hei, tänään on sitten elämä tien päähän tullut ja jäähyväiskirjeet kirjoitettu...:/ mun tarina olis lyhyt kerrottava kuinka puolessa vuodessa pelaat itsesi itsemurhan partaalle! No en ala tarinaani tässä kertomaan koska kukaan mua ei enään voi auttaa,ellei tee musta parissa tunnissa rahakasta...mutta joo lähteekö henki jos kiskasen naamaan panadol 500mg 40kpl,en meinaan haluu mistään sairaalasta herätä läheisten ympäröimänä...voi että sitä säälin määrää,en sääliä kaipaa kun oon ite niin tyhmä ollu ja ajautunu tähän tilanteesee. Mutta joo jos joku osais kertoa että lähteekö tolla lääkemäärällä henki ni se olis kiva?
elämä tien päässä
14
1055
Vastaukset
- msdfdsmfsd
ikävä kyllä
- fsdfs<fsf
Tuolla ratkaisulla ei ole kiirettä, joten älä noin vaan vetäse pillereitä naamaan ilman mitään pohdintaa seurauksista. Itekin olen onnistunu talouteni omalla typeryydellä kaatamaan aika täydellisesti, mutta en silti lähde perinteistä itsemurhaa tekemään. Se kuitenkin satuttaa ympäröiviä ihmisiä tarpeettoman paljon. Paljon humaanimpaa on lavastaa itsemurha onnettomuudeksi, ja vielä siten, ettei ulkopuoliset joudu kärsimään. Eli siis ei esim. junan alle tai autolla rekkaa päin. Horjahtaminen jäihin liukkaalta sillalta yms. voisi tulla kysymykseen. Asia nyt on pelkällä suunnitteluasteella, ja tuskin suunnitelmaa edes toteutan. Se vain antaa jonkinlaista omituista turvallisuuden tuntua, että tietää että on vaihtoehto.
Mutta jos vielä vaikutat olemassaolon tällä puolen, niin tosiaan tee kunnollinen suunnitelma, ja tietysti harkitse muutenkin uudemman kerran koko asiaa, että eikö tosiaan ole parempia vaihtoehtoja. Ja jos oikeasti päädyt kuolemaan, niin lavasta se onnettomuudeksi. Säästät ympäröivät ihmiset paljolta tuskalta. - tekee..
fsdfs<fsf kirjoitti:
Tuolla ratkaisulla ei ole kiirettä, joten älä noin vaan vetäse pillereitä naamaan ilman mitään pohdintaa seurauksista. Itekin olen onnistunu talouteni omalla typeryydellä kaatamaan aika täydellisesti, mutta en silti lähde perinteistä itsemurhaa tekemään. Se kuitenkin satuttaa ympäröiviä ihmisiä tarpeettoman paljon. Paljon humaanimpaa on lavastaa itsemurha onnettomuudeksi, ja vielä siten, ettei ulkopuoliset joudu kärsimään. Eli siis ei esim. junan alle tai autolla rekkaa päin. Horjahtaminen jäihin liukkaalta sillalta yms. voisi tulla kysymykseen. Asia nyt on pelkällä suunnitteluasteella, ja tuskin suunnitelmaa edes toteutan. Se vain antaa jonkinlaista omituista turvallisuuden tuntua, että tietää että on vaihtoehto.
Mutta jos vielä vaikutat olemassaolon tällä puolen, niin tosiaan tee kunnollinen suunnitelma, ja tietysti harkitse muutenkin uudemman kerran koko asiaa, että eikö tosiaan ole parempia vaihtoehtoja. Ja jos oikeasti päädyt kuolemaan, niin lavasta se onnettomuudeksi. Säästät ympäröivät ihmiset paljolta tuskalta.jos itsarin tekee... oo ennen vaikka katuojassa, tai seiso päälläs
fsdfs<fsf kirjoitti:
Mutta jos vielä vaikutat olemassaolon tällä puolen, niin tosiaan tee kunnollinen suunnitelma, ja tietysti harkitse muutenkin uudemman kerran koko asiaa, että eikö tosiaan ole parempia vaihtoehtoja. Ja jos oikeasti päädyt kuolemaan, niin lavasta se onnettomuudeksi. Säästät ympäröivät ihmiset paljolta tuskalta.Älkää nyt käyttäkö muita itsemurhan välineinä. Ajatelkaa vaikka sitä rekkakuskia, joka väistää metsään tai junakuskia, joka joutuu sairaseläkkeelle trauman takia.
- Maria ;;;
Onko sinulla kokemusta lääkkeistä? Omakin intuitioni kyllä tietysti sanoo ettei 40 kpl panadolia riitä... Mutta onko se edes määrästä niinkään kiinni, siis että mikä vie hengen? Eikö se riipu lähinnä laadusta, lääkeaineryhmästä? Vai voisiko esim. 200 kpl panadolia tai buranaa riittää?
Itse uskoisin, että vain unilääke (ja erittäin suurella annoksella, esim. 150kpl) voisi viedä hengen. Mahtaako sitten henkilön koolla ja sukupuolella olla merkitystä näissä jutuissa? Riittäisikö selkeästi pienempi määrä tai vaihtoehtoisesti vähemmän toksinen laatu pienikokoiselle naiselle?
- ei ole ratkaisu
ja kun se ei ole ratkaisu, se ei helpota. Siis et saa yhtään helpommaksi oloasi sillä.
- koif
Lyön vetoa,ettei oo minkäänlaisia oloja sen jälkeen,jos henki lähtee!Oon kans monesti miettiny itsemurhaa mutta aina tulee mieleen,kuinka kamalaa se olis vanhemmille ja ystäville.Oon yrittäny puhua siitä,kuinka paha olo on mutta kaikki sanoo vaan ettei "tollasia saa puhua".Tiedän,ettei oo mitään varsinaista syytä sille,miks oon aina masentunut-mulla on ihana perhe,upea poikaystävä ja Intian matka odottamassa ensi kuussa mut...se,ettei ole opiskelupaikkaa,eikä mikään edes kiinnosta vie voimat.Koska sain ällän paperit,kaikille oli selvää että menisin lääkikseen.Olen nyt kolme vuotta yrittänyt ja tehnyt hanttihommia siinä sivussa.Välillä on päiviä,kun itken monta tuntia jotain ihan pientä asiaa(eilen en löytänyt pinsettejä ja ulvoin sohvalla kaksi tuntia..)
Säälittävää,tiedän.Mut ehkä se,et kirjottaa siitä,auttaa.
- ei todellakaan
Ei itsemurhaa kannata tehdä oli elämä miten tukossa tahansa.
Olen menettänyt ihmisen itsemurhan takia...joka tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Se on viimeinen tapa hakea apua...
ehkä myös äkkipikaisuuksissa tehty...paljon ongelmia ja sitten tulee vielä se "yksi" ongelma joka laukaisee tekemään tämän hirveän teon.
Hirveä teko siksi...että...SINUNKIN YMPÄRILLÄ ON MONTA IHMISTÄ JOIDEN ELÄMÄ SEKOAA...ja SE IKÄVÄ MIKÄ JÄÄ.
Hae apua...lääkärit,sosiaalitoimisto,seurakunnat...älä jätä sukulaisia älä ystäviä.
Raha on vain rahaa.
Tosin itse tiedän mitä on elää monta vuotta ilman rahaa...terveys siinä alkaa rakoilla.Mutta hengissä olen...sitkästi!
Älä anna periksi! - sadf-14
Eräs mies aikoi tehdä itsemurhan noin kuutisen kymmentä vuotta sitten. Hän oli vankina Auschwitzin keskitysleirillä toisen maailmansodan aikaan. Aikeet jäivät kuitenkin toteuttamatta ja kolme viikkoa myöhemmin liittoutuneet tulivat ja vapauttivat hänet kuten kaikki muutkin. Useita vuosia myöhemmin asiaa miettiessään mies muisteli tapahtunutta ja ymmärsi, että ulospääsy erittäin vaikeistakin tilanteista saattaa aina olla vain seuraavan kulman takana. Lähteenä jokin dokumentti/artikkeli, jonka nimeä en enää muista.
Herramme Jeesus Kristus opetti tähän liittyvästä asiasta muun muassa seuraavasti: "Sen tähden minä sanon teille: älkää huolehtiko hengestänne, siitä mitä söisitte tai joisitte, älkää ruumiistanne, siitä millä sen vaatettaisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet? Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä, eivät ne leikkaa eivätkä kokoa varastoon, ja silti teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ja olettehan te paljon enemmän arvoisia kuin linnut!" (Matt. 6:25-26).
Voit myös käydä katsomassa esimerkiksi internet-sivuja peluuri.fi . Sinne on ilmeisesti kerätty asiaan liittyvää tietoa.
Kirkot toimivat avoimet ovet periaatteella, kuuluit niihin tai et. Voin myös jutella kanssasi vaikka itsekin jos vain haluat. Apua kun tilanteeseesi löytyy varmasti.- nancycallahan
ehkä on eri asia olla keskitysleirillä, mutta entä kun pelastusta odottelee aina kulman takaa eikä sitä ikinä tule? SITÄ EI TULE PERKELE JOILLEKIN JOTEN VETÄKÄÄ VITTU PÄÄHÄNNE SEN JEESUKSEN KANSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
elämä potkii päähän.jotkut ovat vammaisia ja saavat kumppanin.jotkut eivät ole vammaisia eivätkä saa kumppania.jotkut taas ovat satumaisen rikkaita vailla rakkautta tai toisinpäin. asiaan voi itse vaikuttaa, mutta tosi asia on se, että elämä ei ole ikinä reilua ja pitää oppia elämään sen kanssa.
- nouu
Ei kannata panadoleilla,henki voi lähtee tolla määrällä,mutta se on hidasta.Muutaman päivän kuluessa maksa tuhoutuu seurauksena hidas ja tuskallinen loppu.
Et ole ainoa tuoossa tilanteessa oleva,pelaajia on maailma täynnä.Sinä selviät tuosta ilman mitään itsaritemppuja.Se vaan tuntuu että se on maailmanloppu,koita katsella asiaa kärpäsperspektiivistä. - Oot sää säälin
tarpeessa usko tai älä. Tarkemmin olet hyväksynnän ja rakkauden tarpeessa just nyt kaikkesi menettäneenä. Ei, et sä rahalla nyt saisi takaisin sitä soppaa, johon olet koukkuun joutunut.
Kai Sinä tiedät, että on olemassa tauti nimeltä 'peliriippuvuus'. Sitä esiintyy nykyään yhä enemmän ja yhä syvemmin. Siis lähtökohta on, että olet nyt ainakin sairas, tautisi nimi on vakava ADDIKTIO. Tästä lähdetään liikkeet. Sitten keräät kaikki voimasi ja yrität voittaa HÄPEÄSI tapahtuneen suhteen (tämän puolen vuoden 'prosessin') ja HAET APUA. On olemassa puhelimia, riippuvaisille, varmaan peliriippuvaisillekin. Soita ensin anonyymisti ja kerro tilanne. Kartoita jonkun kanssa tilanteesi ja nekin muut ihmiset, jotka asiaan mielestäsi liittyvät, joille koet tehneet mahdollisesti petosta, jne. Kun puhut jonkun asiaa tuntevan kanssa, saatte uusia näkökulmia.
Sinun Koko Elämäsi ei ole vielä pelattu. Sinulla on vielä jäljellä Sinä itse ja sinun läheisesi. Okay, joudut nöyrtymään ja voittamaan häpeäntunteet, kun asia tulee esiin, mutta kuitenkin se tulee helpottamaan sinua. Jos näin menetät joitakin ihmisistäsi, niin, ne kyllä korvautuvat. Ota yksi askel kerrallaan, mitään itsaria et tämän takia saa ajatella.
Tuohon kysymykseesi vastaan: ei auta asiassa, ei. - joopati
lähtee henki panadolista 6g on jo myrkyllinen annos, maksas sanoo poks.
- ds<fdsfd
Panadol tappaa varmasti, mutta hitaasti. Se tuhoa sisäelimet yksi kerralla ja tuo tuska kestää viikon, jonka päätteeksi tulee kuolema.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251