Myös kokoomuksen kannatus laskenut yli prosentin. Moni suomalainen seuraa näköjään mitä politiikassa tapahtuu. Kansalaiset äänestävät eikä osakeyhtiöt.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903249293077_uu.shtml
Kepu 18,9%
6
236
Vastaukset
- Jotain on keksittävä
Matin on mentävä hieman ennen eurovaaleja naimisiin suurissa kirkkohäissä. Tämä voisi pelastaa puolueen.
Hallituspuolueet tulevat alas. - JKoo
Vielä kaksi vuotta vaaleihin, toivotaan että Vanhanen jatkaa sinne saakka, niin Suomessa on kaksi 22-24% puoluetta ja kaksi noin 13-15% ja loput 3-10% puoluetta.
- Nimetön.
Tässä ei ole koko totuus, tämä tutkimus on tehty helmi-maaliskuussa, siis osa mielipiteistä on kysytty ennen "Rukan reissua".
- Se on pääasia
Nimetön. kirjoitti:
Tässä ei ole koko totuus, tämä tutkimus on tehty helmi-maaliskuussa, siis osa mielipiteistä on kysytty ennen "Rukan reissua".
Eipä tuolla ole suurta merkitystä, koska vaaleja ei ole ihan ovella.
Pääasia, että pitkäaikainen trendi on oikea: kepu valuu pysyvästi alle 20:n. - höpö höpö
Se on pääasia kirjoitti:
Eipä tuolla ole suurta merkitystä, koska vaaleja ei ole ihan ovella.
Pääasia, että pitkäaikainen trendi on oikea: kepu valuu pysyvästi alle 20:n.ja vielä kerran höpö.
Keskusta tulee jatkossakin olemaan kahden suuren joukossa.
Jos demut ei tipu, niin kokoomus tippuu, mutta sitä huolimatta demut eivät pääse hallitukseen, muuten kuin voittamalla vaalit.
Sitten käy niin, että köyhät joutuu kärsimään eniten, kun demarit leikkaavat.
Mutta eihän demut siitä välitä, kunhan saavat valtaa.
Jos demarit olisivat oikea työväen puolue, niin se pysyisi oppositiossa vielä seuraavankin vaalikauden, ja ratsastaisi sitten parannusehdotuksillaan.
Nyt kun on huonot ajat vielä ainakin seuraavan vaalikauden yli, niin paras hallituskoalaatio asioiden kuntoon saattamiseksi on on tällä hetkellä.
Perustakoon demarit sitten hallituksen, ja korottakoon PIENELÄKKEITÄ, niin sillä pysyvätkin hallituksessa.
Se puolue mikä uskaltaa leikata suureläkkeitä, ja panna eläkekaton 2000 euroon, sekä asettaa eläkken alarajaksi tonnin, voittaa vaalit pelkästään pieneläkeläisten, ja nuorten äänillä.
Sillä silloin nuoret eivät joudu maksumiehiksi tulevaisuudesakaan.
Mutta demarithan ovatkin suurpääoman asialla, kuten Kokoomuskin.
Tai oikeastaan ei Kokoomuskaan ole niin häikäilemätön vähäosaisia kohtaan, kuin demarit.
minä olen Kokoomusta äänestänyt koska he ovat suurimmat työnantajat.
Ei demarit keneellekkään leipää tuo.
Keskusta ja Kokoomus sen tekevät.
Nyt seuraavaksi minä äänestän keskustaa, jottei demut vain pääsisi edes hallitusneuvoteluihin.
Demarit ovat yhteiskunnan syöpä. - JKoo
höpö höpö kirjoitti:
ja vielä kerran höpö.
Keskusta tulee jatkossakin olemaan kahden suuren joukossa.
Jos demut ei tipu, niin kokoomus tippuu, mutta sitä huolimatta demut eivät pääse hallitukseen, muuten kuin voittamalla vaalit.
Sitten käy niin, että köyhät joutuu kärsimään eniten, kun demarit leikkaavat.
Mutta eihän demut siitä välitä, kunhan saavat valtaa.
Jos demarit olisivat oikea työväen puolue, niin se pysyisi oppositiossa vielä seuraavankin vaalikauden, ja ratsastaisi sitten parannusehdotuksillaan.
Nyt kun on huonot ajat vielä ainakin seuraavan vaalikauden yli, niin paras hallituskoalaatio asioiden kuntoon saattamiseksi on on tällä hetkellä.
Perustakoon demarit sitten hallituksen, ja korottakoon PIENELÄKKEITÄ, niin sillä pysyvätkin hallituksessa.
Se puolue mikä uskaltaa leikata suureläkkeitä, ja panna eläkekaton 2000 euroon, sekä asettaa eläkken alarajaksi tonnin, voittaa vaalit pelkästään pieneläkeläisten, ja nuorten äänillä.
Sillä silloin nuoret eivät joudu maksumiehiksi tulevaisuudesakaan.
Mutta demarithan ovatkin suurpääoman asialla, kuten Kokoomuskin.
Tai oikeastaan ei Kokoomuskaan ole niin häikäilemätön vähäosaisia kohtaan, kuin demarit.
minä olen Kokoomusta äänestänyt koska he ovat suurimmat työnantajat.
Ei demarit keneellekkään leipää tuo.
Keskusta ja Kokoomus sen tekevät.
Nyt seuraavaksi minä äänestän keskustaa, jottei demut vain pääsisi edes hallitusneuvoteluihin.
Demarit ovat yhteiskunnan syöpä.Kuka leikkaa eläkkeitä, en usko kenenkään muun edes yrittävän,Kepua lukuun ottamatta.
Miksi ansaituista eläkkeistä pitää leikata?
Leikataan ennen isoista palkoista, isoista omaisuuksista, laitetaan omaisuusvero ja nostetaan valtionveroa, minäkin olen valmis osallistumaan näihin talkoisiin.
Tuo työttömyyspäiväraha tai eläke ovat mielestäni niitä asioita joihin ei yksinkertaisesti voi koskea. Onneksi ay-liike valvoo niitä molempia, näiden politiikkojen "valvontaan" minä en luota sitten tippaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774