Mulla oli annostus Deprakine300mg 2xpvä:ssä Lamictal 100mg 1xpvä:ssä mieliala heittelee ja ajatukset enimmäkseen itsetuhoisia.Nyt lääkäri totesi koska toi lääkitys ei auttanut,niin vaihtoi sen. Uskoi että Deprakine500mg 1xpvä:ssä tietty se Lamictal 100mg 1xpvä:ssä ja lisäksi Sertralin 50mg 1pvä:ssä.
Onko tietoa miten toi Deprakine500mg vaikuttaa jotenkin pelottaa aloittaa se ....en tiedä haluisin vaan päästä kaikista noista lääkkeistä eroon,auttaako enää mikään näihin ailahteleviin ajatuksiin .
Deprakine500mg
7
934
Vastaukset
- Heikki
Niitä täysin yksilökohtaisia asioita mitä sivuoireita on minulla lamictal deprakine lääkkeenä vuosia laminctal aiottiin ainoaksi lääkkeeksi annoksen nosto ei onnistunu muuten ollut hyviä lääkkeitä minulle.
- ####!!!!!
Henkilökohtaista juu, mutta olisko jollakin ajatusta että tuo Deparkine aiheuttaisi painon nousua?
Olisi kiva tietää, kun otin kaksi nappia illalla ja yhden aamulla, niin aloin kummasti turvota.
Nyt lääkettä vähennettiin ja olen ohentunut jo 3 kiloa.
Sattumaa vai ei, lääkäri ei vastannut oikeastaan mitään kysymukseeni.
Harmittaa kun minulla on sellainen joka ei kunnolla vastaa!
Nyt vaan on niin että lääkkeen vähentäminen aiheutttaa taas unettomuutta, itkuisuutta ja masennus lisääntyy.
Sitten kun on paksu, taas masentuu.
- saspian
Kaikillahan vaikuttaa eri tavoin. Minulla oli 2x500mg iltaisin.Vaikutuksena valitettavasti käsien tärinä joka vaivaa vieläkin 6 kk lopettamisen jälkeen, painon nousu ja mielen muuttuminen. En ollut enää se sama ihminen.Määrättiin impulsiiviseen käyttäytymiseen.Lopetin itse JOTA EI SAA MENNÄ TEKEMÄÄN!!!!Mutta, nyt olen se normaali hövelö ja tykkään hitosti taas olotilastani.Paitsi, että jumpata saa ja käet tärrää..on se kuitenkin pientä.Jospa se loppuu aikanaan.
- on deprakine
määrätty epilepsiaan... Välillä minusta silti tuntuu että olen "hullu." Mielialani heilahtelevat tuon tuosta. Välillä rakastan elämää ja välillä haluan kuolla.
Aloitin ssri-lääkityksen pitkästä aikaa pakko-oireita varten ja nyt olen ihan piiip piiip. Kun en edes tiedä mikä vaivaa. Joku psyykkinen tai neurologinen juttu sen on pakko olla :( Ehkäpä kärsin bibosta... Pakko-oireista ainakin. Olisi tosiaan mukava saada lääkitys kohdilleen. - iltaisin,
nälkä on ja ruoka maistuu. Aloin ottaa lääkärin luvalla ruokahalua vähentävää laihdutuslääkettä kaksi pientä annosta (aamu)päivällä. Minusta Absenor (=Deprakine=Orfilir)tekee olosta normaalin. Nukkumiseen on lisäksi 150mg Seroquelia. Sairaalassa ajettiin bentsot alas, nehän eivät uusimman tietämyksen mukaan anna tarpeeksi syvää eivätkä REM-unta, ainoastaan kevyttä ja ei-virkistävää unta enimmäkseen. Ihmettelinkin kun en vuosiin nähnyt juurikaan unia (REM-unen aikana unien näkeminen). Nyt on hyvä olla kun saa 6-8 tunnin öitä ilman ainuttakaan heräämistä. Ainakin tällä hetkellä näin. Lääkitys siis vain iltaisin, mutta Absenor on debottia kyllä.
- dkoi0okpkop
sano lääkärille että haluat lopettaa lääkkeen käytön jos vastustaa,niin pysyt kovana ja kysyt mitä voi tapahtua jos lopetat lääkkeen jne.sillain mä tein ja parannuin.
- ahdistunut
Sain tänään reseptin, mut en uskalla kyl alottaa sitä lääkitystä..mun mania ei ole niin paha et pitäis lääkityksellä hoitaa..siivoan ja nukun normaalisti. Kyllä noita lääkkeitä annetaan kassikaupalla...vaikkei haluais. sitten kontrollit ja 100 e. minusta tuntuu, että rahastusta koko homma. sit verikokeisiin et näkyy onko syöny...ihan ku ois joku narkkari... ehkä haen sen purkin ja sit syön ennen verikokeisiin menoa...mut turhaa maksaa taas lääkkeistä, joista ei apua. Mua tosiaan ahdistaa tää Kelan systeemi kun pitää mennä pyskanerik.lääkärille, ja koko ajan maksaa 100 e. On mennyt niin paljon noihin juttuihin, et nyt joudun lähteen sosiaaliluukulle..tämä on sitä säästötointa...en tiedä ...mä en ala syömään sellasta joka lihottaa...kun olen normaalipainonen..Voimia ja jaksamista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750