Herätys Soini ja kumppanit. Työt loppuivat. Missä ovat ne Teidän lupaamat työt.
Herättäkää myös Kokkareet, kun ovat unohtaneet köyhät ja rassaavat hallitusyhteistyötä. Haluaisivat antaa kaikki rikkaille, vaan hehän ovatkin rikkaiden asioilla.
Hälyytys poliitikot
4
168
Vastaukset
- Ei se niin mee....
Ei kukaan politiikko tulee sinulle työtä tarjottimella ojentamaan. Suuntaa vaan kulkusi työvoimaviranomaisten luokse. Ihan niin kuin me toisetkin näiden katujen tallaajat. Ei erikoiskohtelua työttömille ja työllistetyille. Kaikkien täytyy mennä asiallista tietä.
- Persuskokkare
Ja millaistakohan työtä teitille saisi tällä kertaa olla. Tuomme sitä välittömästi kotiovelle.
- viisauksia
Hei työtön! Jos on koulutusta tarpeeksi ja matkustushalukkuutta myös, niin työtä löytyy kyllä. Itse ajan päivittäin ja paljon - teen työtä kahdeksan tuntia - ja ajan taas paljon. Teen työtä, maksan veroja enkä käytä kuntamme palveluja, vaikka maksan veroni tänne. Tunnen toki syyllisyyttä, perheeni kärsii, minä kärsin - mutta teen töitä täysillä. Eikä kukaan poliitikko ole sitä minulle hankkinut, itse olen ja itse teen. Ja kelpasin, myös työni kelpaa. Pystymmekö kaikki samaan?
- Hankiomaduuni
viisauksia kirjoitti:
Hei työtön! Jos on koulutusta tarpeeksi ja matkustushalukkuutta myös, niin työtä löytyy kyllä. Itse ajan päivittäin ja paljon - teen työtä kahdeksan tuntia - ja ajan taas paljon. Teen työtä, maksan veroja enkä käytä kuntamme palveluja, vaikka maksan veroni tänne. Tunnen toki syyllisyyttä, perheeni kärsii, minä kärsin - mutta teen töitä täysillä. Eikä kukaan poliitikko ole sitä minulle hankkinut, itse olen ja itse teen. Ja kelpasin, myös työni kelpaa. Pystymmekö kaikki samaan?
Olet harvinaisen oikeassa.Itse on jokaisen työnsä etsittävä ja hankittava siihen tarvittavat resurssit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078