Ostin vajaa kuukausi sitten citymarketista Viking lämminvuori kumisaappaat.Nyt ne ovat varren puolivälistä kuluneet puhki,joten käyttökelvottomat. Kiinalaista laatua varmaankin! Toisen kerran menin miinaan kun ostin k-raudasta maitokärryt.Ruuveja puuttui ja molemmat renkaat puhki! Luotto mennyt k-ketjun myymälöihin.
Viking saappaat
2
2543
Vastaukset
- kuitin kanssa
Olen oppinut säästämään kaikki kuitit.Nimittäin multakin meni yhden kesän aikana 2 saappaat alta 4vk...enkä edes paljon käytä saappaita.Ne vaan murtui ja alkoivat näyttää todella nopeasti 10v vanhoilta.Sain uudet kun kuitit oli tallella ja seuraavan kerran otinkin rahana....ja muutin merkkiä.
Mutta kuitit talteen kaikesta.Mulla on sellainen pahvista tehty lokero johon työnnän kaiken mikä koskee vaatteostoja tai tavara ostoja. - mie.,.
Kantsisko viedä kengät takaisin kauppaan?? Itse olen aina saanut hyvät hyvitykset K-kaupoista , esim.sun tapauksessa saa uudet tilalle aivan varmasti. Niin ja niitä Vikingiä kumppareita myy muuten S-ryhmäkin, joten se siitä luotosta. Joskus vaan tuote on ns. maanantai kappale, riippumatta kaupparyhmästä. Ehkä sä joskus tajuut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038