Veikkaus-kortit sekoilee, rahoja

väärille tileille?

10

1251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KimmoJ-9

"Turun Sanomien haastattelema Veikkauksen asiakkuussuhdepäällikkö Outi Nylund puolustaa korttijärjestelmää ja toteaa, että ongelmat johtuvat myyjien inhimillisistä virheistä veikkaustositteen käsittelyssä." Ja mitähän nuo "inhimilliset virheet" tossa tositteen käsittelyssä mukamas on? Myyjä on varmaan pitänyt tositetta väärässä kädessä tai ottanut kupongista aivan liian tiukan sormiotteen, jolloin pankkitilinumerot on "pusertunu" tositteesta pois... Hurjaa paskaa ja hirveetä sontaa, kehtaavattenkin antaa julki tollasia selittelyjä. Jos Veikkauksen ah niin hieno ja mahtavan käytännöllinen "asiakkaankyttäyskortti" ei toimi kuin mainoksissa niin voi, voi kun saadaan taas syyllistettyä muita kuin itse korttia. Nooh, kyseesä on kuitenkin vain ulosmaksupuoli, jos sisäänmaksupuolella rahat menisivät muille kuin Veikkauksen omille tileille niin kaikki systeemit olisi parin sekunnin päästä pysäytetty sataan kertaan...

• gugg

Meinasin saada paskahalvauksen kun luin kommettisi. Oli hauskasti ja osuvasti laadittu.

• sdgsg

Tiedä yhden tapauksen..

Lottovoitto (4 oikein) ei ole pelkästään maksettu tilille vaan peli näkyy myös voiton saaneen omilla veikkaussivuilla. Eikä tässä vielä kaikki, sama on tapahtunut viikon päästä uudelleen, tosin ilman voittoa. Kaveri ei ole veikannut lottoa moneen vuoteen..

Siis korteissa täytyy olla vikaa, ei asiamiehessä ?

• itsellenikin

Ei harvinaista tuo, eikä se veikkauskortista johdu. Mielestäni se on asiamiehen huti jos vie seuraavan asiakkaan pelin edellisen asiakkaan tilille. Olen itse saanut kolmen viikon Vikinglotto keston omalle veikkaustililleni. Soitin Veikkaukseen ja ilmoitin peli ja tili tiedot. Ei mitään, siellä se roikkui koko pelin keston. Tosin ei voittojakaan tullut, onneksi.
        Tarkistan nykyään onko omat pelit menneet tililleni, samoin onko voitot maksettu.

• sdgsg
        itsellenikin kirjoitti:

Ei harvinaista tuo, eikä se veikkauskortista johdu. Mielestäni se on asiamiehen huti jos vie seuraavan asiakkaan pelin edellisen asiakkaan tilille. Olen itse saanut kolmen viikon Vikinglotto keston omalle veikkaustililleni. Soitin Veikkaukseen ja ilmoitin peli ja tili tiedot. Ei mitään, siellä se roikkui koko pelin keston. Tosin ei voittojakaan tullut, onneksi.
        Tarkistan nykyään onko omat pelit menneet tililleni, samoin onko voitot maksettu.

kaveri jonka tilille oli tulleet muun ihmisen voitot ja pelit ei ole itse pelannut ollenkaan kyseisinä aikoina eikä lähelläkään sitä....joten voisi kuvitella että kortit on susia ?

• lie vai

aistien huumaa!!!!!!!!!!!!!!!

• pepitar

mulla on niin huono tuuri, että edes vahingossa Veikkaus ei ole tililleni rahaa laittanut...

• ja Kenon palloarvontaa

ei kuulu ei näy. Olisi mukavaa nähdä miten vauhdikas käsiarvonta suoritetaan.
        Kuponkeja saa palauttaa klo 2045 asti.
        Sitten suoritetaan käsiarvonta ja arvotut numerot luetellaan klo 2057 alkaen. Koko "pikainen" arvonta olisi jo näyttämisen arvoinen ohjelma sinänsä.

• käytän veikkauskorttia,

menee voitot aina pelitililleni ja siellä pelit näkyy, vaikka en olisi voittanutkaan.

• KimmoJ-9

...Sehän sen kortin tarkoitus just onkin eli Veikkaus näkee sun pelihistorian... Tarkoitettu lähinnä vedonlyöjien kyttäämiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4234
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      98
      3675
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3379
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2920
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2408
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2379
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2112
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1736
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1577
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1552
    Aihe