En tiedä pääsenkö ikinä sinun yli, mikä olisi parasta tässä elämäntilanteessa.
Mutta en haluakaan. Sinun viime päivien aikana sanomat sanat ovat saaneet minun ajattelemaan että ehkä pidät minusta enemmän kuin luulin.
Luulen rakastavani sinua, A. Mutta en voi olla kanssasi. Minä niin toivon että voisin. Odotan siis joka hetki seuraavaa hetkeä jolloin saan olla yhteydessä sinuun.
"It's been so lonely without you here
Like a bird without a song
Nothing can stop these lonely tears from falling
Tell me baby where did I go wrong?
I could put my arms around every boy I see
But they'd only remind me of you
Went to the doctor, guess what he told me
Guess what he told me?
He said, girl, you better have fun
No matter what you do
But he's a fool
'Cause nothing compares
Nothing compares to you."
http://www.youtube.com/watch?v=rO8JWbG6bVw
Nothing Compares To You.
11
1405
Vastaukset
- tää..
miehelle, vai naiselle ja minkä nimikirjaimiselta?
- kelle menee ja
Keneltä.
- ed.
kelle menee ja kirjoitti:
Keneltä.
selvä. Haluaisin tietää, jos tää oli mulle. Miksi et voisi olla mun kanssa, kun kerran toisiimme olemme rakastuneet??
- lisään..
ed. kirjoitti:
selvä. Haluaisin tietää, jos tää oli mulle. Miksi et voisi olla mun kanssa, kun kerran toisiimme olemme rakastuneet??
että jos olet hän, (se oikea lintu, tai muu siivekäs;) niin odotan sulta puhelua.
- ed.
ed. kirjoitti:
taidan tietääkin, mutta kun kertoisit onko oikeasti odotettavissa "mitään"? Jaksan kyllä vielä odottaa, mutta en halua sen olevan turhaa, tämä on nimittäin todella raskasta ainakin minulle... siksi toivoisin, että soitat, tai postia laittaisit.
- tintti?
lisään.. kirjoitti:
että jos olet hän, (se oikea lintu, tai muu siivekäs;) niin odotan sulta puhelua.
tsirp
- ed.
tintti? kirjoitti:
tsirp
olla talitintti, kun on lentänyt talveksi pois, mutta odottelenkin, että hän keväällä palaa:)
- kyselen ??
jos kerrot?
- tiedän
rakastavani erästä Ata. Ja monia muitakin kirjaimia.
Kaikkien asioiden keskeltä edelleen nousee pintaan hyvä tunne joka on ja pysyy. Vastaan voi taistella ja raivota ja kiukutella mutta tosi kuin vesi on se mitä minä itsestäni tiedän ja mitä minä itselläni aistin. Se on toinen lämmin sydän jossakin joka ei kaikkien hankaluuksienkaan välistä minua hämää.
Oli miten oli, rakkaus on olemassa oleva asia. Olen sen kanssa jo sopinut, että se saa jäädä sydämeeni.
Tämä meni eräälle tuitulle raivottarelle ;] joka osaa tapella paremmin kun kukaan muu tuntemani ihminen. ;) - A yksi
odotan viestiä sinulta, ajattelen sinua.You are one for me....
- ketjun aloittaja
... miehelle naiselta.
Ja pitkä välimatka on syy siihen ettei suhde voisi tällä hetkellä toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475495Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612396Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181890Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171615
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol341575Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5140881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281059