Itse olen helpottunut, kun voin olla yksin. Kun esimerkiksi tyttöystäväni tulee käymään, haluaisin vain päästä hänestä mahdollisimman pian eroon.
Heikkoina hetkinä minäkin haluan seuraa, mutta pääsääntöisesti olen henkisesti siinä mielessä vahva, etten kaipaa ystäviä taikka juttuseuraa, ainakaan netin ulkopuolelta. No friends, no pain!!
Voitteko kuvitella, että pidin erittäin lihavaa sekä erittäin tylsää lukutoukkaa vuosia ainoana kaverinani. Pahinta tässä oli se, että hän muuttui petturiksi, kun alkoi opiskelemaan yliopistolla. Siis hittolainen, hyvää hyvyyttäni olen moisen äijän kaveri ja hän ryhtyy petturiksi, joka yrittää saada minut hirteen muitten yliopistokusipäitten kanssa. Minä lienen maailman hyväksyväisin ja kiltein ihminen, kuten huomaatte, en syrjinyt edes tuolaista!!!
Miten te suhtaudutte yksinäisyyteenne?
Viihdyttekö yksin?
6
525
Vastaukset
- TLB
Eiköhän kaikki tällä palstalla jo tiedä, että sä tykkäät olla yksin, etkä edes pidä tyttöystävästäsi. ja olet nyt jälkiviisas, kun et pistänyt sitä lihavaa ns. kaveriasi ruotuun.
- Norjanheinäperhonen
"Eiköhän kaikki tällä palstalla jo tiedä, että sä tykkäät olla yksin, etkä edes pidä tyttöystävästäsi. ja olet nyt jälkiviisas, kun et pistänyt sitä lihavaa ns. kaveriasi ruotuun. "
Miten niin en pidä tyttöystävästäni?
Jos on silleen niin kuin hei mä oon sun kaveri ja tolleen, mutta mä muuten vaan alan laulamaan ittari lauluja sulle ja huutamaan kaikesta sekä vittuilen koko ajan...mikä muutti kaverini tuolaiseksi? - TLB
Norjanheinäperhonen kirjoitti:
"Eiköhän kaikki tällä palstalla jo tiedä, että sä tykkäät olla yksin, etkä edes pidä tyttöystävästäsi. ja olet nyt jälkiviisas, kun et pistänyt sitä lihavaa ns. kaveriasi ruotuun. "
Miten niin en pidä tyttöystävästäni?
Jos on silleen niin kuin hei mä oon sun kaveri ja tolleen, mutta mä muuten vaan alan laulamaan ittari lauluja sulle ja huutamaan kaikesta sekä vittuilen koko ajan...mikä muutti kaverini tuolaiseksi?No sun kirjoituksistahan se paistaa, että haluat olla mielummin yksin kuin tyttöystäväsi kanssa. Olethan sä jo kirjoittanut olevasi hänen kanssaan ihan muista syistä, kuin sen takia että välittäisit hänestä/rakastaisit häntä.
Eikä me tiedetä, miksi se sun kaverisi alkoi yhtäkkiä vittuilemaan. Sä väität olevasi niin sporttinen ja cool tyyppi. Luulisi sulla olevan munaa sanoa vastaan/vittuilla jollekin lihavalle hemmolle takaisin, jolla ei ole edes oikeutta avautua sulle tuolla tavalla. - Norjanheinäperhonen
TLB kirjoitti:
No sun kirjoituksistahan se paistaa, että haluat olla mielummin yksin kuin tyttöystäväsi kanssa. Olethan sä jo kirjoittanut olevasi hänen kanssaan ihan muista syistä, kuin sen takia että välittäisit hänestä/rakastaisit häntä.
Eikä me tiedetä, miksi se sun kaverisi alkoi yhtäkkiä vittuilemaan. Sä väität olevasi niin sporttinen ja cool tyyppi. Luulisi sulla olevan munaa sanoa vastaan/vittuilla jollekin lihavalle hemmolle takaisin, jolla ei ole edes oikeutta avautua sulle tuolla tavalla."No sun kirjoituksistahan se paistaa, että haluat olla mielummin yksin kuin tyttöystäväsi kanssa."
Tarkoitan, että olen mielummin yksin kuin kenenkään kanssa. Olen jo varmaan selittänyt, että miksi?
"Sä väität olevasi niin sporttinen ja cool tyyppi. "
Olen kaikkea muuta kuin cool, kyllä minä tosin sporttinen olen.
"Luulisi sulla olevan munaa sanoa vastaan/vittuilla jollekin lihavalle hemmolle takaisin, jolla ei ole edes oikeutta avautua sulle tuolla tavalla. "
Jos vihollisia onkin tuhansia, jotka ovat kääntäneet kaverini vihollisiksi, oikeiksi ittarikoneiksi? Se läski "kaverini" oli juuri sellainen, että jos joku yliopisto-opiskelija akka pitäisi häntä hetken verran kädestä ja hymyilisi hänelle, niin hän vainoaisi vaikka äitinsä itsemurhaan.
Voisin väittää, että osaan lukea ajatuksia.Keskustelin perskännistä tästä vainostani tiettyyn ryhmään kuuluvan porukan kanssa. He eivät sanoneet mitään muuta vainostani kuin, että noin tapetaan ihminen, jos sillä ei ole mitään kiirettä. Mutta olin kuulevinani jonkun ajatuksen:" Et sä tosiaan oo saanu mitään niiltä tuhansilta opiskelijoilta?" Eli, joskus kannattaa luottaa supernaturaaleihin kykyihin, koska se tuhannet opiskelijat kuulostaa kokemaani ainoalta uskottavalta selitykseltä.
- maisteri
Oletko vaan kateellinen kun toinen on päässyt yliopistoon?
- Skitsofreesi
Ei ole ongelmia eikä hankaluuksia siitä pidän eniten.
Mutta tylsäksi tulee mutta eristäytyneisyydessä kukaan ei voi tehä pahaa kun et ole tekemisissä kenenkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760