Valtakunnan mediassa näkee harvoin mitään positiivista Turusta. Enkä ne ei osaa valehdella.
Kattokaa tätäkin:
http://www.iltalehti.fi/turku/200903239289711_tu.shtml
Turkua odottaa köyhä vuosi
Maanantai 23.3.2009 klo 17.46
'- Jokainen talousennuste näyttää edellistä synkemmältä. Tilanteelle ei vaan voi mitään, kaupunginjohtaja Mikko Pukkinen valittelee.'
Mitä me tällaisella miehellä teemme, joka toteaa: '..ei vaan voi mitään..'?
Turku otsikoissa
9
249
Vastaukset
- Kellarirottana
Paukkunen toteaa oraakkelimaisesti: "Meillä ei ole kellareita, joihin voisimme piiloutua pahalta maailmalta".
Ja jatkaa: "... kaupungin sijoitusten arvon alentuminen on ollut paikallisesti hankalasti hallittavissa..."
Laittamattomasti sanottu, jopa talousgurulta.
Koko Turun taantuman syy onkin sen huonoissa perustamisolosuhteissa, savisessa maaperässä, johon on kallista, tai ainakin vaikeaa rakentaa kellareita!
Onneksi syy saatiin vieritettyä omilta harteilta muun maailman niskoillle! Näin taas Turussa. - maailman parhaat ekonomistit
kerropa sinä viisas, mitä globaalille taloustaantumalle voisi tehdä?
vinkeillä voisit vaikkapa rikastua.- mutta tosissani
Kukapa ei olisi osannut aavistaa ikinpäivänäkään, että globaalit iskee myös Turkuun? Jossei mmuuta sanottavaa ole kantsiis pitää pää kiinni!
- oikeaa asiayhteyttä
Kirjoittaja vääristelee tahallaan tai ei kerta kaikkiaan ymmärrä, mitä maailmalla tapahtuu.
"Turussa ei uskota, että yleiset talousnäkymät kohenisivat nopeasti. Ensi vuodesta odotetaan taloudellisesti tätäkin vuotta tiukempaa.
–Jokainen talousennuste näyttää edellistä synkemmältä. Tilanteelle ei vaan voi mitään. On toimittava niiden faktojen mukaan, mitä meillä nyt on, Pukkinen sanoo."
(STT)- se onkin
napattu. Syyhän on selvä: kirjoittajat, jotka moittivat Turun nykyjohtoa, edustavat joko vihreää tai kommunistista ajattelutapaa.
Ja koska ovat marginaaliryhmiä, kiukku on suunnaton. Onneksi valtaosa turkulaisista osaa ajatella järkevästi ja älyää nykytilanteen vaikeuden.
Näistä järkevistä suurin osa on töissä, eivätkä ehdi kirjoitella tänne.
Itse ehdin, koska olen omaeläkkeellä ja yritän puolustaa Turun johtajia. - ei saa luovuttaa
se onkin kirjoitti:
napattu. Syyhän on selvä: kirjoittajat, jotka moittivat Turun nykyjohtoa, edustavat joko vihreää tai kommunistista ajattelutapaa.
Ja koska ovat marginaaliryhmiä, kiukku on suunnaton. Onneksi valtaosa turkulaisista osaa ajatella järkevästi ja älyää nykytilanteen vaikeuden.
Itse ehdin, koska olen omaeläkkeellä ja yritän puolustaa Turun johtajia.Ihmeasenteella meitä johdetaan.
Pakko on voida! Tehdä! Ja yrittää! - besservissereitä!
se onkin kirjoitti:
Itse ehdin, koska olen omaeläkkeellä ja yritän puolustaa Turun johtajia.Besservissereitä koko kaupungin johto, ylimpiä palleja myöten, päällepäsmäriporukka mukaanlukein ja vielä valtuusto pullollaan!
Odotamme kuin kuuta nousevaa teidän ainoata oikeata ratkaisuanne Turun konkurssiinajossa! Kyllä siinä arvattavasti aitaa kaatuu ja oriit korskaa... - johdetaan
besservissereitä! kirjoitti:
Besservissereitä koko kaupungin johto, ylimpiä palleja myöten, päällepäsmäriporukka mukaanlukein ja vielä valtuusto pullollaan!
Odotamme kuin kuuta nousevaa teidän ainoata oikeata ratkaisuanne Turun konkurssiinajossa! Kyllä siinä arvattavasti aitaa kaatuu ja oriit korskaa...Maalaisjärjellä,josta Turun Kaupungin Maalais-enemmistö on tyytyväinen.Ne ajat ovat takana,kun Turussa asui etupäässä Turkulaisia.Nyt Turkulaiset ovat Turussa vähemmistönä,kuulleen kaikki moitteet muualta Suomesta yhä tililleen.
- minss
johdetaan kirjoitti:
Maalaisjärjellä,josta Turun Kaupungin Maalais-enemmistö on tyytyväinen.Ne ajat ovat takana,kun Turussa asui etupäässä Turkulaisia.Nyt Turkulaiset ovat Turussa vähemmistönä,kuulleen kaikki moitteet muualta Suomesta yhä tililleen.
Millon Pulkkunen mahtaa vetää ässän hihastaan ja yrittää laittaa myyntiin taas vuokrataloyhtiöitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944