Moi!
Ajattelin kirjoitella tänne välillä jotain positiivistakin kun tuntuu että kaikilla on jotain huolia, olisi vaihteeksi hienoa kuulla miten hienosti odottajilla menee.
Eihän tämä raskaana oleminen aina mitään ruusuilla tanssimista ole, mutta ajatelkaapa sitä palkintoa!
Yksi tuttavamies sanoi minulle että "kyllä teitä naisia on niin pakko rakastaa, jos miehet joutus olemaan raskaana ja synnyttämään niin maapallolta katois kansa, koska miehistä ei olis siihen.." - Se kuulosti niin vilpittömän suloiselta. :)
Itsellä menossa tälläerää rv 23. Pahoinvointia kesti rv 18, viikoilla 19, alkoi iskias-kivut, armoton väsymys ja töissä teen 12h työpäiviä.
Joten älkää väittäkö että olisin helpolla päässyt :D
Tämä on toinen raskauteni eikä ensimmäinen ollut tätä helpompi, mutta jotenkin sitä vaan jaksaa ja jaksaa kun tietää mikä ihanuus on se lopputulos..
En ole ennen esikoistani pitänyt itseäni äiti-tyyppinä, tai yleensäkkään perheihmisenä, mutta voi sentään miten väärässä voi ihminen olla. :)
Voimia ja jaksamista kaikille odottaville äideille ja isille ja aurinkoista kevätpäivää! Menkää ulos ja nauttikaa, se on kohta kesä taas!
Onnea Odottajat!
1
182
Vastaukset
- positiivisesta kirjotuksesta
ja kiva kun raskaus menee hyvin.
Mun on pakko kertoa että mulla on jo toinen raskaus joka on menny erinomaisesti, ei mitään vaivoja ja tuntuu et oon elämäni kunnossa. Eka raskaus oli ihan samanlainen.
Haluaisin monta lasta ja sukulaiset just totes et siitä vaan, sultahan tuo käy. Kuulun niihin odottajiin joilla on vaan positiivista sanottavaa raskaudesta joten vastasin heti kirjoitukseesi ja halusin kertoa miten hienosti mulla menee! En voi valittaa mistään kun olo on niin ihana! Olen rakastmaani miehen kanssa ja odotan toista lastamme ja raskaus on mennyt ihanasti. Esikoinen nukkuu viel äkuin unelma! sekin vielä!
Totta et monet valittaa eri huolistaan ja se on ymmärrettävää, mutta harvoin tänne kirjoitetaan tämän tyyppisiä asioita. Hyvä kun havahdutit meitä muitakin!
Onnea odotukseesi!
t. Raija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475445Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612286Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181840Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171565
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301477Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5136881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171107Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771078Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se219989