Miksei Ukilaiset liiku jäällä?
Käytiin viime viikonloppuna kumpanakin päivänä Ukissa pilkkimässä ja ihmeteltiin kun jäällä oli niin vähän porukkaa. Aurinko paistoi ja keli oli mitä mainioin, mutta merellä oli lähes autiota.
Samanlaisella ilmalla Raumalla meri vetää väkeä jäälle ihan eri tavalla.
Miksei ketään liiku jäällä?
7
360
Vastaukset
- Lounli-Raideri..
..ja sitä paitsi krapulassa sitä helposti liukastuu jäällä. Bootseista en luovu talvellakaan. Kyllä ne jäähommat sai jäädä siihen mitä tuli lapsuudessa luisteltua ja hiihdettyä Viimeks olen hiihtänyt sissikomppaniassa armeija-aikana. Nyt on muut harrasteet lähempänä sydäntä..:)
- ihan suoraan
kilju ja kusikomppaniassa niin jokainen olisi sen uskonut
- vaan kukaan
opettele ensin kieltä, kirjoita sitten.
- Isoveli'
Ukissako kieltä sitten osataan?
- Lounli-Raideri...
Isoveli' kirjoitti:
Ukissako kieltä sitten osataan?
..ja aamusella otsanpäälle. Huvudvärk on paha värk. Raiderillekin.
- Äikän ope
... on käyty raumaosastolla jo läpi.
- Majakanvartija Ek
Äikän ope kirjoitti:
... on käyty raumaosastolla jo läpi.
Sit on myöhäst kattu ttei ol jääl aikas viettän. Kyl kesä tule kohiste. Ainaki tän saaristoho. Mä onkisinki jo tosa rannas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862