Viking saappaat

pettynyt

Ostin vajaa kuukausi sitten citymarketista Viking lämminvuori kumisaappaat.Nyt ne ovat varren puolivälistä kuluneet puhki,joten käyttökelvottomat. Kiinalaista laatua varmaankin! Toisen kerran menin miinaan kun ostin k-raudasta maitokärryt.Ruuveja puuttui ja molemmat renkaat puhki! Luotto mennyt k-ketjun myymälöihin.

2

2502

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitin kanssa

      Olen oppinut säästämään kaikki kuitit.Nimittäin multakin meni yhden kesän aikana 2 saappaat alta 4vk...enkä edes paljon käytä saappaita.Ne vaan murtui ja alkoivat näyttää todella nopeasti 10v vanhoilta.Sain uudet kun kuitit oli tallella ja seuraavan kerran otinkin rahana....ja muutin merkkiä.
      Mutta kuitit talteen kaikesta.Mulla on sellainen pahvista tehty lokero johon työnnän kaiken mikä koskee vaatteostoja tai tavara ostoja.

    • mie.,.

      Kantsisko viedä kengät takaisin kauppaan?? Itse olen aina saanut hyvät hyvitykset K-kaupoista , esim.sun tapauksessa saa uudet tilalle aivan varmasti. Niin ja niitä Vikingiä kumppareita myy muuten S-ryhmäkin, joten se siitä luotosta. Joskus vaan tuote on ns. maanantai kappale, riippumatta kaupparyhmästä. Ehkä sä joskus tajuut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe