vai mikä? ai että yhtäkkiä naurattaa :D Jane my mate.
Anteeksi kauheesti mutta tunteet heittelee ja alkoi naurattamaan tämä juttu.
*tauko*
Naurattaa niin pirusti! Älkää välittäkö tästä viestistä, mut naurattaa jos vaikka olisi niin, että se mies kirjoittaisi vaikka tänne ja kaipaisi. (mikä ei tietenkään ole mahdollista ja on mahdollisimman epärealistista) mutta JOS näin olisi, ja -- voi vittu repeilen koko ajan ja putoan tuolilta! ja siis kaipailisi vielä senkin jälkeen, täysin tietämättä että... xD
Anteeks unohtakaa tämä koko juttu, olen hullu! Ei tämä ole edes leikin asia, mutta pitää jotain iloa olla -- kiva että välillä naurattaa! Välillä itkettää, välillä naurattaa.
Mikä sen nimi oli?
2
316
Vastaukset
- voi ei sua rakas!
sä tiedät etten pysty käsittelemään tälläisia silleen kuin muut, tiedätkö mä olen pelännyt jo pitkään tällaista. usko pois olet mulle tosi rakas ja tärkeä, mun on oikeesti pakko lopettaa ny
- "jane goody the second...
että viestini on sulle -- tätä just pelkäsin, että joku muu alkaisi kuvittelemaan jotain. Kikattelen vieläkin, mutta ne kyllä toivo, että viattomat sivuhenkilöt alkaa kuvittelemaan mitään. Kuten sanoin, tuskin se mies täällä mitään lukee ja vaikka lukisikin, ei ikinä tajuaisi keneltä on. Vain väärät henkilöt ottaa nämä jutut omakseen. Sulla ei siis mitään hätää ;) Toivotan onnea sulle ja sille naiselle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770