Olen ostamassa vuoden -00 SE varusteltua neonia automaattivaihteistolla. Jakohihna on vaihdettu ja vesipumppu, mutta mitä muita asioita kannattaisi tarkistaa vielä autosta ennen osto päätöksen tekoa?
-00 Neonin ostaminen
6
769
Vastaukset
- pt cruiser
mulla oli ennen 99 neon eikä mitään vikaa ollut.
Nyt on ollut pt 3 vuotta ja sama juttu hyvin
pelaa. Olen ollut tyytyväinen. - sen huolto
historiaa mitä kaikkea on tehty,jarrut nivelet,jouset iskarit,öljynvaihdot,ym.ym. ja sitten koe ajolle miten menee miltä tuntuu,ja jos mittarissa paljon kilsoja niin unohda koko juttu
- Chr300
Tarkista huoltohistoriasta että AUTOMAATTILAATIKON huollot on tehty ajallaan ja kunnolla!
Jarrupaloja nyt vaihtelee vaikka pihalla lumihangessa...
Renkaiden kuntoonkin kiinnittäisin huomiota, ovat pirun kalliita nykyään :(- Voya
Itse olen ostellut mielestäni aika halvalla renkaat niin Neoniin kuin Voyageriinkin .
Neoniin ostin 15x 195/55 alut 450srj
Voyageriin 15x209/65 alut 500srj
eli kannattaa kattella niin ei maksa liikaa.
Ai niin ja pojan vw 370€ aluilla srj
- Voya
Vaihda vaihteistoon suodatin ja öljyt niitä tuskin on vaihdettu , koita myös että ohjaus nivelet on ok.
Vaimo ajellut Neonilla muutaman vuoden ja ei mitään ongelmia ole ollut ,paitsi että neoni on kylmänä aika ruma käyntinen mutta se on ominaisuus ei vika.Oikeilla renkailla miellyttävä peli ei tosin mikään kilpuri. Autosta on syytä tarkistaa vaihteiston kunto. Haista öljyä ja se ei saa haista palaneelle.
Tuon ikäisestä on syytä tarkistaa onko siihen vaihdettu syyläriä lähiaikoina. Se voi paljastaa lähestyvän laatikkovian jollei ole toimittu oikein.
(onko mahdollinen auto 3 vai 4 lovinen automaatti?)
Lisä tietoja löydät: http://www.phpbbserver.com/chryslercluboff/index.php?mforum=chryslercluboff
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283107No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760