Olen ollut velkajärjestelyssä usean vuoden. Nyt tuli yhdeltä velkojalta kirje. Olen yrittänyt omaan tapaukseen hakea ennakkotapauksia. Valitettavasti niitä ei ole. Jopa velkojan laki puoli kertoi saman asian. Velkoja ja minä halutaan asiasta ennakkotapauksen. Joten tarvin todella hyvän juristin, joka tietää yksityis henkilön velkajärjestelystä normaalia enemmän. Tapaukseni on kaukana sanasta helppo, normaali, nopea.
Kiitos etukäteen tiedoista
ai niin kysymys ei ole mistään velkajärjestelyn purkamisesta
Ketä talous asianajajaa suosittelisit
8
550
Vastaukset
- ??.
yli 100 000 e, ja takuutilille varaa tallettaa heti 50 000 e, sillä eivät toimi ilmaisien oikeusavustajien tehtävissä.
myös paikkakunta ratkaisee,
hinta nousee jos on Tamperetta kauempana. - lopullinen velkajärjestely
Maailman paras ja käytetyin asiamies on Smith&Wesson.
Puolin ja toisin. - Kokemusta velkahommsita
- herää joku
kysymys, jos velkajärjestely kuitenkin on toiminut normaalisti tai sen mukainen maksuohjelma?
Miksi yksi velkoja lähestyy sinua? Oletko ylittänyt tulosi roimasti? Siihenkin on olemassa laskentamalli jolloin tilität lisäosuudet velkojillesi.- Öllerö
Kirjeen sisältö? Sitten voisi tulla vähän parempia neuvoja...
Olisin kiinnostunut kuullemaan tapauksen tosiseikaston. Itse en ole erityisesti yksityishenkilön velkajärjestelyyn erikoistunut, mutta kokemusta on yrityspuolen asioista.
- alkuperäinen kirjoittaja
Katos yksi asiallinen viesti sentään. Uoti olisi muuten hyvä mutta ei ole talousjuristi. Kysymys on yhdestä korvauksesta jonka olen saanut. Asia on todella monimutkainen. Kun olen kysynyt toiselta velkojalta niin niiden mukaan ei pidä tilittää ja toinen kertoo että pitää. Tilanne on todella hankala ja vastaavaa tai edes lähelle olevaa tapausta ei ole mun tietoon tullut jotta voisin verrata. Kirjeen lähettänyt velkojakin ilmoitti että pakko laittaa käräoikeuteen kun ei tiedä kuuluuko tilittää velkojille vai ei.
alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Katos yksi asiallinen viesti sentään. Uoti olisi muuten hyvä mutta ei ole talousjuristi. Kysymys on yhdestä korvauksesta jonka olen saanut. Asia on todella monimutkainen. Kun olen kysynyt toiselta velkojalta niin niiden mukaan ei pidä tilittää ja toinen kertoo että pitää. Tilanne on todella hankala ja vastaavaa tai edes lähelle olevaa tapausta ei ole mun tietoon tullut jotta voisin verrata. Kirjeen lähettänyt velkojakin ilmoitti että pakko laittaa käräoikeuteen kun ei tiedä kuuluuko tilittää velkojille vai ei.
Yhteystiedot löytyy profiilistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4085984- 815323
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484344- 523931
- 523719
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1653429Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1073188Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky533173- 432279
- 492205