vuokria maksamatta hieman päälle 1000 euroa ja olen työttömänä sairauteni takia. Tällä hetkellä en saa mitään muuta kuin vaivaisen toimeen tulotuen. Nyt kyseiset maksamattomat vuokrat menee käräjä oikeudelle. Miten käy? - pelkään että hullusti.
Apua
3
522
Vastaukset
- olet toimeentulotuella
niin kaiken järjen mukaan sinulla pitää jäädä asumiskulujen jälkeen n 417e/kk elämiseen.
Eli tuloistasi otetaan ensin vuokramenot joten miksi et ole niitä hoitanut ensin? Otapa yhteys sossuun pikaisesti. Häätöhän sinulle tulee vääjäämättä kun jätät tärkeimmän asian eli vuokran maksamatta. Jos sossu tulisi hätiin ettet joudu taivasalle ja ota opiksesi jatkossa. Ensin asuminen sitten muut. - jättänyt
asumistuen hakematta?
- saatanan tunarit
Näköjään ei julkisesti saa kritisoida sitä, että toiset ne vaan vetää tukia minkä ehtivät ja sekään ei riitä.
Sanon nyt veilä uudelleen, että varmasti on toimeentulotukipäätöksen yhteydessä katsottu, että muut tuet on jo haettu. Juu, työmarkkinatuki, verojen jälkeen 450, siihen pari satkua asumistukea ja vielä 400 toimeentulotukea.
Mutta ei reilulla tonnilla näemmä pärjää muuta kuin itsensä elättävät ihmiset. Pitäisi varmaan tehdä niin, että minä maksan 3/4 tuloistani veroja. Nythän minä olen oikea sika, kun säästän suuren osan tuloistani. Kyllähän minä tulisin toimeen tuolla 1/4.llakin, vaikken vielä hirveän kovatuloinen olekaan. Ehkä joku työtön ruikuttaja jo sitten pärjäisi tulla 3/4:lla.
...tai sitten ei. Ilmaista rahaa eivät pummit saa koskaan tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928