Bloggareita ?

melanea

Tiedättekö ketään bloggareita, jotka hakisivat keväällä oikikseen tai oletteko itse sellaisia?

18

3282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta.........

kannattaa tutustua "aitoon asiaan":

http://jyrkivirolainen.blogspot.com

En ole läheskään aina Jykken kanssa samaa mieltä, mutta miehen terävyyttä oikeustieteilijänä ei kiistäne kukaan.

• myösoikkari

Tuskin on kovinkaan montaa blogia. Valitettavasti harvalla oikeustieteilijällä on mitään erityistä sanottavaa, pyrkijöistä nyt puhumattakaan. Pyrkijät ovat keskimäärin vielä pappa betalar bättre folk argumentaatiovaiheessa ja oikiksessa opiskelivat toistelevat ylimielisesti Kokoomuksen puolueohjelmaa. Valmiit juristit taas ymmärtävät jo pitää suunsa kiinni.

• aloittaja

En tarkoittanut, että blogin itse pitäisi ehdottomasti oikis-aiheeseen keskittyä...

No, googlettamalla tuolta blogipuolelta hakusanalla "oikis" löytyi jotain...

• Paasykoeblogi
    • Livejournalissa

...mutta se teksti on sellaista paskaa, etten viitsi pahemmin mainostella :D

• aito oikistyttö

kertoo paljon enemmän oikiksen todellisuudesta, kun nämä herrat.

http://mungolife.blogspot.com/

• myösoikkari

Tämän on pakko olla vitsi. Ihan oikeasti.

• viskaali
        myösoikkari kirjoitti:

Tämän on pakko olla vitsi. Ihan oikeasti.

Vaikea uskoa, että joku todella on NOIN pinnallinen.

Taas uusi merkki maailmanlopun tulosta.

• oik.yo
        viskaali kirjoitti:

Vaikea uskoa, että joku todella on NOIN pinnallinen.

Taas uusi merkki maailmanlopun tulosta.

Kyseessä on muotiblogi joka yllättäen käsittelee muotia. Turha sitä on täällä jeesustella.

• paris
        oik.yo kirjoitti:

Kyseessä on muotiblogi joka yllättäen käsittelee muotia. Turha sitä on täällä jeesustella.

Let's be honest! Toi blogi on turhan IhQu edes muoti sellaiseksi!

Muita bloggareita? Etenkin sellaisia, jotka pyrkisivät Helsinkiin???

• heh

• heissulivei
        heh kirjoitti:

Enpä oo luennolla nähnyt. Pitää seuraavan kerran pitää silmät auki kauppaoikeuden luentosarjoilla.. :)

http://mungolife.blogspot.com/2009/01/toivepostaus-melkein-juristi.html

Tuossahan on pääsykoevinkkejä :D

Ei pysty, ei kykene lukemaan noin pitkää pötköä. Ovatko oikiksen kirjat paljonkin pahempia kuin tuo bloggarin puuro?

• suosittelisin erityisesti
        heissulivei kirjoitti:

Ei pysty, ei kykene lukemaan noin pitkää pötköä. Ovatko oikiksen kirjat paljonkin pahempia kuin tuo bloggarin puuro?

kirjaa Erkki Havansi/Esinevakuusoikeudet (1992).

Laajentaa maailmankuvaa, jos ei muuta.

• NiiQSilleeeee
        paris kirjoitti:

Let's be honest! Toi blogi on turhan IhQu edes muoti sellaiseksi!

Muita bloggareita? Etenkin sellaisia, jotka pyrkisivät Helsinkiin???

Lollerot sentään, ihan kuin tarvitsisi olla vakava naamainmen harmaa nassu pärjätäkseen tai edes päästäkseen oikiksessa. Ps. ko tyttö ei hirveästi ole ollut kuennoista kiinnostunut, kun kirjoittamansa perusteella oppii ja saa enemmän irti itsenäisesti.

• ksode
        suosittelisin erityisesti kirjoitti:

kirjaa Erkki Havansi/Esinevakuusoikeudet (1992).

Laajentaa maailmankuvaa, jos ei muuta.

NiiQ toi mungolife on erittäin ihQ ja varsinkin just toi ajatus, miten ei ole lainkaan hyviä luennoitsijoita oikiksessa; se on selkeästi sanottu tuossa koulutusta saaneen ja kaiken kokeneen syvällä rintaäänellä: minä opin itse ja minä tiedän paremmin enkä minä oppimiseen tarvitse muiden ihmisten (varsinkaan alaa tutkineiden) ajatuksia. :D

• sivusta kahtellut
        ksode kirjoitti:

NiiQ toi mungolife on erittäin ihQ ja varsinkin just toi ajatus, miten ei ole lainkaan hyviä luennoitsijoita oikiksessa; se on selkeästi sanottu tuossa koulutusta saaneen ja kaiken kokeneen syvällä rintaäänellä: minä opin itse ja minä tiedän paremmin enkä minä oppimiseen tarvitse muiden ihmisten (varsinkaan alaa tutkineiden) ajatuksia. :D

Mungo on tainnut jo lopettaa haaveilun juristin urasta. Eiköhän se elätä itsensä meikki- ja vaatemerkkien koirana olemisella nykyään.

• ----

• what a bimbo..
        heh kirjoitti:

Enpä oo luennolla nähnyt. Pitää seuraavan kerran pitää silmät auki kauppaoikeuden luentosarjoilla.. :)

http://mungolife.blogspot.com/2009/01/toivepostaus-melkein-juristi.html

Tuossahan on pääsykoevinkkejä :D

Toi blogi ei ainakaan mitenkää johdata akateemisen maailman pauloihin, vaan lähinnä tarjoaa ruohonjuuritason tietoa miten käy kun liika blondaus ja meikillä läträys syövyttää loputkin aivosolut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3978
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2871
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2292
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1301
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      889
    6. 131
      865
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      824
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe