ensinnäkin,tiedän sen että olen huonosti ja huoimattomasti hoitanut asiani. Olen siitä tietoinen,eikä siitä tarvitse ripittää enää!
Mulle kävi niin,että auto jäi suoraan ajosta erääseen pihaan,kun avaimet hukkui jonnekkin. Auto toimitettiin romuttamolle,ja minä käsitin että automaattisesti siitä katkaistaan esim. vakuutukset ja muut. mutta eipä ei ei,vasta nyt tajusin pari vuotta sen jälkeen että siitä on juossu kaikki maksut! Tyhmä nuori ääliö kun olin,auto oli jääny rekisteröimättä mun nimiin,-rekisteröintiosan luovutusosassa kyllä lukee mun nimi,mutta jätin sen rekisteröimättä! tästä huolimatta esim verot ja vakuutukset kaikki meni tästä autosta. Saan siitä romutustodistuksen,mutta mitäs nytten? miten tämä tulkitaan,saako rahoja koskaan takaisin?? Ahdistuneita öitä on ollut,ja hirvittää tämä asia. kertokaa mulle jotain jotka tiiätte miten tässä menetellään...
nimimerkki Vuosisadan ääliö!!!
kertokaa viisaat
3
1913
Vastaukset
- saa kun
Sinäkö niitä maksuja makselit, vai kenties entinen omistaja?'
Taidat olla melkoinen hölöheikki jos olet tietoisesti maksanut turhasta.
Kun olet tyhmä niin siitä sakotetaan. - popokdlökd
Et kai sinä ole se pääsi, joka ostaa auton, ei rekisteröi sitä nimiinsä, hylkää sen ja aiheuttaa auton ent. omistajelle harmaita hiuksia?
Jos auto viedään romuttamolle, niin mietihan kuka tekee ja mitä? "...käsitin että automaattisesti siitä katkaistaan esim. vakuutukset ja muut..."
Katkaistaan. Kuka katkaisee? Joku muu. Kuka se muu on?
Jos auto romutetaan, niin vakuutusta ei romuteta. Se on sinun ottamasi vakuutus eli sinun vakuutuksesi eikä romuttamolla ole asian kanssa mitään tekemistä. Et kai kuvittele että joku muu kuin sinä saa lopettaa vakuutuksesi? haluaisitko että minä katkaisisin sinun kaikki vakuutuksesi nyt?
Viimeinen väitteesi pitää paikkansa.- hgsfhfg
ulosoton kautta menneet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298