Tein ulkoiselle kovalevylle toisen osion ja osioinnin aikana kone tilttas ja lopulta oli pakko lopettaa tehtävä. Sen jälkeen kova levy on sekaisin enkä pääse tiedostoihin käsiksi ilmoittaa että lukukelvoton.
Olisko mitä ohjelmaa joka auttaisi?
Auttaiskohan HDD Regenator mutta sehän tarkistaa vaan vialliset sektorit!
Ulkoisen kovon osioinnissa sekosi koko levy!
13
981
Vastaukset
- On USB-levyt
Tiltti tiltin päälle.
Zero-format voisi auttaa, mutta silloin menetät tiedostosi.
http://en.kioskea.net/telecharger/telecharger-815-hdd-low-level-format-tool- Lacie 250
Se olis helppo vaan formatoida kiintolevy. Silloin luultavasti toimisi mutta, mulla on tärkeitä tiedostoja kovolla joita en missään nimessä halua menettää... :/
- aloit tehdä
Lacie 250 kirjoitti:
Se olis helppo vaan formatoida kiintolevy. Silloin luultavasti toimisi mutta, mulla on tärkeitä tiedostoja kovolla joita en missään nimessä halua menettää... :/
uutta osiota levylle jolla oli tärkeitä
varmistamattomia tiedostoja?
Huhhuh, tämä on kyllä liki uskomattominta mitä
minä olen tällä rintamalla kuullut...
On sinulla ainakin itseluottamusta!
No, siitäkin sakotetaan, atk-asioissa varsinkin. - Lacie 250
aloit tehdä kirjoitti:
uutta osiota levylle jolla oli tärkeitä
varmistamattomia tiedostoja?
Huhhuh, tämä on kyllä liki uskomattominta mitä
minä olen tällä rintamalla kuullut...
On sinulla ainakin itseluottamusta!
No, siitäkin sakotetaan, atk-asioissa varsinkin.Kyllä mutta olen tehnyt niin monia kymmeniä kertoja aikasemmin eikä mitään ole sattunut.
Mulla oli ulkoinen kovalevy 250 giganen kokonaan yhtenä ja meinasin tehdä siihen 100 gigan oman osion. ohjelmana käytin Partiton Magic.
Nyt tarviis sellasen ohjelman jolla saisin kiintolevyn osioinnin korjattua partiton magic ei siihen pystyne. - aloit tehdä
Lacie 250 kirjoitti:
Kyllä mutta olen tehnyt niin monia kymmeniä kertoja aikasemmin eikä mitään ole sattunut.
Mulla oli ulkoinen kovalevy 250 giganen kokonaan yhtenä ja meinasin tehdä siihen 100 gigan oman osion. ohjelmana käytin Partiton Magic.
Nyt tarviis sellasen ohjelman jolla saisin kiintolevyn osioinnin korjattua partiton magic ei siihen pystyne.viimeisiä sanoja
-Kyllä minä miinat tunnen, tämä on potkupallo
-Ei sieltä oikeelta ketään koskaan tuu
-olen tehnyt niin monia kymmeniä kertoja aikasemmin eikä mitään ole sattunut - Lacie 250
aloit tehdä kirjoitti:
viimeisiä sanoja
-Kyllä minä miinat tunnen, tämä on potkupallo
-Ei sieltä oikeelta ketään koskaan tuu
-olen tehnyt niin monia kymmeniä kertoja aikasemmin eikä mitään ole sattunutKyllä mä sen jotenkin saan kuntoon. Mutta turha ruveta moittimaan...
- sopiva tuohon
Lacie 250 kirjoitti:
Kyllä mä sen jotenkin saan kuntoon. Mutta turha ruveta moittimaan...
http://www.google.fi/search?q=partition magic recovery&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a
Onnea yritykseen.
Olen joskus tutustunut Partition Magicciin pintapuolisesti ja kovasti siinä varoiteltiin muuttelemasta partitioiden kokoja yms. järeämpää.
Joten jätin sikseen sen käyttämisen. - Lacie 250
sopiva tuohon kirjoitti:
http://www.google.fi/search?q=partition magic recovery&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a
Onnea yritykseen.
Olen joskus tutustunut Partition Magicciin pintapuolisesti ja kovasti siinä varoiteltiin muuttelemasta partitioiden kokoja yms. järeämpää.
Joten jätin sikseen sen käyttämisen.Voi muuten olla et silläkin saisi pitää kokeilla. Löysin myös Ultimate BOOT CD:n jossa on myös semmonen ohjelma joka korjaa osioita.
Itsekin olin joku vuosi sitten partition magic ohjelmaan hieman varovainen mutta kun tutustuin siihen niin se on aika kätevä ohjelma. - öhöm,
Lacie 250 kirjoitti:
Kyllä mutta olen tehnyt niin monia kymmeniä kertoja aikasemmin eikä mitään ole sattunut.
Nyt tarviis sellasen ohjelman jolla saisin kiintolevyn osioinnin korjattua partiton magic ei siihen pystyne.ole varmuuskopioita tärkeistä tiedostoista.
On ihan se ja sama sekoaako se levy osioinnissa vai hajoaako jotenkin muuten.
Data yhdessä paikassa -> Tulet menettämään sen ennemmin tai myöhemmin. - Lacie 250
öhöm, kirjoitti:
ole varmuuskopioita tärkeistä tiedostoista.
On ihan se ja sama sekoaako se levy osioinnissa vai hajoaako jotenkin muuten.
Data yhdessä paikassa -> Tulet menettämään sen ennemmin tai myöhemmin.kyllä mulla osasta on varmuuskopiot mutta osasta taas ei niiden koon takia ja kun olen siirtänyt VHS nauhoja ja Videokameralla kuvattuja videoita koneelle ja osan olen jo siirtänyt DVD levylle. Niin levyllä on vielä monen kymmenen tunnin työ vielä kesken...
tarkoitus ostaa toinen ulkoinen levy jonne olis kätevä varmuuskopioida juttuja - vinkiksi tähän
Lacie 250 kirjoitti:
kyllä mulla osasta on varmuuskopiot mutta osasta taas ei niiden koon takia ja kun olen siirtänyt VHS nauhoja ja Videokameralla kuvattuja videoita koneelle ja osan olen jo siirtänyt DVD levylle. Niin levyllä on vielä monen kymmenen tunnin työ vielä kesken...
tarkoitus ostaa toinen ulkoinen levy jonne olis kätevä varmuuskopioida juttujaei kai sinulla nyt sitten jotain tärkeää
ole ainoastaan yhdellä tavalla (DVD) varmistettuna?
1000 gigan eli 1 Teran levy maksaa tällä hetkellä
alle satasen.
Osta pari-kolme sellaista ja vie fileet ainakin
kahdelle, mieluummin eri menetelmällä varmistettuna.
Ei siinä se DVD:kään tietenkään
mitenkään haitaksi ole.
Sitten voikin nukkua yönsä vähän rauhallisemmin. - vielä lisää
vinkiksi tähän kirjoitti:
ei kai sinulla nyt sitten jotain tärkeää
alle satasen.
mitenkään haitaksi ole.
Sitten voikin nukkua yönsä vähän rauhallisemmin.Jos on jotain tuikitärkeää dataa (esim. yrityksen
asiakkaiden tietoja) niin yksi varmistusvälinesatsi täytyy vielä säilyttää ihan fyysisesti eri paikassa sltä varalta että talo palaa, varkaat varastavat tai tulee joku muu katastrofi. - jallu-vaari
vinkiksi tähän kirjoitti:
ei kai sinulla nyt sitten jotain tärkeää
alle satasen.
mitenkään haitaksi ole.
Sitten voikin nukkua yönsä vähän rauhallisemmin.ostin 1tb kovalevyn,ohjeet ovat vain lontooksi,ei
taivu oikein.Levy on merkkiä La Cie.olen jo viikon
yrittänyt myyjä liikkeestä van ei ole saapunut.Jos
jollakin olis????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2803468Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211923Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.301561- 841451
- 1381093
- 811034
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.681018Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.90885Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.198745Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61727