. Tosin maksettava summana on ehdotuksena vain muutama kymppi. Koko velkasumma pitää maksaa kerralla, jollei halua maksaa Nordealle 4 e/kk korkeaa korkoa.
Turhaan huolestuin, vaikka muutamaan kuukauteen ei kuulunut mitään. Tuli vain kortti extrat mm. sopimusehdot.
No seuraavalla kerralla teen kaupat enemmin maanantaina kuin sotkeudun ylimääräiseen luottokorttiin.- älkää ottako...
Minäkin ihastuin kortin ominaisuuteen "jos löydät vastaavan tuotteeen halvemmalla". Kuinka ollakkaan heti ostokseni jälkeen myi Gigantti tavaran halvemmalla ja minä hakemaan rahoja takaisin. Vaan kuinka ollakkaan tuli kielteinen päätös. Asia mitä minulle ei kerrottu, että ei koske loppuunmyyntejä, määräeriä, poistuvia tuotteita, väärää väriä, jne. jne. Eli koko kortin voi unohtaa. Korkokin on sitä luokkaa, että kännykän pikavipitkin ovat halpoja. EI TUOHTA!
- Tuomas-71
älkää ottako... kirjoitti:
Minäkin ihastuin kortin ominaisuuteen "jos löydät vastaavan tuotteeen halvemmalla". Kuinka ollakkaan heti ostokseni jälkeen myi Gigantti tavaran halvemmalla ja minä hakemaan rahoja takaisin. Vaan kuinka ollakkaan tuli kielteinen päätös. Asia mitä minulle ei kerrottu, että ei koske loppuunmyyntejä, määräeriä, poistuvia tuotteita, väärää väriä, jne. jne. Eli koko kortin voi unohtaa. Korkokin on sitä luokkaa, että kännykän pikavipitkin ovat halpoja. EI TUOHTA!
Olisko ehkä kannattanut käydä tutustumassa vakuutusehtoihin, sen sijaan että tullaan tänne itkemään?
Itsellä kävi sama juttu... kolmen päivän kuluttua siitä kun ostin kamerani, sama kamera tuli tarjoukseen toisessa liikkeessä. Korvaushakemuksen postittamisesta ehti kulua neljä vuorokautta niin erotus olikin jo maksettu tilille!
Eipä tarvinnu sen jälkeen jättää mitään kasvamaan korkoakaan, kun pysty maksamaan koko laskun kerralla pois!
Loistava kortti! - kerralla maksuun
Tuomas-71 kirjoitti:
Olisko ehkä kannattanut käydä tutustumassa vakuutusehtoihin, sen sijaan että tullaan tänne itkemään?
Itsellä kävi sama juttu... kolmen päivän kuluttua siitä kun ostin kamerani, sama kamera tuli tarjoukseen toisessa liikkeessä. Korvaushakemuksen postittamisesta ehti kulua neljä vuorokautta niin erotus olikin jo maksettu tilille!
Eipä tarvinnu sen jälkeen jättää mitään kasvamaan korkoakaan, kun pysty maksamaan koko laskun kerralla pois!
Loistava kortti!ostin juuri kalliin järkkärin nyt näin netissä ,että toinen liike myy 50 ecua halvemmalla . Taidan maksaa master tuohi kortilla kerralla pois ja testata toimiiko hintatakuu.
- paablo
mulle tuli tunnusluku tuohi mastrecardista eile kotiin, kuinka kauan siinä menee että ite kortti saapuilee kotiin?
- tuohilainen
3-4 päivää.
- mä vaan
Odottelen kanssa Tuohi-korttia. Kirjeen sain maanantaina 22.6 ja siinä sanottiin että kortti ja tunnusluku tulee postissa. Nyt sit vaan odotellaan korttia. Se jolla kyseinen kortti on, niin osaisitko sanoa kauanko suunnilleen meni sen jälkeen kun tuli päätös kotiin itse kortin ja tunnusluvun saapumisen kanssa?
Entä toimiiko se puhelinpalvelu ok, eli sen kautta siirtää rahaa toiselle tilille (joka ei siis Nordean)? Vai kannattaako sitä vaan sit jos tarttee tililleen rahaa nostaa automaatista ja käydä siirtämässä toiselle tilille ihan pankissa asti.
- tuohilainen
Ei tartte huolestua. Odottele rauhassa, parin kuukauden sisällä tulee lasku, jonka voit maksaa kerralla kokonaan tai erissä. Kyllä ne aina omansa ottaa, vaikka joskus kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1103297GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys451200- 831172
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja541116Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601007
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27900- 67878
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872