kukahan on tuo nainen?

bumble bee

Oli aivan tavallinen, ehkä hiukan kolea syyspäivä. Olin juuri tullut iltatuurista ja olin menossa suihkuun. Kiipesin portaat ylös ja ihmettelin, kun en nähnyt miestäni missään, vaikka hän aikoi olla kotona. Astuin kylpyhuoneeseen, ja kävin suihkuun. Päivä oli ollut kohtuullisen leppoisa, ei suurempaa häslinkiä töissä, eikä muutenkaan rasitusta. Tunsin olevani täynnä virtaa. Mitähän jos lähtisi vähän bilettämään tyttöjen kanssa, ajattelin. Hmm… tyttöjen kanssa. Sanonta on ollut aina minulle eräänlainen käynnistysavain. Tunsin saman tien pientä kuumotusta ja sykkimistä jalkojeni välissä. Peseydyin nopeasti ja puin vaatteeni päälle. Laitoin stringit, minihameen ja tiukan topin. Pitäähän sitä näyttää edustavalta kun lähtee ulos, ajattelin.

Tullessani makuuhuoneeseen minua odotti yllätys. Mieheni Tuukka ilmestyi taakseni oviaukosta ja otti minua tiukasti vyötäröltäni kiinni. Samassa, ennen kuin ehdin sanoa sanaakaan, hän peitti silmäni huivilla ja sitoi sen tiukasti kiinni, niin etten nähnyt mitään. Tunsin kuinka Tuukka painautui selkääni vasten ja hän kuiskasi korvaani: ”Miten sinulla noin kauan meni suihkussa? Me ollaan odoteltu sinua.” Sen kyllä uskoin tuntiessani jonkin kovan painuvan pyllyäni vasten. Silloin vasta tajusin että hän käytti sanaa ”me”, mitä hän ei tee puhuessaan itsestään ja ”pikku”veitikastaan. Juuri kun avasin suuni kysyäkseni asiasta, tunsin kuumat, mansikan makuiset huulet hellästi omillani. Hämmennyin täysin, sillä tiesin, etteivät ne kuuluneet miehelleni, eivätkä varmasti kenellekään miehelle. Vieraan suun kieli leikitteli viekoittelevasti omallani ja minun oli miltei pakko vastata suudelmaan. Samalla tunsin kuinka Tuukka hyväili vatsaani topin alta ja alkoi hitaasti nostaa sitä ylöspäin. Minua hiukan ujostutti, koska en yhtään tiennyt keiden kanssa oikeastaan olin tekemisissä. Siinä seisoin ujostellen, mutta samalla jopa himokkaasti suudellen outoa, mutta todella houkuttelevaa suuta mieheni hyväillessä minua takaapäin. Tunsin, että stringini olivat jo melko märät kosteudestani ja aloin yhä kiihkeämmin odottamaan mitä tulisi tapahtumaan…

Haluatko sinäkin tietää? ;) Kerro siitä minulle etten turhaa kirjoita tekstiä, joka ei kiinnosta ketään…

7

6544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sepi

      Jep!!

    • Joonas

      näissä jutuissa kaikilla naisilla on aina STRINGIT kosteana, vaikka ei läheskään kaikilla naisilla ole stringejä.. Katsokaa, jos yleensä pääsette naista riisumaan!
      Tautista touhua!!

      • Joonakselle

        Ehkäpä näiden juttujen (nais)kirjoittajilla on keskimääräistä useammin stringit jalassa? Omassa pikkuhousulaatikossa stringien suhde mummomallisiin on kyllä 10/1, joten lähes aina on stringit jalassa, niin nytkin.

        Lukisin mielelläni tarinan kokonaan, mikäs muoti tämä nykyään on aina kirjoittaa pari kappaletta ja kysyä sitten kelpaako? Ei saa kiusata.


      • bumble bee
        Joonakselle kirjoitti:

        Ehkäpä näiden juttujen (nais)kirjoittajilla on keskimääräistä useammin stringit jalassa? Omassa pikkuhousulaatikossa stringien suhde mummomallisiin on kyllä 10/1, joten lähes aina on stringit jalassa, niin nytkin.

        Lukisin mielelläni tarinan kokonaan, mikäs muoti tämä nykyään on aina kirjoittaa pari kappaletta ja kysyä sitten kelpaako? Ei saa kiusata.

        tulee jatkoa... ja totta. minulla on tälläkin hetkellä stringit jalassa ;)


    • haukottelija

      Miksi niin monet aloittavat tekstin, sitten päättävät sen heti alkuunsa ja kerjäävät huomiota/kommentteja, jotta voisivat taas jatkaa? Jos tekstin tuotto niin hankalaa, ettei tarinaa saa kerralla tehtyä, ole kirjoittamatta ja säästä meidät tuolta itseäsi alentavalta huomionkipeydeltä... Kyllä hyvä tarina luetaan, ilman väli kerjuitakin.

      • bumble bee

        olen ekakertalainen novelleiden kirjoittamisessa. olisin vain kysynyt että osaanko kirjoittaa... ja kannattako se... saa nähdä sitte...


    • Joonas

      tämä tuntuu vedätykseltä. Hyvä kirjoittaja ei tarvitse mitään taukoja, senkun kirjoittelee vaan.
      Jos kirjoitat niin kirjoitat ja sillä sipuli, huomiotahan tässä kai haetaankin, niinkuin tuolla toisen otsikon alla kynäilijä kertoikin.

      Vai on suhde 10/1.. no joo, uskoo ken haluaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe