maksoin 2 viikkoa sitten risicumin lainan pois. Mutta netin asiakas online tiedoissa lukee edelleen avoin laina 1000euroa. Kauan tää oikein vie? Tarvisin uutta lainaa mutta ei päästä hakemaan
risicum
13
1916
Vastaukset
- kusettaa
kuten huomasit. Mitä tästä opit.
- luotettavammasta
paikasta!
- tyytyväinen asiakas
itselläni ei ole ollut koskaan ongelmia Credit24:n kanssa. Lainan on saanut aina kun oon tarvinnut.
- näin on kai
tyytyväinen asiakas kirjoitti:
itselläni ei ole ollut koskaan ongelmia Credit24:n kanssa. Lainan on saanut aina kun oon tarvinnut.
Credit24:n 1000 euron laina 12 kuukauden laina-ajalla on noin 113 euroa kalliimpi kuin Ostosrahan vastaava laina.
https://www.credit24.fi/longloanstable.html
http://www.ostosraha.fi/lainataulukko.php - jopa lähettää tekstarin
tyytyväinen asiakas kirjoitti:
kun on vastaanottanut maksun, kiittää jopa..
- -cxm-
Ota yhteyttä asiakaspalveluun (soittamalla, s-postilla), niin saat loppusumman selville. Jos olet maksanut paperilaskulla (=jäljellä oleva velka) olevan summan, siitä puuttuu korot sun muut. Todennäköisesti sulla on 5-6 euroa maksamatta.
- rahaa tarvitseva
maksanu kaikki ja asiakaspalvelus sanottu et kaikki ok mut jostai laskuttajalta ei ole viäl tullu tietoa. Kauan se ainakin vie. Tosiaan ostosraha on parempi. Oli sellainen kerran. Credit24 voi olla hyvä mut tarvii lähetellä kaiken maailman allekirjoitettuja papereita. Risicum ja ostosraha ei vaadi mitään sellaisia ja rahat tuli heti
- kulutusluottoasiakas
rahaa tarvitseva kirjoitti:
maksanu kaikki ja asiakaspalvelus sanottu et kaikki ok mut jostai laskuttajalta ei ole viäl tullu tietoa. Kauan se ainakin vie. Tosiaan ostosraha on parempi. Oli sellainen kerran. Credit24 voi olla hyvä mut tarvii lähetellä kaiken maailman allekirjoitettuja papereita. Risicum ja ostosraha ei vaadi mitään sellaisia ja rahat tuli heti
ja pyydetyn palkkalaskelman voi lähettää sähköpostilla tai faxilla. Itse sain rahat päivässä tilille, muutaman tunnin käsittelyn jälkeen.
- kirjautuminen vie
1000 päivää, tietysti.
- apuri veli pelastus
Älä hae niin säästyt turhalta velkakierteeltä, miksi haet lainaa jos vain pelaat/ryyppäät rahat ja sit kärvistelet vuoden sitä maksaessasi ja mietit, voi vittu kun olin tyhmä.
- rahaa tarvitseva
ota enää risicumista. Ja kun sin soittaa ni joku hoonoo soomee puhuva nainen sepittää jotai eikä puheest saa edes kunnol selvää. Vittu!
- rahaa tarvitseva
tänään kirjautui laina pois. Vaan nyt kun netissä täyttää hakemuksen niin eipä myönnetä uutta lainaa.Niin miksei?? Maksoin vanhan puoli vuotta etuajassa pois. Olen siis mielestäni unelma-asiakas ja rehti. En käsitä
- murtsikka
Risicumilla oli ongelmia maaliskuun lopulla kun maksut ei kirjautuneet oikein. Jos yrität uutta hakea, niin tiedoksi että nyt saat vain 400. Ne on vähän päivittänyt systeemejään ja ilmeisesti katsoo että rahankäyttösi on holtitonta ja maksat entisen nyt pois ja haet heti uutta. Tai sitten haluat unohtaa meidät vanhat asiansa hoitaneet asiakkaat. Vaihda firmaa ihan mihin tahansa. Risicum haluaa vain uusia asiakkaita.
Juuri äsken sähköpostittelin Risicumin kanssa ja kysyin missä vika kun ei hyväksy edes 800 lainaa vaikka olen sitä isomman vasta maksanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928