Stereotypinen neuroottinen mies on homoseksuaali ja stereotypinen neuroottinen nainen on lutka. Kommentteja?
Toki tämä avaus on laajempi, kuin pelkästään pasltan aihetta koskeva, mutta sisältää palstan aiheen.
stereotypiset neurootikot
9
813
Vastaukset
Sinulla on aikamoisia yleistyksiä, joku voisi jopa suuttua. Onko itselläsi pakko-oireita?
Toisaalta psykiatrian historiassa jo saksalainen psykoanalyysin kehittäjä Sigmund Freud käsitteli teoksissaan laajasti seksuaalisuuden suhdetta erilaisiin psyykkisiin oireisiin. Ja pakko-oireisen häiriön taustalla voi joidenkin teorioiden mukaan olla hyvinkin alitajuisia seksuaalisuuden ongelmia. Henkilö ei vain tiedosta niitä. Ongelmat voivat tulla esiin epämääräisenä ahdistuksena, mikä puolestaan voi johtaa pakkorituaaleihin, koska niitä tekemällä neurootikko yrittää pitää ahdistuksen loitolla.- ritalin
Joo, minä tarkoituksella puhuinkin stereotyypeistä... olen itse pakkoneurootikko mies. Halusin avata keskustelua juuri tähän seksuaaliseen puoleen, koska neurootikkojen käytöksestä päätellen siihen liittyy seksuaalisuus keskeisesti ja psykoanalyysissa neuroosi on hyvin seksuaalinen käsite. Mielestäni pakko-oireet ovat hyvin yksinkertaisia tarkoitukseltaan: ne estävät omaa tahtoa toteutumasta, kun itsen hallintaan liittyy traumaattinen ahdistus.
Pakko-oireisella on hallitsevat vanhemmat, joilla on ollut tapana syyttää lasta mielivaltaisesti oman tahtonsa alaisesta toiminnasta.
Vaikuttaisi, että neuroottinen on sanotaanko aika ottava osapuoli, vaikka sitten fallisnarsistinen on antava ja hysteerinen itsensä kieltänyt.
ps. sulla on vähän itseä leimaava tuo nimimerkki, kun ihmisiä tässä vaan ollaan mekin...
- on lutka???
Selitäkö tarkemmin? Sitäkö että haluaa maata monien kanssa alitajuisesti vai? Tuskinpa vaan. Näin kyllä hauskan eroottissävyisen unen miehestä, josta olen aina ajatellut, että kuinka kuvottava hän on kaikin puolin. Oikein nauroin kun heräsin kesken unien =0D En silti usko,että sekään liittyi alitajuiseen haluun. Olin nähnyt hänet hiljakkoin ja olen eläny puutteessa. Asiat todennäköisesti sekoittui unessa.
- ripax
En ole tunnistanut itsessäni homoseksuaalisia taipumuksia, vaikkakin olen jossain määrin neuroottinen. Neuroottisuuteni on sen sijaan häirinnyt pahasti pitempiaikaisten suhteiden solmimista naisiin. Olen käyttänyt "irtonumeroita" ja aikaisempina vuosina
prostituoituja. Rakastan syvästi yhtä naista ja hän tietää asian. Rakastan häntä niin paljon etten halua pilata hänen elämäänsä minun kanssani asumisella. Tiedän, että minun kanssani eläminen on todella raskasta neuroottisuuteni vuoksi... - ritalin
Unesi kuulostaa ihan samanlaiselta, kuin millaisia minä näen ja kyllä ne on jotenkin neuroottisia... Eikä tuo nyt vielä mitään, kun minäkin miehenä näen joskus vastaavaa, että olen nain jonkun vastenmielisen miehen kanssa. Aikamoisia painajaisia...
Lutkailu on sellaista, kun mittaa itseään miesten kautta, sitä, kuinka haluttava on miesten mielestä jne. Jos nainen ei arvosta itseään, niin tuossa ajautuu lutkailemaan. Neuroottinen nainen on kyllä hyvin mukava ja hyvä nainen, oikeastaan paras mahdollinen, mutta liiasta kiltteydestä voi olla itsellä haittaa ja voi ajautua herkästi epäterveisiin suhteisiin. - kiltteys
ritalin kirjoitti:
Unesi kuulostaa ihan samanlaiselta, kuin millaisia minä näen ja kyllä ne on jotenkin neuroottisia... Eikä tuo nyt vielä mitään, kun minäkin miehenä näen joskus vastaavaa, että olen nain jonkun vastenmielisen miehen kanssa. Aikamoisia painajaisia...
Lutkailu on sellaista, kun mittaa itseään miesten kautta, sitä, kuinka haluttava on miesten mielestä jne. Jos nainen ei arvosta itseään, niin tuossa ajautuu lutkailemaan. Neuroottinen nainen on kyllä hyvin mukava ja hyvä nainen, oikeastaan paras mahdollinen, mutta liiasta kiltteydestä voi olla itsellä haittaa ja voi ajautua herkästi epäterveisiin suhteisiin.liittyy neuroottisuuteen? :o En ihan hokannu. No olen minäkin aika kiltti tiettyyn pisteeseen asti.
- ritalin
kiltteys kirjoitti:
liittyy neuroottisuuteen? :o En ihan hokannu. No olen minäkin aika kiltti tiettyyn pisteeseen asti.
Neurootikot on nimenomaan ylikilttejä. Sitenpä tuo liittyy.
- Heh
ritalin kirjoitti:
Neurootikot on nimenomaan ylikilttejä. Sitenpä tuo liittyy.
Jotkut neurootikot [hygieenikot yms.] pitävät kaikkea tuollaista saastaisena. Minä ainakin pidän. Eli naisetkin voivat olla tuolla saralla turhautuneita, EIVÄT lutkia... JA en todellakaan ole ylikiltti, heh.. käytän tuhansia euroja kuussa pesuaineisiin ym. ja arvatkaas kuka maksaa.. ? vanhemmat tietysti! Onko se kilttiä, heh? ulkopuoliset ihmisetkin kärsivät tästä. Itse olen 16 -vuotias ja "sairaus" on ollut Minulla n. 7 vuotta... Itsehän en sitä sairautena pidä. Ainiiin! Ja onhan minulla anoreksiakin! Ja olen paatunut narsisti!
Ps. ritalin, kiinnostaa vain... vaikka en todennäköisesti enää vastaustasi lue, vaikka vastaisitkin.. mistä olet saanut tuollasita päähäsi? AAA, lutka? Ja kuvittelet, että kaikki muutkin naiset ovat huoria? Hell no ;) Get clean!!!
- -
ritalin, wtf !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862