Kova on kiire nyt mulla,
että ois paikat kunnossa,
jotta voit lappiin sä tulla.
Suuri on ilo myös mulla,
jos saat kaiken sen,
mistä haaveilit,
loskaisina syksyn pimeinä päivinä, öinä.
Nyt tuo aurinko taasen paistaa,
vitivalkoisena hanget nuo loistaa,
matkantekokin hyvin sujuu,
suksikin varmaan luistaa.
Lämmin on pieni erämaan mökki,
mä sen korjasin ja puitakin vein,
ei yö pakkanen sua hyydä ja
mä vain pienen pyynnön sulle laadin.
sitä sulta suodastaan vaadin.
Jälkesi jätä vain lumiseen hankeen,
ei siis nimmareita pöytien pintaan.
Vielä on kiire mulla.
8
418
Vastaukset
- lindalinda1
kauan, että Sinuakin saa lukea. Mutta jokaisella
meillä on ne menot, velvollisuudet ja työ jotka
rajoittaa kirjoittamista.
Lappi puhuu runossasi, ihmisen käden jälki ja
kaino pyyntö lopussa ' arvosta tätä '
Pidin.- ajanmittaaja
Terve vaan lindalinda. kiva kun pidit mun velvoittavasta vaatimuksesta. ;]
- scarabaeus
aha aha
no mä läppäsen puumerkkini sitte tähän !- ajanmittaaja
kirjoittaa nimensä onkin juuri tämä taivas ja maahan jääköön vain paljaan jalan jälki.
Jospa me noiden turhien raapustelujen sijaan, synnyttäisimme yhden taivaan tähdistä valaisemaan kulkuamme pimeydessä.
Tai sitten vaikka vaan yksi runo, toisiamme lohduttamaan.
Kiitos nimmaristasi t ajanmittaaja
- vergeet-mij-niet
tosiksi tehdä, ei hullumpi ajatus lainkaan. Kivasti kirjoittelet taas. Tarpeen lienee viimeinen lause, kun ymmärrys ei aina tunnu riittävän oikeansuunstaiseen toimintaan..:)
- ajanmittaaja
kai nuo nimimerkkiensä tekijät hakee, mutta se on turhaa touhua.
Tuonkin remontin yhteydessä poistimme sadat nimmarit.
Mutta kun tekee töitään tuolla erämaissa ja ajattelee niitä kulkijoita jotka hakeutuuvat noihin mökkeihin suojaan, säiltä ja keleiltä, niin tokihan sitä saa paljon iloakin heistä.
Mutta yhtä kaikki puuhun kaiverretut nimet on jonain päivänä tuhkaa kuten on raapustelijatkin.
Kiitos kun luit ja ilmeiseti piditkin.;D
kevätkiireitä sinulla, mutta onneksi ei vielä
ole kesä kynnyksellä.Kiitos sulle runostasi ja
myös muista hommeleistasi ja myös sinun
kavereillesi....- ajanmittaaja
Kiitti tähti ryhmä.
Näen mielessäni miten nuotiomme kipinäsateen myötä, kulkijoiden onni ja ilo nouseevat tähdiksi taivaalle.
Mutta kiire jatkuu vielä hiukkasen tovin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213532- 2313431
Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess462150Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2681567Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie561473- 961452
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2381429Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe2111428- 991338
Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu561195