Niin Suomalaisten automatkailu Ruotsiin talvella loppuu. Miettiikkää Ruotsalaiset!
Jos Ruotsi
12
449
Vastaukset
- Homo-Antero
innostuu.
- keuhkosyöpätapaukset
todennäköisesti vähenevät, mutta liikenneonnettomuudet saattavat lisääntyä.
- Jag förstår inte finska!
Vill du komma till Sverige och knulla mig? eller vad vill du?
- eps
Mä ajelen suomessa kitkoilla, niin mikä ruotsissa on niin erilaista, että sinne pitäisi tunkea nastoilla????`?. Mieti itse, mieti!!!
- perässä...
Suomihan apinoi kaiken Ruotsista, joten nastakieltoa pukkaa tännekkin.
Joko alkoi pelottaan?? - lkjhgfxgtserdhfgx
seurailee näitä suomi24 keskusteluja,niin uskon siinä tapauksessa ruotsalaisten vain olevan tyytyväisiä jos näin kävisi.kukapa nimittäin tahtoisi idioottien vierailuja...
- maassa maan tavalla
Keski-Euroopassakaan ei ajeta nasta renkailla, mutta Alpeilla vaaditaan ketjut varalle.
Toistaiseksi ei ole esteitä ajella talvella nastoillakaan Ruotsissa, turha hötkyillä etukäteen.- tästäkin asiasta
ajotaidottomat ajavat nastoilla ja me muut kitkoilla!!!
- kuten minä ja mm.
tästäkin asiasta kirjoitti:
hälytysajoneuvojen ajajat. Luulot omasta erinomaisuudesta ja huono varustautuminen talviajoa varten on yksi yleisin onnettomuuksien syistä. Raskaan kaluston kuskit jotka ajavat työkseen selviävät ilman nastarenkaita koska on selvittävä, mutta muut voivat itse päättää kuinka paljon haluavat panostaa turvallisuuteensa ja voivat välttää pahimpia liikenneolosuhteita.
Näitä huippuajajia kitkoilla onkin saanut vedellä maantieojista joka liukkailla. - Vaan-.
kuten minä ja mm. kirjoitti:
hälytysajoneuvojen ajajat. Luulot omasta erinomaisuudesta ja huono varustautuminen talviajoa varten on yksi yleisin onnettomuuksien syistä. Raskaan kaluston kuskit jotka ajavat työkseen selviävät ilman nastarenkaita koska on selvittävä, mutta muut voivat itse päättää kuinka paljon haluavat panostaa turvallisuuteensa ja voivat välttää pahimpia liikenneolosuhteita.
Näitä huippuajajia kitkoilla onkin saanut vedellä maantieojista joka liukkailla.Muuta et oo vedellyt kun kät...!
- taustoistani moottoriurheil...
tästäkin asiasta kirjoitti:
haluan sanoa:
Ehkä se on parempi että me heikkotaitoisemmat ajamme nastoilla. Kaikkihan eivät ole yhtä hyviä kuin sinä.
Ja vielä viittaan moottoriurheiluun, tietysti siellä valitaan väärä rengas. Esim. sateella ajetaan slicksillä, koska ollaan niin paljon parempia ja lumi/jää-kelillä ajetaan kesärenkaalla tai ainakin ilman nastoja. - niinvarmaan...
kuten minä ja mm. kirjoitti:
Näitä huippuajajia kitkoilla onkin saanut vedellä maantieojista joka liukkailla.vaan kuskaa ambulanssia,koska jos selviää onnettomuudesta,niin kyytiisi joutuminen tietää varmaa kuolemaa,tuolla ajatuksen juoksulla ajotaito on varmasti sen verran heikko...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958