ES,LESD on HOMOFOBIAA!!

Ei päästetä taivaaseen??

Jos joku on homo, niin tuskin kukaan sellaista rasitetta itselleen ainakaan tahallaan ottaa, ei ole elämä helppoa ainakaan julkihomolla. Kaappihomoistahan emme tiedä, niitä on oltava keskuudessammekin jos 2-4% väestä kuuluu vähemmistöön.
Annetaan heillekin armo, ei kuulu ihmisten tuomita ketään.

11

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka mikä

LSD ? eikös ne hipinretkut sitä käyttäneet -60 luvulla?

• vai osuiko kohdille

sinulle tarjottu armo?

• frede

Aivan oikein, tuomion tekeekin Raamattu ja Jumalan sana, olet ymmärtänyt asian nuivasti. Jos ihmisiä alkaa olla 6 miljardia, tuo 2-4%tekee melkoisen määrän. Kun taas silloin kun oli Aadam ja Eeva, heitä tuskin oli yhtään?

Sinä olet sitä mieltä, että me voimme antaa ARMON
      jollokkekin, vain katuvaiselle syntiselle annetaan synnit anteeksi, Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä, Ja Hän antaa ARMON kenelle Hän tahtoo, kuin myös Jumala, ja se ARMO on lahja
      Jumalata. Kuten Lahjavanhurskauskin.

• Aatamista ja Eevasta

niin kysynkin. Kenes kanssa tuo Eeva teki aviorikoksen kun ei ketään muita ei ollut maailmassa? Tai ketä tuo Aatami kävi siittämässä?
        Satu meni saunaan, laittoi laukun naulaan. Satu lähti saunasta otti laukun naulasta. Herätkää te jotka nukutte!

• teutatess
        Aatamista ja Eevasta kirjoitti:

niin kysynkin. Kenes kanssa tuo Eeva teki aviorikoksen kun ei ketään muita ei ollut maailmassa? Tai ketä tuo Aatami kävi siittämässä?
        Satu meni saunaan, laittoi laukun naulaan. Satu lähti saunasta otti laukun naulasta. Herätkää te jotka nukutte!

Mutta Aadam oli uskollinen Jumalalle, paitsi siinä kielletyn hedelmän synnissa, pienellä meni elämä .

Olen varma, että Jumala loi ihmiselle aluksi ikuisen elämän elimen, koska luomiskertomus niin sanoo, Hän loi heidät ikuisuudeksi elämään.

no nyt kun syntiin langeemus oli tullut, ja Jumala teki tuomionsa ihmisen on kuolemalla kuoltava (portilla oli poistettava tuo elin) siitä varmaan meillä on vieläkin ylimääräisiä suolia ja pätkiä joita ei lääketidekään ole selittänyt miksi, meillä on joku umpisuli tai pohjukkaisuoli Huutamia muitakin (ovelaa eikö).

Eevasta en tiedä siksi, kun saatana viekoitteli häntä .

• Kukaan ei tiedä jumalasta

mitään, pelkkää uskomista, Jumala jos on olemassa varmaan armahtaa aidosti erilaiset, vaikka ei jellivaarauskoiset lestat niin tekisikään. Syntiset on erikseen.

• teutatess
        Kukaan ei tiedä jumalasta kirjoitti:

mitään, pelkkää uskomista, Jumala jos on olemassa varmaan armahtaa aidosti erilaiset, vaikka ei jellivaarauskoiset lestat niin tekisikään. Syntiset on erikseen.

Ellet USKO Jumalaan, vain USKOlla voi tulla autuaaksi. Jos ajattelet noin kun kirjoitat, en minä sinua tuomitse (ei ole valtuuksiakaan) vaan Jeesus Kristus sinut tuomitsee ja Jumala .

• mä uskon , mutta epäilen, ..
        teutatess kirjoitti:

Ellet USKO Jumalaan, vain USKOlla voi tulla autuaaksi. Jos ajattelet noin kun kirjoitat, en minä sinua tuomitse (ei ole valtuuksiakaan) vaan Jeesus Kristus sinut tuomitsee ja Jumala .

En ole nähnyt luojaa. Aivot toimii. Mut en tuomitse ketään esim jos "katsoo kieroon" tai on joku muu ominaisuus jota itselläni ei ole. Amen.

• teutatess
        mä uskon , mutta epäilen, .. kirjoitti:

En ole nähnyt luojaa. Aivot toimii. Mut en tuomitse ketään esim jos "katsoo kieroon" tai on joku muu ominaisuus jota itselläni ei ole. Amen.

Kun olin viikon lomalla, mietin tuota samalla. Ja tulin siihen tulokseen että jos joku vielä viitsii lukea, ja jos voin olla jollekin avuksi
        niin sen tähden, Kun olen vasta 63 v. ja muuten terve, ehkä voinkin .

Atlanticsessä kerrotaan aikoinaan olleen, lähes kaikki teikäläisiä, siksi myös se "manner/saari"
        on hävitetty vajotettu mereen kaikkineen, ajotuksesta ei mitään tarkkaa tietoa. Somoran ja Gomoran tuho on kirjoissa ja kansissa sama syy.

Sanoit ettet ole nähnyt luojaa, ei niitä ole montakaan joka olisi, mutta olen sitä mieltä, että Mooses sen on nähnyt ja vakuuttunut Hänen olemassa olostaan.

USKO Rukoile ja elä kuin ihminen

• seli..
        teutatess kirjoitti:

Kun olin viikon lomalla, mietin tuota samalla. Ja tulin siihen tulokseen että jos joku vielä viitsii lukea, ja jos voin olla jollekin avuksi
        niin sen tähden, Kun olen vasta 63 v. ja muuten terve, ehkä voinkin .

Atlanticsessä kerrotaan aikoinaan olleen, lähes kaikki teikäläisiä, siksi myös se "manner/saari"
        on hävitetty vajotettu mereen kaikkineen, ajotuksesta ei mitään tarkkaa tietoa. Somoran ja Gomoran tuho on kirjoissa ja kansissa sama syy.

Sanoit ettet ole nähnyt luojaa, ei niitä ole montakaan joka olisi, mutta olen sitä mieltä, että Mooses sen on nähnyt ja vakuuttunut Hänen olemassa olostaan.

USKO Rukoile ja elä kuin ihminen

seli.. mietis kerrankin itse, irroittaudu lapsen uskostasi ja mieti... mieti..

• teutatess
        seli.. kirjoitti:

seli.. mietis kerrankin itse, irroittaudu lapsen uskostasi ja mieti... mieti..

Sinä olet unhottanut, että miettimisesi vaatii järkeä ja LLL:n sana oli järjeltä on taitettava niskat, joten kuinkas nyt suu laitetaan. En minä haluakkaan liikaa ajatella koska on myös sanottu että lapsen uskolla me taivaaseen mennään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe